Two

116 12 0
                                    

Yoon-gi
Jungkook'un arabasına Jimin'i bindirip kendimde yanına bindim. Jungkook da sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.
"Hyunggg"

"Efendim Jimin-ah" biraz sustuktan sonra geri konuşmaya başladı. "Biliyor musun Taeminnn benden hoşlanıyormuş."

Kaşlarım çatılırken sordum "peki sen Jimin-ah? Ondan hoşlanıyor musun?"Tanrım lütfen ondan hoşlanmadığını söylesin.

"Hayır hyunggg,ben seni seviyorum." Diyerek kucağıma çıktığında gözlerim şokla açıldı. "Bak hyung ben sana demiştim Jimin hyung da seni seviyor diye"

Jungkook'a kısa bir bakış atıp Jimin'in gözlerinin içine bakmaya başladım. "Hangi anlamda Jiminie?"

"Yoonie hyungg,sana aşığımm"

"Siktir" kucağıma iyice yerleşip yüzünü boynuma gömdü. "Niye küfür ediyorsun ki? Yoksa sen beni sevmiyor musun?" Diyip hıçkırmaya başladı.

"Jimin-ah,şuan sarhoşsun. Bu konuyu ayılınca konuşalım tamam mı? Sende şimdi göz yaşlarını sil."

Burnunu çekip yüzünü boynumdan kaldırdı ve tatlı sesiyle "tamam"dedi. Gülümseyip saçlarını okşadım. Yüzünü geri boynuma gömüp kollarını etrafıma doladı.

"Geldik hyung"

Jungkook'un sesiyle kucağımda ki Jimin'e baktım. Uyuya kalmıştı."Jimin-ah hadi uyan eve geldik." Omuz silkip yüzünü iyice boynuma gömdü.

Sanırım kucağımda taşıyacaktım."Jungkook disarda birileri var mı?" Jungkook başını olumsuz anlamda sallayınca Jimin'i kucağımdan indirmeden arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladım.

Jungkook zile basınca kapıyı Hoseok açtı.
"Hyung sonunda pişirmişsiniz işi" kaşlarımı çatıp Hoseok'a bakmaya başladım. Hızlıca içeriye koştuğunda içeri girdik.

Odamıza doğru çıkarken Namjoon önümüze çıktı. "Hyung?" Kendi aşk acısını bizden çıkardığı için yalan uydurdum hemen:

"Arabada uyuya kaldı uyandıramadım."

İnanayım mı bakışı atıp mutfağa doğru gitmeye başladı. Dikkatlice kapıyı açıp odamıza girdim ve Jimin'i yatağına bıraktım.

Tanrım çok tatlı görünüyordu! Dudaklarını büzmüştü ve ahh,cidden öleceğim bir gün.

Telefonumu alıp kendi yatağıma uzandım ve  Instagram'da gezinmeye başladım.

Yoonminevliaq

Yoongi'ye şiddete hayır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi'ye şiddete hayır

♥️agustd ve diğer 182.926 kişi beğendi

Yorumlar

J:LAN YOONGİ BEĞENMİŞ

İ:Yoonmin evli aq

Y:Üstteki o kanıta nasıl varmış,sadece bir fotoğraf...

O:HOSEOKTİR YOONGİ BEĞENMİŞ

O:BİLMEM KAC DEFA HOSEOKTİR

N:Çok yakışıyorlar

Homopiç:İyyyyy pis gayler

Yoongi

Siktir lan kendi hesabımdan adında Yoonmin olan bir hesabın gönderisini beğenmiştim! Beğeniyi geri çek hemen. ÔFFFFFFF BİZ DAHA SEVGİLİ DEGİLİZ Kİ MOMENT VERİYOM AMINA!

"Hyung"

Jimin'in sesiyle Jimin'e baktım. "Efendim Jimin-ah?" Yatağından kalkıp yanıma geldi ve oturdu.

"Sabah... Ettiğimiz kavga da sen haklıydın. Bir daha Taemin ile konuşmayacağım. Özür dilerim"

Tek elim saçlarına çıkıp olduğu yeri okşamaya başladı. "Sorun değil Jiminie"
Omuz silkip arkasına yaslandı.

"Hyung senin orda ne işin vardı?"

Heh şimdi sıçtım. Ne diyecektim? Taemin'i sevmediğim için sana birşey yapabileceğini düşündüm o yüzden geldim mi diyecektim?

"Hyung lütfen doğruyu söyle." Ahh siktir ya. "Ama ilk önce ben bir soru sorsam sonra cevaplasam olur mu?" Başını olumlu anlamda salladı.

"Arabada söylediklerin... Doğru mu?"
(Jim fena sıçtı wqpfndjw)

"Hangi söylediklerim-" gözleri açılabileceği kadar açılmıştı, yanakları da hafif hafif kızarmaya başlamıştı. Gözlerini kaçırıp başını olumlu anlamda salladı.

Tanrım kalbim çok hızlı atıyordu! Huh sakin ol Yoongi. Hıçkırık sesini duyunca içimdeki düşüncelerden çıktım. "Neden ağlıyorsun Jimin-ah?"

"B-beni sevmiyorsun de-değil mi?"

EVEETTTTT İKİNCİ BÖLÜMÜ DE YAZDİM
Seversiniz İnşallah yoksa çok ağlarım 😭😭
Ayy kusuruma bakmayın silent cry dinliyordum da biraz duygusallaştım. İ
Haaa bir de fici omegaverse yapayım mı??? Yaparsam böyle olur

Jimin:omega
Yoongi:alfa
Jin:omega
Namjoon:alfa
Jungkook:omega
Taehyung:alfa
Yugyeom:omega
Hoseok:alfa
Bang si-hyuk: Beta

Büyük ihtimalle böyle olur. Yazdığım bölümleri ona göre duzenleyecegim haberiniz olsun
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere 😽😽 bu sefer o kadar kedi koymicam kxienci
Neyse baybay bebislerim 😽😽

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin