30. Geri gelen

5.4K 430 80
                                    

_ başlamadan önce bir şey demek istiyorum Victor ve Zemheri sanki iklim ve Duman'ın ,Bartu Balamir ve Yağız'ın ,Barın da Barlas ve Girayın çocukları gibi tipleri benziyor daha yeni fark ettim  .
_____________________________
Furkan
_________________

Beyaz bir ışık yanıp sönerken sanki hastane koridorundaydım yine mi bir rüya'nın içerisindeyim ? Bıkmıştım artık ne zaman rahat bir uyku çeksem hemen o uykuya bir rüya giriyor beni güzel uykumdan ediyordu .

Korkuyordum bir de uyuyamıyordum tekrar ve çok canlıydı sanki gerçekten oluyordu. 

Bir de sanki rüyalarım sürekli dönüp aynı noktada tekrarlanıyordu .

Koridorda yürürken adımlarımı durdurmaya çalıştım ama durmuyordu .

"Siktir ya " diye fısıldadım istemiyordum ki niye gidiyorsun yani .

Işıkların sönük olduğu hastane koridorundan boş odaya ilerlerken gözlerim korkuyla açıldı ben
kafayı mı  yedim ? Ne diye bilmediğim yere gidiyorum .

Odaya girmemle ışık söndü ve yandı ama oda yoktu yine koridordaydım etrafımda dönerken kimse de yoktu .

Hırlama sesiyle arkamı döndüm yine mi ya ? Kafamı çevirip baktığımda yine o her rüyada gördüğüm kocaman simsiyah ve uzun tüylü kurt bana bakıyordu cam gibi parlayan mavi gözleri ve sivri dişlerini bana göstererek hırlıyordu .

Bilinç altım desem yoktu ki böyle bir şey .

Kaçmak istesem de ayaklarım yere yapışmıştı neden ? Yok yere çakıldım çıkamıyordum .

Hiç durmadan hırlayan kurt üzerime doğru koşarken ağzını açıp bana atıldı gözlerimi kapatıp çığlık attım .

Ama hiçbir acı yoktu bu sefer .

Gözlerimi hızla açmamla derin soluklar almaya başladım uyanmıştım bu sefer ıssırılmadan uyandım .

"Ne bağırdın ve " diyen sesle hızla arkamı döndüm, odamda ne işi vardı bunun ?evet Asrının evindeydim hâlâ ama bunun odamda ne işi vardı .

Cama yaslanmış bana dikkatlice bakıyordu .

"Ne işin var burada , odama nasıl girdin ? " dedim alnım terlemişti kenarda duran peçeteyi suratımda gezdirdim.

Kapımı kilitlediğimi hatırlıyordum pencereden de giremezdi herhalde binadaydık yüksekti yani .

"Sesini alçalt Zemheriyle beraber geldik Zemheriyi getirdim arabayla, biraz kötüydü Asrını görmesi gerekiyordu" dedi sesi her zamanki gibi sertti .

Kafamı salladım ama bu hâlâ odama girebileceği anlamına gelmiyordu , yüzüne dik dik bakmamla ne demek istediğimi anlamış gibi gülümsedi. 

"Seni görmek istedim ne o odana girme yasağı mı vardı ? " dedi alay eden gülümsemesi ve sesiyle yüzümü buruşturdum .

Üzerimdeki kalın yorganı üzerimden attım geceleri üşüyordum ne yapayım ?

"Gecenin bir saatinde odamın kapısı kilitliyken eğer içeriye giriyorsan yasak olan bir şeyi yapıyor olursun " dedim bu adam  herhalde kapı çalmayı bilmiyor .

"Hem uyurken beni niye sapık gibi izliyorsun ? " dedim elimi enseme atıp saçlarımı karıştırdım çok bunalmıştım .

"Canım öyle istedi yaptım sana hesap vermek zorunda değilim " dedi arka cebinden çıkardığı şeye baktım sigara gibiydi onu dudaklarının arasına yerleştirip yaktı .

Kokusunu beğenmiyor gibiydi çünkü içine çektiği anda yüzünü buruşturdu , hoşuna gitmeyen bir şeyi niye içiyor o zaman ?

"Sevmiyor gibisin neden içiyorsun " dedim yatakta bağdaş kurdum .

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin