Κεφάλαιο 28

111 3 0
                                    

Εύας POV

Έχουμε Ιστορία και μετά αρχίζει αυτό το σεμινάριο για τα έγχορδα.

Έχω βαρεθεί τη ζωή μου...

Ευτυχώς μετά που το τμήμα μας θα έχει 2ωρο κενό, θα έρθει η Μάγδα στο σχολείο, να δει από κοντά την Οδύσσεια... Ωραία θα περάσουμεεε!!

Αφού τελειώνει το μάθημα, μαζευόμαστε όλη η δευτέρα και η πρώτη Λυκείου στο αμφιθέατρο.

Είχε αρκετό κόσμο, αλλά υπήρχαν και κενές θέσεις.

Αφού καθόμαστε εγώ και οι φίλοι μου σε θέσεις κάπου στη μέση του αμφιθεάτρου, βλέπω την Οδύσσεια να μπαίνει μέσα στην αίθουσα.

Αφού κάνουμε eye contact πάει να κάτσει σε μια θέση όπου μπορούσαμε να κοιταζόμαστε η μία με την άλλη άνετα.

Ήρθε ένας μουσικός και άρχισε να μιλάει, ενώ όλο το υπόλοιπο αμφιθέατρο σταμάτησε τις ομιλίες.

Άρχισα να παρακολουθώ αλλά ένιωθα ένα βλέμμα πάνω μου.

Γυρνάω προς το μέρος της ασυναίσθητα και τη κοιτάω, ενώ εκείνη έστρεψε το βλέμμα της μπροστά στη σκηνή.

Συνεχίζω να κοιτάω προς το μέρος της και τη βλέπω να κοιτάει διακριτικά προς το δικό μου.

Γυρνάω προς τη σκηνή και συνεχίζω να παρακολουθώ τον μουσικό που μιλούσε.

Όμως αυτό γινόταν ξανά και ξανά.

Ξανά... Και ξανά...

Την έπιανα να με κοιτάει. Κάποιες φορές συνέχιζε το eye contact, κάποιες άλλες έστρεφε το βλέμμα της αλλού.

"Ο μπρο περισσότερο παρακολουθεί εσένα παρά τον τύπο"
Η φωνούλα επέστρεψε στο μυαλό μου και με έκανε να σχηματίσω ένα υποτιμητικό γελάκι κοιτώντας τη.

Αυτή με αγριοκοίταξε και εγώ ανασήκωσα τους ώμους μου αδιάφορα.

Αυτή συνεχίζει να με αγριοκοιτάει πιο έντονα, εγώ γυρίζω αδιάφορα προς τη σκηνή και συνεχίζω να παρακολουθώ το σεμινάριο, που σε λίγη ώρα μάλλον θα τελείωνε.

Πως καταλήξαμε έτσι ρε φίλε...

Όταν τελείωσε, σηκωθήκαμε από τις θέσεις μας και εγώ κατευθύνθηκα γρήγορα προς την είσοδο του Λυκείου.

Εκεί είδα τη κολλητή μου να περιμένει, έτρεξα και την αγκάλιασα

-Επιτέλουυς! Μου έλειψεες!!! Μου λέει και με αγκαλιάζει και αυτή σφιχτά

-Κι εμέναα!! Πέρασαν 2 εβδομάδες από τη τελευταία φορά που βγήκαμεεε!!!

- Και από 'τι βλέπω, φαίνεσαι αλλαγμένη!

PRINCIPESSATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon