Kurtaracağım

755 41 0
                                    

Serenay adama birşeyler söylerken birden Hilmicem çıkıp geldi . Adam Hilmicem'in saçından tutmuş sürüklüyordu . Ve Serenay'a birşeyler dedi "Ne dedi ne deeediii ?"
" Tamam dur söylüyorum vahşi kız " dedi ve dinlemeye başladı . Sonra gülümseyerek " Eğer beni bırakmazsan arkadaşını öldürebilirler vahşi !"
" Tabi canım yaparsınız ..." demesiyle adama kral göz kırptı ve adam Hilmicem'in karnına bir tekme vurdu . Serenay hemen " Tamam tamam durun ne istiyorsunuz ?" Adam yine ukalaca gülümsedi ve " İlk önce beni bırak vahşi !"
" Vahşi sensin !" Deyip sertçe adamı itti . Kafasını çevirdiğinde de Merve'yi görmek hatta bıçağı onun boynunda görmek ...

#

Merve ve Ella plan yapıp kaçmalılardı bu onların son şansıydı. Aslında ne olursa olsun Merve Ella'yı bırakmak istemiyordu . Beraber kaçmak ve onu arkadaşları ile tanıştırmayı çook istiyordu . En sonunda Ella sessizliği bozdu" Eee Mervoş ne yapıyoruz 2 güne kadar biz kaçırmazsak sonumuz ölüm !"
Merve " Bence adamların kapıyı açmasını sağlayıp saç baş dalalım 😃"
Ella " Çook komik ! Bence senin arkadaşlarına haber-" derken bir adam geldi ve birşeyler söyledi ama söylediklerinin içinde "Serenay " da geçince şok oldu ve Ella 'ya " Benim arkadaşlarım beni kurtaracak ben de seni !" Dedi ve ağlamaya başladı . Ama kararlıydı bu cehennemden Ella ile çıkacaktı .
Multimedya = Ella Merve ile konuşurken
#

Sahra Berna'yı dövecek kadar sinirliydi . Bir kız görmüştü ve arkasından gidiyordu ya o kız Berna'ya bir şey yapsa ... Ama Berna inattı ve " Sahra kız bizi gözetliyordu onu yakalamaya çalıştım sanki -"
Sahra sinirli gözlerle " Dur tahmin edeyim sanki dosttu ha ? O yüzden kaçtı !"
Berna " Sahra anlamıyorsun kız savunmanızdı ve bizden korktu !"
Sahra " Bizden haber Alıp bizi öldürmeye geldi Berna !"
Berna " Zaten sana göre tek önemli olan ve Yaşaması gereken sensin ! Sen Hariç herkes ölsün yaralansın ! Zaten bir iyi insan sensin senden başka saf , iyi yürekli insan yok bırak artık ya bırak bundan sonra hiçbirşeyin Peşinde Değilim mutlu musun ? "
#
Doğukan , Hasan ve Anıl bir ağacın üzerindeydiler . Arkadaşlarından ayrıldıktan sonra 3 kez yerlilerden kurtulmuşlardı . Hasan ve Doğukan ağaçtan inmişti fakat Anıl inemiyordu .
Doğukan " Hadi Anıl in bak biz seni tutacağız !"
Anıl " Anlamıyor musunuz LAN bacağım acır !"
Hasan " Anıl lütfen Üslup !!!"
Doğukan " İyi o zaman biz gidelim ."
Anıl " Doğukan çocuk mu kandırıyorsun ?"
Hasan " Hadi in Anıl hadi hiçbir şey olmayacak !"
Doğukan " Anıl bu kadar ödlek olma da in şu ağaçtan !"
Hasan " Bak şu sarmaşıklara tutun da in o zaman ."
Doğukan " Evet beline bağla kopmaz onlar hadi "
Anıl " İyi peki bağlıyorum ."
Doğukan " Sıkı bağla taşınamayız seni !"
Anıl " Atlıyorum , Allahhhhh !"

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin