1. Bölüm

46 6 4
                                    

Sabah saatleriydi. Yine babamın ücretsiz tedavi ettiği bir hasta gelmişti. Babam kesinlikle odaya girmememi ve onu rahatsız etmemem gerektiğini söyledi. 3 gündür odada hasta bir şekilde yatıyordu ve hiç yemek yememişti. Bende onun bu durumuna üzüldüm ve ona yiyecek bir şeyler vermeye karar verdim. Odaya girdiğimde arkasını dönmüş bir şekilde oturuyordu, yüzünü göremedim. 

"Affedersin, ben doktorun kızıyım. Ahnji Usta'nın çocuğuyum." 

Hiçbir şey söylemedi, ama ben ona yemeği bırakmak için odaya girdim. 

"Buraya geldim çünkü hiçbir şey yememişsin. Ne kadar kötü yaralandığını bilmiyorum ama iyileşmek için yemelisin. Bunu içersen baş ağrın kalmaz ve ateşin düşer. Özel bir çay. Buraya bırakacağım." dedim ve tam odadan çıkarken bana dedi ki... 

"Haklısın. Çok kibar." ne dediğini anlayamadım. 

"Az önce ne dedin?" 

"Teşekkürler." yanlış anladığımı sandım ve ona "Lütfen ye. Ne de olsa yaşamalısın." dedim ve odadan çıktım. 

Aman kızım. Yemek isterse yer. Yine de... Bir şeyler yemesini istiyorum. Neden o kadar hüzünlü gözüküyor? 

"KESTİK! Çok iyiydi!" dedi yönetmen. 

Bu sahneyi de sorunsuz bir şekilde çekmiştik ve gerçekten çok yorgun hissediyordum. Son birkaç senedir sürekli çalışıyorum ve hem şarkıcı olmak ve hem de oyuncu olarak kariyer yapmak beni çok yıpratmıştı. Tam içimden bunları geçirirken yanıma Seo-joon geldi.

"Çok güzel oynadın, her geçen gün oyunculuğun gelişiyor. Rolü çok iyi yaşıyorsun." 

"Teşekkür ederim, sende gerçekten çok iyisin oyunculuk konusunda. Aynı zamanda sevgililik!" diyip tatlı bir şekilde kıkırdadım. 

Seo-joon ve ben "HWARANG" adlı bir dizide başrolü oynuyorduk. Gerçekte ise gizli bir ilişkimiz vardı. Henüz ikimizden başka kimse ilişkimizi bilmiyor. Bu arada ben Y/N. 2013 yılında SM Entertainment adlı bir şirkette çıkış yaptım. Çıkış yaptığımızdan beri çok popüleriz ve başarılıyız. Dünyaca ünlü bir idol ve oyuncuyum.

Çekimler bittikten sonra setteki oyuncular ve çalışanlar ile beraber biraz içmeye gittik. Çoğu kişi bira içtiği için bende bira söyledim ve yanında biraz kızarmış tavuk yedim. Bu aralar sıkı bir diyet yapıyordum o yüzden çok yememeye çalışıyordum, ama sadece bugünlük diyetimi biraz bozmaya karar verdim. Aradan 1-2 saat geçtikten sonra bazı kişiler evlerine gitmeye başladı. Ve ben biraz sarhoş olmaya başlamıştım. Ve menajerim yanıma gelip artık gitmemiz gerektiğini söyledi. Ardından eve doğru yola koyuldum. Yarın erkenden şirkete gitmem gerekiyordu.

SABAH

Saat 6:30'da kalktım ve hazırlandıktan sonra şirkete gittim. Yakında solo albümümü çıkartıyordum ve dans odasında prova yapmak için dans odasına doğru gittim. Akşamdan kalma olduğum için başım çok ağrıyordu ve çok yorgun hissediyordum. 

O yorgunlukla dans odasında kimin olduğunu fark etmemiştim. Yanlışlıkla prova odasında bazı SHINee üyeleri varken girdim. Minho beni fark etti ve selam verdi. Bende ona selam verdim ve 

"Kusura bakmayın" diyerek odadan çıktım. Çok utanmış hissettim ve biraz rahatlamak için menajerimden bana kahve almasını rica edecektim ve tam o sırada Minho arkadan bana seslendi. 

"Provamız bitmişti zaten, girebilirsin!" diye seslendi, ve ardından bana doğru gelmeye başladı."HWARANG dizisi şimdiden çok dikkat çekti ve dün setteyken seni de gördüm. Seo-joon ile olan sahnen çok tatlıydı." 

Film ŞeridiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin