Zamčeno!

122 7 0
                                    

,,žádné jídlo!" Křiknu .

,,tady taky ne ! " Zakřičí na oplátku Cressida.

,,mám léky!!" Doběhne za mnou do kuchyně Boogs a ukáže malou krabičku s červeným křížem.

,,kde si je našel ? " Úsměvně otevřu krabičku a pohrabuju se mezi léky a obvazy.

,,byly ve skladním prostoru pod postelí v ložnici." Usmál se hrdě.

,,v kolik výjdeme ?" Došla Lara a vlasy měla stažené do culíku.

,,hned ..." Doplní ji Cressida která seběhne schodiště a přepočítává nás.

,,hned ?" Zopakuju .

,,jo hned" řekne a všichni se pomaličku vyprošťovali z domu...zmateně jsem vzala svoji zbraň a vyšla ven .

,,musíme dojít k mojí známé." Řekne Cressida.

,,známé ?" Boogs rozrušeně mřimhouří oči.

,,ano....je náš špeh v kapitolu.. Má obchod s oblečením....Tygra"řekne a já se tomu směšnému jménu lehce v mysli uchechtnu

,,Tygra ? " Zadržuju smích.

,,jo ...proč ? Zní to nějak jinak než by mělo ? " Řekne Cressida s povzyhnutým levím obočím.

,,ne ...jenom že je to jméno....zvláštní" řeknu a myšlenky se mi výří.

,,a kude se k té "Tygře" dostaneme?" Řekne pobaveně Lara.

,,tamhle tudy " ukáže směrem na vzdálené obydlí centra kapitolu....

Kráčeli jsme podélně a velmi nenápadně ...cesta trvá tak 2 hodiny než dorazíme k pustým ulicím kapitolu... Nasadíme si kápě které máme schované v batohu....přejdem kolem tří lidí .. Podivně si nás přeměřují pohledem .. Pak pohled odtáhnou a hledí si svého. Uplně sem si oddechla a všimla jsem si že nejsem sama.

,,ahoj Tygro" poklusem Cressida doběhne ke skleněnýmndveřím kde za výlohou stála podivná žena.

Usmála se otevřela dveře.. Nevypadala jak člověk.

Měla vytetované vousy, čumák a "srst" jestli se tomu tak dáříkat....kůže byla do lehounkého odstínu červené a v některých rysech je zuřivě oranžová.

,,pojďte rychle..." Polokřikne chraptivím hlasem a my se naskládáme do jejího obchodu . Obchodu ? Ano...prodává kapitolské oblečení...projela jsem očima zářivě růžové šaty co stály na mramorové podlaze pozdobené černými kachličkami.

Ty šaty ....přeběhl mi mráz po zádech když jsem si vzpoměla na tetu Noell a Alerika....měla jsem je ráda ale cítila jsem se u nich špatně. Možná si někdo bude myslet že je to neůcta k lidem co mě vychovali ,ale oni mě nevychovávali....jen přeďělávali v sebe.

Stejně jako hry....spustu lidí si řekne že chtějí dál hrát.....já nechci dál hrát ale vyhrát...ale výhra není zabíjení lidí.

Bylo velice zajímavé jak mě dokázaly pitomé růžové šaty vyndat tolik vzpomínek ....

,,tudy ....tady můžete být dokud se to neuklidní" řekla Tygra a ukázala na malé dvířka nad kasou... Drápy měla zbroušené do špičky jako drapy a její hlas ....byla asi na nějaké operaci protože to zní jako by vrněla....kdo ? Kdo by obětoval tolik pro zbytečnou proměnu ve zvíře které není. Nic mi do toho nebylo...neměla bych kritizovat Tygru...pomáhá mi a já se jí nijak neodvěčuju...jen jsem se usmívala ....to bylo jediné co mi od her opravdu šlo...pak samozřejmě nakopání zadku splátcům je taky umění...ale nijak se tím nechválím. Panebože !!!! Jsem povrchní.!!! Zaskočil mě vlastní mozek v těch nadvýšených myšlenkách...nejraději bych si vlepila ale přeruší mě tygra.přiložila si prst na ústa a naznačovala že máme být z ticha.. Naladila rádio .

,,dobrý Podvečer Kapitole...nejnovější zprávy...za jeden den se Uprchlý povstalci dostali blíž k centru a naše jednotky dělají všechno proto aby zastavili proti útočné manévry...nepropadejte panice ...nemůžou vyhrát ....běžte z domu , vemte si jen to nejdůležitější a běžte do jakéhokoliv obchodu poblíž...jako jediné jsou nejvýše chráněni...okamžitě hned vyjděte do nejbližších obchodů....aneb ať vás vždy doprovází štěstěna ...dobrou noc"

Všichni jsme se na sebe podívali vyděšenými pohledy a Tygra jenom zakroutila hlavou....

,,tady....můžete být tu vevnitř je plno zásob jídla a lékárničky a zadní vchod tam máte zakrytý dekou."

Otevře vrátka nad pokladnou a my tam do jednoho naskáčeme.

,,ty a Cressida půjdete na obhlídku společně s Hurikánem." Ukáže na nás Boogs a my se nachystáme..

,,Tygro až se to tu bude plnit lidmi zaťukej lehce na dvířka . To bude znamení že vypadnem." Řekne Boggs ještě Tygře.

,,dobře" zavrní vlnitým hlasem.

,,a kolik času máme ?" Zeptám se tiše.

,,2 hodiny "odpoví hbytě Tygra.

,,tolik ?" Řekne Cressida.

,,ano...jsme velice odlehlá část Kapitolu ....sem se lidé pohrnou jako poslední." Řekne s kočičím úsměvem Tygra.

,,tak tedy jdeme .." Řeknu a vyrazíme pomaličku uličkami zahlení až po kotníky ....kolem se motá spousty lidí a nejmíň 5 jich do mě vrazilo. Ale i tak jsme zůstali v utajení.

Došli jsme k velkému náměstí před budovou kapitolu nebo-li domovu prezidenta Snowa.
Kolem náměstí stály mírotvorci a lidi byli rozděleni do 2 skupin. Děti a dospělí.

Přemyšlela jsem dokud jsem měla čas a když se ohlíží Cressida se ke mě nahne a lehce mi zšeptná.

,,rozdělíme se " šeptne a já němně přikývnu.

Sklopila jsem zraky na lidi kolem mě ....všichni si mě prohlíželi alw i tak si mě nevšimli....

,,třídění započne.." Najednou se lidi ze zdu začali tlačit dopředu a mačkali jsme se jeden na druhého. Cítila jsem něčí žebra jak mi dýchají na rameni a nepříjemný teplý dech mi fouká za krk. Bylo tam doslova nedychatelno. Dělalo se mi špatně z podivného zatuchlého zápachu a lidi se začali tlačit už i ze stran všichni spěchali k přepážkám kde se děla nějaká akce.

Proboha. To ne...to prohledávají lidi aby je mohli pustit do azilu v budově.!!! Sakra!! Chci ucouvnout a a prodrat se pryč z davu. Tohle by nedopadlo dobře ....rukama a loktama strkám do lidí aby uhli... Hned co mě dělí malí chumel lidí od útěku tu stojí 3 mírotvorci.

Jak to mám projít ? Lidi se nahrnují čím dál víc...někdo do mě narazí a mě spadne kapuca...ukáže na mě mírotvorce a začne si šeptat s druhým a pak začnou lehce tlačit lidi blíž a blíž k budově...

,,to je ona !!!! Povstalkyně !!!! Larisa !!!! " Křikne někdo stojící kousek ode mě...

,,ty černé vlasy !!!! A modré oči!!! To je ona!!!!" Křičí čím dál víc lidí....

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat