Witam was jeszcze raz (jakby ktoś nie czytał opisu)
MEGAA się cieszę że znów mogę coś dla was napisać. Ale ogólnie chyba straciłam umiejętność robienia ciekawych okładek więc dupa trch. Ta była najmniej zła... uwierzcie mi na słowo.
Dla tych co mnie nie znają (albo nie zdają sobie sprawy ze znają) to jestem Wika, po prostu Wika (dla bliższych mi osób Lusia) (i błagam... nie „Wiki"... nieprzepadam za tym zdrobnieniem mojego imienia. Mów Wika i tyle). Wcześniej byłam na Wattpadzie na wielu kontach ale moje główne konto to było @/Wikix00 , ale potem zmieniłam nazwę na @/Wikix0012345 (tak, bałam się że moja stara klasa (chodzi o podstawówę) mnie wytropi). Możecie se zajrzeć jak wam się chce, ale od razu mówię, że nie odpowiadam za uszczerbki na zdrowiu psychicznym :)
Stwierdziłam że na początek wrzucę parę rysunków ze szkicownika. Jako że dawno mnie tu nie było, chciałam żebyście mogli zobaczyć więcej niż jedną pracę.
Czy ktos wgl pamięta jak rysowałam kiedyś?
W następnym rozdziale wrzucę prace digitalowe, a potem rozdziały będą bardziej tematyczne (jedne bardziej inne mniej).
Tak więc zacznijmy :)
Trochę stary rysunek ale niemniej dalej mi się podoba. Rysunek z maja 2k23 (z resztą jest data na dole). Jest to moja oc do książki, którą mam nadzieję napiszę.
To chyba powstało na jakiejś lekcji w podstawówce i myślę że data jest zbliżona do poprzedniej pracy. Ale powiem wam, że strasznie denerwuje mnie ta nienaturalna sylwetka. Teraz na pewno narysowałabym to inaczej.
CZYTASZ
Artbook :)
RandomWITAM!!! Z tej strony Wika! (Dla bliższych Lusia) Mam zaszczyt powitać was w tym artbooku. Mam nadzieję że moje bazgroły wam się spodobają i nie przedłużając, zapraszam <3 ~WiQ • #2 szkic - 24.11.2023 • #20 sztuka - 26.02.2024