HACER KÜBRA GÜMÜŞ
1. "Neden hakugu diye tanıtıyorsunuz kendinizi, özel bir nedeni var mı?"
"Yazmaya ilk başladığımda tam ismimi kullanamadım. Çünkü çok uzun. Ben de bana ait bir mahlas olsun istedim. Önce Hakügü yaptım, isimler ve soy ismimin ilk hecelerinden oluşan. Fakat noktalama kabul edilmedi, bu yüzden Hakugu oldu."
***
2. "Bize biraz Hacer Kübra Gümüş kimdir? anlatabilir misiniz?"
"Hacer Kübra Gümüş enteresan bir insandır. Fakat bunu anlamak için ona yakın olmak gerekir ki kendisine yakın tuttuğu insanlar da bir elin parmaklarını geçmez. Çocuk gelişimi uzmanı yirmilerinin sonunda Türkiye'nin birçok şehrinde yaşamış Yüzüklerin efendisi hayranı bir kırmızı severdir. Basılı üç kitabı, onlarca online ve YouTube üzerinde sesli kitapları mevcuttur."
***
3. "İlk kitap yazmaya ne zaman karar verdiniz?"
"Uzun süredir yazıyorum. Çocukluğumdan beri. Bir roman yazmaya ilk 2017 senesinde başladım."
***
4. "Peki ilk yazmaya karar verdiğinizde, ilham kaynağınız neydi veya kimdi?"
" Denizimin kızı, romantizm."
***
5. "Kitap yazarken, bazı yazarlarda " yazar tıkanıklığı" denen durumla karşılaştınız mı?Peki sizin bu durumdan kurtulma yönteminiz var mı?"
" Sadece yazmak. Psikolojik olarak durup düzelecek bir şey değil bence."
***
6. "Peki en sevdiğiniz kitabınız hangisi?"
"Hepsini seviyorum. Profesyonel'i ayrı seviyorum."
***
7. "Acaba hakugu evli mi?"
"Hayır."
***
8. "Peki hayalinizdeki meslek neydi vs. şimdiki profesyonel olarak (yazarlık dışında) nedir?"
"Eczacı olmak isterdim, şimdi ise çocuk gelişimi uzmanıyım."
***
9. "En sevdiğiniz renk ve müzik?"
" Kırmızı, Ghost marry on a cross."
***
10. "Aşk hakkındaki görüşleriniz nelerdir acaba?""Güzel histir. Geçicidir."
***
11. "Peki var mı bir aşk hakkında tavsiyeniz?"
"Kalbinizin sakin olduğu vakte kadar hep bir adım geri atın."
***
11. "Peki aktif olarak yazdığınız bir kitap var mı?"
"Profesyonel serisi Polisiye 4. Kitabı yazılıyor."
***
12. "Burcunuz?"
"Burcum oğlak."
***
13. "İsminizi seviyor musunuz?"
"Evet ismimi seviyorum."
***
14. "Dünya klasikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"Dünya klasiklerinden romantik olanları okumayı seviyorum. Eski aşklar bir başka."
***
15. "Uzun süredir yazıyorum. Gerçek bir roman yazmaya 2017 senesinde başladım."
"Dünya klasiklerinden romantik olanları okumayı seviyorum. Eski aşklar bir başka."***
16. "Yazar olarak almış olduğunuz bir ödül var mı?"
"Evet çokça ödülüm var. Yayınevi, Wattpad ve farklı platformlardan ödüllerim var."
***
Sabırla yazarımızı tanımaya çalıştığınız için teşekkür ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖDÜLLÜ YAZARLAR İLE RÖPÖRTAJ
Non-FictionÖDÜLLÜ GENÇ NESİL YAZARLARIMIZI TANIMAK İSTİYORUZ DİYEN HERKESİN ARADIĞI DERGİ