16

491 41 6
                                    



Atlas:

ben hazirimmm!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ben hazirimmm!!

Uğur:
Hasikti|
Ha|
Yakasını kapat|
Yakas|
Düzgün giy şunu evsiz gibi giymişsin her yerin ortada

Atlas:
koprucuk dekoltesine de karismazsin😾
askim sen simdiden baslarsan isimiz var

Uğur:
Düzgün bir şeyler giy.

Atlas:
dumduz gomlek ugur
ne giyebilirim

Uğur:
Dümdüz gömlek
Anladım.
Beyaz bu kirlenir
Değiştir

Atlas:
kirlensin

Uğur:
Sanayiye gidicez
Değiş diyosak değiş

Atlas:
benim zaten hep sanayi fantezim vardı😋

Uğur:
Atlas.
On dakikan var.

Atlas:
of ya of




Söylenerek üzerini değişmişti Atlas. Bunu böyle büyütüyorsa etek giydiğini görünce ne olacaktı acaba? Uğur'un kendisine yumuşamaya başladığının farkındaydı. Ama katı ahlak normlarını aşamıyordu. Gerçekten boşa mı çabalıyordu? Şimdi bunları düşünmeyecekti.

Üzerine hızlıca geçirdiği toz mavi sweatinin yakalarını çekiştirmişti. Gömlek kesinlikle daha rahattı.

Kirazlı parlatıcısını da dolgun dudaklarına yayıp evden çıkmıştı. Ayakkabısının bağcıklarıyla fazla oyalanmadan binadan çıkıp sitenin çıkışına doğru yürümüştü. Taksinin içinde bekleyen bedeni gördüğünde duraksamadan ona doğru ilerlemişti. Arabaya binip kızgın olduğunu düşündüğü ifadesiyle direksiyondaki adama bakmıştı.

Uğur kısaca kendisine büzdüğü dudaklarıyla bakan çocuğun üstünü süzdükten sonra önüne dönmüştü.

Kendisini umursamayan dövmeli çocukla oflamıştı Atlas. Üzerinde klasik siyah tişörtlerinden vardı. Acun ikiydi herif resmen bi tane renkli tişört giydiğini görmemişti. Ayrıca öyle üşümüyor muydu?

Atlas düşünmeye dalmışken araba çoktan hareket etmişti. Birkaç dakika sonra "Üşümeyecek misin onunla?" diyerek sessiz arabada mırıldandığında yoldaki bakışlarını çekmemişti Uğur.

"Çalışırken terliyorum." Başını sallamıştı yavaşça Atlas. "Şarkı açabilir miyim?" diye sormuştu sonra. Uğur'un konuşacağı yoktu. Bazen çok yumuşuyordu kendisine. Çok farklı bakıyordu, iyi davranıyordu. Sonra yeniden eski haline dönüyordu. Buz gibi oluyordu. Yorulmuştu bu değişimlerinden.

"Aç."

Mutlulukla eski arabadaki radyoyu çalıştırmıştı. Çalan arabesk parçaları atlayıp iyi bir kanal bulması oldukça uzun sürmüştü. Kısıkça müziğe eşlik etmesi nakarata geldiğinde tonunu koruyamamıştı.

Seviyor Sevmiyor -GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin