Prolog

1.3K 61 30
                                    

Ale:

In vreme ce stau la fereastra si luna strălucește pe cer,privesc stelele si imi imaginez ca tu esti una dintre ele.
Zambesc cu tristețe si ma gandesc la cuvintele lui Mihai,un cititor ce mi-a devenit prieten de suflet.

"Mi-as dori sa citesc o carte despre bunica ta."

Inima mi se strange in piept de dor,iar lacrimile imi împânzesc imediat ochii.
"As putea sa scriu o carte despre tine? As vrea...dar as putea sa dau bucăți atat de mari din mine? Dacă as face-o,ar însemna sa-mi expun tot sufletul."
Suspin,apoi clipesc rar si las lacrimile sa-mi curga pe obraji. Dorul nesfârșit de ea îl simt cum incepe sa-mi curga prin vene si ma cutremur pe picioare,iar ca sa ma alin,ma îmbrățișez singura.

"Cred ca bunătatea bunicii tale ar trebui sa ajungă la cât mai multa lume."

Vorbele lui Mihai rasuna in mintea mea cu ecou si inchid strans ochii.
"Dar e a mea! E îngerul ce mi-a ghidat mereu pasii. E a mea si a celor prin venele cărora curge sangele ei! Cum sa arat tuturor cea mai pura parte din sufletul meu? E...ceva atat de personal...iar eu nu pot sa ma deschid în fata oricui. De asta am atatia prieteni incat ii număr pe degetele de la o mana. Fiindca imi aleg cu grija oamenii din jurul meu."
-Nu pot sa fac asta...ingaim cu greu.
Deschid ochii,iar cerul înstelat il privesc printre lacrimi.
-Esti a mea...suspin. Si ai plecat prea repede de langa mine,continui cu maxilarul inclestat cand dorul il simt cum face prăpăd in mine.
"De ce oamenii buni sunt atat de repede strânși de pe pământ? De ce Dumnezeu isi aduna atat de repede îngerii? Nu vede cât rau e in jur? Avem nevoie de cat mai multa lumina...iar de El o tine tot asa,pământul chiar o sa ajungă un iad in adevăratul sens al cuvântului."
-Doamne...oftez la capătul puterilor,fiindca haosul din mine ajunge sa imi frigă fiecare organ si os in parte,nu doar sangele ce-mi curge prin vene.
Inspir,dar aerul mi se poticneste in gat pe la jumătatea inhalarii atunci cand inima incepe sa-mi pompeze cu putere,iar plămânii ii simt cum incep sa se strângă si sa-mi arda tot mai tare. Imi las bratele sa cada pe langa corp si inchid pumnii,in vreme ce continui sa privesc cerul înstelat.

"Dar dacă ai scrie cartea...bunătatea ce ti-a fost transmisa tie,ar ajunge si la alții. S-ar mai face putina lumina,nu crezi? Ai impartasii lumina ei prin cartea ta."

Privesc tinta o stea cand cuvintele lui continua sa se invarta in mintea mea,fiindca îndoielile si întrebările mele i-au fost adresate prima data lui Mihai,iar fiecare cuvânt de al sau incepe sa răsune cu ecou in mintea mea.
"Are dreptate. Stiu ca are,dar imi e greu sa scriu despre ea. Cu toate ca sunt foarte mandra ca a fost si o sa fie pentru totdeauna bunica mea."
Oftez din tot sufletul cand ma gândesc la îngerul ce mi-a ghidat pasii,iar chipul ei imi apare perfect în minte. Chiar daca era plin de riduri,avea o strălucire aparte. La fel și ochii de un albastru senin precum cerul pe timp de vara.
Culoarea din privirea ei,astăzi o regăsesc în ochii băiatului meu. Zici ca sunt trași la indigo.
Intorc capul spre micutul terorist ce doarme la ora asta neintors si cu pasi mici ma apropii de pat. Il învelesc,apoi il sarut usor pe obraz si pe frunte,dupa pe creștetul capului și ies din camera. Las usa ușor întredeschisa si merg spre celalalt dormitor.
-Ce faci dracusorule?ma întreabă de cum ajung in pragul ușii si ridic neștiutoare din umeri.
Sare imediat din pat si se repede spre mine.
-Ce s-a întâmplat?intreaba cand imi prinde obrajii in palme si cu toate ca în dormitor,intunericul e străpuns de lumina ce vine de la televizor,tot ii vad îngrijorarea din ochii verzi albastrui. Vorbește,imi cere soptit si imi șterge lacrimile mute ce imi curg pe obraji.
Imi inabus un suspin si ma strange imediat in brate. Ii inconjor talia cu bratele cand incepe sa ma legene si inchid ochii doar ca sa mai las un rand de lacrimi fierbinți sa imi arda pielea.
-Vreau sa scriu o carte,soptesc pe un ton smiorcait.
-Asta faci de un an de zile,inimioara,raspunde incet si as rade dacă alta ar fi situația.
-Mda...dar vezi tu...vreau sa scriu o carte despre bunica,ingaim cu greu.
-Si de ce plângi?
-Pai...ma opresc si imi trag mucii,apoi deschid ochii si ridic privirea din pieptul lui.
-Pai?intreaba incet.
-Nu stiu daca pot sa o fac.
Ofteaza subtil.
-Daca deja spui ca vrei sa scrii,înseamnă ca poți sa o faci,zice si isi strange un brat mai tare in jurul taliei mele,iar cu degetele de la cealaltă mana imi șterge lacrimile.
-Oare?il intreb si incuviinteaza din cap.
-Eu unul chiar as vrea sa citesc cartea asta. La cate mi-ai povestit despre ea,cred ca merita ca lumea sa o cunoască.
-Dar e a mea,contraatac,deși știu ca scot numai baliverne pe gura.
-Si o sa rămână doar a ta. Insa ar trebui sa o cunoască si alții prin tine.
Oftez dureros.
"Viata bunicii mele nu a fost deloc ușoară,dar cu toate astea a murit împăcată,fiindca si-a încheiat toate polițele ce le avea de plătit pe acest pământ. A iertat pana si pe cel ce a silit-o sa stea în Iadul lui. Asta pana cand dracu s-a hotărât sa-l strângă pe necurat si asa a început bunica din nou sa respire."
-O sa fie extrem de greu sa scriu chinul ei...scrasnesc din dinți.
-Dar ai sa scrii și eliberarea,spune si se apleacă sa ma sarute. Nu vreau sa te influențez,inimioara...daca nu poți,atunci nu scrie. Sau fa-o,dar doar pentru tine. Fa cum simți,doar nu mai plânge,fiindca ma omori,femeie...ofteaza si schitez un mic zambet in coltul gurii doar ca sa nu se mai consume atat.
"N-as plânge daca nu m-ar durea. De obicei nu plang. Am o rezistenta foarte mare cand vine vorba de durere în general. Dar acum...sunt fata peste cap. Cand emoțiile sunt de o anvergură uriasa,atunci da...plang. daca ceva ma sensibilizează pana in adancul sufletului,din nou plang. Daca simt cuvinte spuse din inima,la fel...ma apuc de bocit. Nu plang din orice,dar o fac dacă sunt copleșită de emoții."
-Ai înțeles?ma scoate vocea lui blândă din ganduri si incuviintez din cap. Ce ai înțeles?vrea sa stie si trag adanc aer in piept inainte sa raspund.
-Sa nu mai plang...
-Sa nu mai plangi ca ma omori,continua fraza.
-Sunt sigura că nu ai sa o faci. Tu duci mult,replic si incep sa joc din sprancene ca sa alung pe cat de mult posibil atmosfera grea ce o simt cum plutește in aerul ce ne înconjoară.
Isi inclina capul intr-o parte,apoi in cealalta si ma cercetează cu privirea,iar eu ii fac poznaș cu ochiul.
-Gata nebunia?intreaba si bufnesc in ras.
Ma întoarce pe loc și lipeste putin usa cat sa stea inchisa,dar in cazul în care teroristul se trezește,sa o poată deschide singur daca o impinge.
-Shhh...ca de se trezeste,o sa mai trebuiască sa așteptăm pe putin 3 ore pana adoarme la loc,zice soptit si imi inghit imediat rasul,apoi imi ling usor buzele uscate.
-Mda...si tu chiar vrei sa dormi,nu?intreb si un colt al gurii i se ridica intr-un ranjet. Ma gândeam eu,continui cand se apleaca asupra mea si ma priveste de sus.
Ii prind obrajii intre degetele de la o mana si ii strang,apoi imi izbesc buzele de ale lui si il sarut,dupa il musc de cea de jos si un geamăt gutural ii reverbereaza in gat.
-Te mananc,haraie dupa ce imi scot dintii din buza lui.
Ii fac cu ochiul,apoi ma întorc cu spatele la el si merg spre pat. Paseste in spatele meu ca o umbra si intorc privirea amuzata spre el.
-Ce faci?intreb cu o falsa seninătate.
-Ce ti se pare ca fac?raspunde cu o întrebare.
-Nu prea înțeleg asta-i faza,fac pe proasta si ranjeste.
-Las ca te prinzi imediat,raspunde si prinde de tricoul ce il am pe mine,iar cand ridic mainile,mi-l scoate pe cap.
-Inca nu m-am prins...soptesc si ma intorc spre el cand ajung la marginea patului.
Imi prinde sanii in palme si isi lasa capul in jos,apoi imi linge sfarcurile si suspin cand ma musca de unul.
-Nici acum nu te-ai prins?intreaba si clatin din cap.
Chicoteste.
Se lasa pe vine si prinde de pantalonii scurți o data cu materialul chiloților de pe mine,iar din cateva mișcări raman complet goala.
-Hai sa vedem dacă de data asta te apropii măcar ca idee despre ceea ce vreau sa iti fac...sopteste pe un ton ragusit.
Ma prinde de fese,apoi imi atinge usor clitorisul cu vârful nasului si inspira adanc.
-Futu-i!injura si zambesc. Mirosi atat de bine!continua si imi ridica un picior pe umarul lui,iar eu ma arcuiesc putin de spate.
Imi imping soldurile in fata,iar gura lui apasa pe carnea mea.
Incepe sa mormăie in vreme ce cu limba pune presiunea necesara ca sa ma aducă în pragul nebuniei si inspir adanc.
-Ahhh...dau drumul aerului sub forma unui geamăt lung,iar dupa cateva clipe plăcerea o simt cum incepe sa-mi strabata trupul.
Imi bag mainile in parul lui si il trag mai spre mine,iar el ma strange tare de fese cand trupul incepe sa-mi vibreze si imi dau capul pe spate,apoi inchid ochii imediat ce orgasmul ma cuprinde.
-Ah!tip scurt cand imi prinde labiile intre buze si incepe sa le soarba cu pofta.
Spasmele ma cutremura pe picioare si incep sa ma zvarcolesc cand devin sensibila la orice atingere de-a lui.
-Ahh!!! Nu!!exclam când il simt cum deschide larg gura si imi cuprinde labiile cu tot cu clitoris.
Imi dau piciorul jos de pe umarul lui,dar nu ma lasa sa fac nici macar un pas în spate. Isi afunda degetele mai tare in fesele mele si ma tine pe loc.
-Nu mai pot!zic,dar nu ma baga în seama.
Continua sa se înfrupte din mine,iar eu simt cum nu ma mai tin picioarele din cauza poftei lui,asa ca,ma las sa cad pe spate si isi desprinde gura de mine înainte sa aterizez pe saltea.
Il privesc ca prin ceata cum scapa de pantalonii trei sferturi,apoi de boxeri,iar penisul lui zvacneste cu putere in timp ce îngenunchează pe saltea.
Imi departez larg picioarele si un colt al gurii i se ridica abia vizibil,apoi isi propteste palmele pe o a parte si de alta a mea,dupa incepe sa-si unduiasca soldurile intre coapsele mele.
-Deci?intreaba ragusit.
Surad si ii incojor gatul cu bratele.
-Cred ca am o vaga banuiala,raspund soptit.
-Excelent nevasta,înseamnă ca suntem pe drumul cel bun,spune si isi lipeste buzele cu tandrete de ale mele,apoi găsește unghiul perfect si ma patrunde.
Imi ridic soldurile sa vin în întâmpinarea lui si ne găsim imediat ritmul.
Inima mi-o ia razna cand o aud pe a lui si amandoua incep sa bata pe aceeași armonie.
-Hmmm...ii gem in gura cand se lipeste la milimetru si isi roteste penisul in adancurile mele,dupa incepem sa ne mișcăm din nou in sincron.
-Te iubesc,sopteste si imi strang mai tare bratele in jurul gatului sau,apoi imi bag degetele in parul lui de la ceafa și il trag mai spre mine.
Adanceste sarutul,iar limbile noastre se împletesc intre ele si incep sa se guste cu nesaț una pe cealalta.
Respiratia incepe sa mi se accelereze cu fiecare pătrundere mai aspra,iar cand trupurile incep sa ni se ciocnească intre ele,focul il simt cum se dezlănțuie si imi parjoleste interiorul.
-Cel mai mult,raspund gâfâind. Te iubesc cel mai mult.
Zambeste,apoi schimba de cateva ori unghiul cand intr-o parte,cand in alta,dupa incepe sa ma ia cu asalt,iar din cauza placerii imi infing unghiile in spatele lui.
-Cel mai tare,sopteste peste buzele mele.
Il privesc cu iubire,deși corpul imi arde infernal.
-Te iubesc cel mai tare pe lumea asta,spune si ridic putin capul,apoi il sarut.
O fac cu înflăcărare,iar unghiile mele sapa mai mult in spatele lui.
-Hmmm...geme grav cand incep sa-l zgârii si se infinge cu putere inauntrul meu.
-E bine!ridic vocea si repeta mișcarea.
Intra cu forta,apoi continua cu miscari scurte si brutale.
-Ahhhh...gem extaziata si rup sarutul,dupa imi dau capul pe spate si ma fac una cu plăcerea.
Isi lipeste buzele de gatul meu si incepe sa îmi suga pielea,apoi ma musca,iar eu imi infing mai adanc unghiile in spatele lui cand muschii toti mi se inclesteaza,dupa un geamăt prelung imi iese printre buze cand incep sa tremur.
Mormaie printre dintii inclestati,in vreme ce pulsez in jurul lui,iar cand trupul mi se relaxeaza semn ca orgasmul mi-a trecut,iese din mine si termina in jeturi fierbinti pe abdomenul meu.
Imi îndrept capul si incep sa-l mangai pe spatele incordat,iar el isi lipeste fruntea de a mea si respirațiile sacadate ni se împletesc intre ele.
-As sta in tine zi si noapte,sopteste ragusit.
Chicotesc.
-Nici dacă ai putea n-ai avea cum,replic amuzata. Avem un terorist in celalalt dormitor.
-Inca putin sa mai crească si nu o sa mai fie atat de terorist,spune surâzând. Sper,punctează la final si un hohot mic de ras mi se desprinde de pe buze.
-Nu stiu ce sa zic,Ștefan,dar dacă n-ai grija cand il scoți din mine,poate îți fac si o terorista,spun si imi face cu ochiul,apoi ma saruta pe vârful nasului,dupa se ridica de pe mine si se da jos din pat.
-Daca tu crezi ca poți sa duci doi teroriști 8 ore cat sunt la munca,facem și o terorista,zice cu un zâmbet cald pe buze. Dupa iti dau liber cand ajung acasă.
-Nu zic nimic...daca e sa fie atunci cu siguranta am sa ma descurc. Daca nu,oricum teroristul nostru face cat 5 copii la un loc.
Surade,dupa se întoarce pe calcaie si din cativa pasi rupe distanta dintre el și usa. Iese din dormitor si se îndreaptă spre baie,iar cateva minute mai târziu,revine cu un prosop in mana ca sa curețe sperma de pe mine.
Picături de apa se preling incet pe trupul sau semn ca a făcut și un dus rapid,iar dupa ce șterge jeturile de pe abdomenul meu,ma ridic in capul oaselor si imi trec limba de pe umarul lui,pe clavicula si ma opresc abia cand ajung in dreptul buzelor.
Imi infing dintii in cea de jos si il musc pana maraie,apoi sar din pat si o zbughesc din loc.
-Te rup!il aud cum sopteste pe un ton jos si intunecat.
Chicotesc ca un dracusor,iar cand intru in baie și aprind becul,ma bag direct la dus. Buzele inca imi sunt curbate cand intra peste mine si arunca prosopul in cosul cu rufe,dupa isi sprijină un sold de marginea blatului de la chiuveta. Isi încrucișează bratele la piept și isi inclina capul intr-o parte.
Ochii verzi albastrui se plimba incet pe trupul meu,iar mișcările imi devin mai lente in vreme ce ma spal.
Un surâs cu tente perverse i se desprinde de pe buze si il vad cum isi inclina capul in partea cealaltă.
-Ce e?intreb si ma intorc cu totul spre el.
-Te-ai hotărât ce faci cu cartea?intreaba si il privesc ca trasnita.
-Ma întrebi de carte in vreme ce ma privesti ca un flamand?raspund cu o întrebare si ma opresc din orice mișcare.
-Exact asta fac,replica in timp ce privirile ni se întâlnesc.
"Acum ca nu mai sunt atat de incarcata si pot sa gandesc la rece fără sa mai fiu inflacarata de focul dorului ce mi-a ars in cele clipe prin vene,răspunsul este,da. Vreau sa scriu cartea."
-Da,raspund cand mintea mea ajunge sa fie pe aceeași lungime de unda cu inima si sufletul meu.
-Perfect...mai ai și alte dileme?intreaba si incep sa rad.
-Nu.
-Bun...pentru inceput lipeste-ti fundul de zid,vreau sa vad cum te satisfaci singura.
"Doamne...noi nu suntem sănătoși la cap...in ultima ora am ajuns sa trec de la plans,la ras,apoi la placere,dupa la voie buna și acum revenim din nou la pacat. Dacă nici noi nu ne pricepem sa ne schimbam stările mai rau decat vremea de afara,atunci nu știu cine naiba o mai face."

************************************

Stefan:

Stefan:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ale:

************************************

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


************************************

Aceasta carte asa cum am spus și în descriere este pentru bunica mea,dar implicit si pentru mine.
La capitolele din trecut am sa folosesc aceleași nume ale personajelor ca sa nu va bulversez,insa,nu o asociati pe Ale in totalitate cu Lex. Povestea din jumătate a fost construita cu bucăți din mine ca sa poată avea un început si un sfârșit intre cele doua personaje principale,pe când povestea asta o sa fie exact asa cum am trait-o pe pielea mea. O sa fie cu sufletul pe tava 100%.
Fiindca imi doresc sa va spun povestea unui înger văzut prin ochii de copil ai Alexandrei,relatata prin ochii maturi ai variantei ei din ziua de astăzi. Dar si povestea celui de-al doilea inger pe care l-am întâlnit în viata mea.
Sper sa va placa.

De vorbă cu bunica 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum