𝐷𝑒𝑟𝑒𝑘 𝐻𝑎𝑙𝑒-𝑇𝑒𝑒𝑛 𝑊𝑜𝑙𝑓

100 6 0
                                    


- 427 Kelime

◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿

- Derek Hale

   Doğaüstü dünyada bir bebek yetiştirmek ne kadar zor olursa olsun, hem siz hem de Derek bunu yapabileceğinizi biliyordunuz.  Herkesin sana farklı söylemesine rağmen.  Üstelik Peter sana kızı gibi tapıyordu.  Herkesten nefret ediyordu ama senden anında hoşlanmaya başladı.

   "Belki bebek Derek'inkinden daha çok Y/N'nin görünüşünü alır."  Sen ve Derek odaya girerken Peter bunu sürüye söyledi

   "Bu kadar yeter Peter."  Ona azarladın.  Derek kolunu koruyucu bir şekilde belinize dolamıştı, yanınızda kimsenin olmasını ya da büyüyen bebeğinizin canınızı yakmasını istemiyordu.

   "Özür dilerim Y/N."  O gülümsedi.  Derek'in gözleri parladı ve sen güven verircesine elini tuttun.

   "Bebeğin durumu nasıl?"  Stiles sordu.

   "Bebek henüz burada değil aptal, peki buna nasıl cevap verebilir?"  Derek tersledi, birisi seninle konuşursa tedirgin olacağı bir ruh halindeydi.

   "bu kadar yeter. herkes biraz rahatlasın, zaten yeterince sorunumuz var." ondan bir adım uzaklaşarak ilan ettin.
  
   "yani bir erkek mi yoksa bir kız mı olacağını düşünüyorsun?" stiles sorusuna devam etti.

   "Sanırım erkek olacak ama Der'i bunu sürpriz olarak saklamamız gerektiğine ikna ettim."  Gururla gülümsedin.

   "Ve çok fazla ikna edilmesi gerekti çünkü birisi bebeğine fazla düşkündü."  Peter bir tartışma arıyordu ve Derek sinirlenmeye başlamıştı.

   "Peter, defol buradan. Hemen."  Sinirden ayağını vurursun.  Derek'in pençeleri ortaya çıktı.

   "sakin ol." onunla sessizce konuştun. peter, erkek arkadaşına biraz rahatlaması gerektiğine saygı duyarak kapıdan çıktı.

   "Peki neden hepiniz buradasınız?"  Derek herkese sordu ve onlar da omuz silktiler.

   "Aslında endişelenecek bir şeyimiz yok. Sadece takılacak birine ihtiyacımız vardı ve Y/N en iyi arkadaş."  Liam gülümsedi ve kolunu omzuna attı.

   "Ellerini ondan çek!"  Derek hırladı, gözleri parlıyordu.

   "Hey, huysuz kurt olmayı bırak. Neyin var senin?"  Kaşını kaldırarak onu sorguladın.

   "Hiç bir şey."  Sızlanarak ön kapıdan çıkıp verandadaki salıncağa oturdu.

   "Bütün bu stres."  Kanepeye otururken inledin.

   "İçinizden biri bir film seçebilir ve eğer patlamış mısır istiyorsanız dolapta biraz var. Ah, Peter'ın Netflix hesabını kullanmayın, o her zamanki gibi sıkıcı belgeseller izliyor."  Hepsini güldürmek için şaka yaptın.  Bir anda karnınızda bir ağrı hissettiniz.

   "Ah!" Ellerini karnına koyarak inledin.

   "Neler oluyor? Bebeğim, bebeğim, konuş benimle!" Derek panikleyerek odaya geri döndü. Önünde diz çöktü ve gülümsemen genişledi.

   "bana elini ver." fısıldadın ve tereddütle sana verdi. elini karnının üzerine koydun, şimdi onu tekmeliyordu.

   "bebek tekmeliyor." genişçe sırıttı.

   "Evet ve adam deliriyor. Gücünü kesinlikle babasından alıyor."  Gülümsedin.  Bebek tekmelemeyi bırakıncaya kadar elini hareket ettirmedi.  Herkes bu sevimli aile anına hayranlıkla bakıyordu.

   "Derek'in bu kadar güzel bir kalbi olduğunu kim bilebilirdi ki?"  Stiles bulanıklaştı ve Lydia'dan kafasına bir tokat yedi.

   "Kapa çeneni ve bırak da anın tadını çıkarsınlar."  İnledi.  Derek olduğu yerde kaldı.

   "O kadar bekledik, orada başka bir hayat var."  Gülümseyerek alnına bir öpücük kondurdu.

   "Sabırsızlanıyorum."  Gülümsedin, uzanıp onu öptün.

◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿∘◸∘◿

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Multifandom İmagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin