Kaçışın yok bebeğim🔥

96 11 12
                                    

Odamda dosyalara bakıyordum. O sırada Jimin girdi içeri.

-Daha çıkmıyormusun?
-Malesef hayır hala dosyaları bitiremedim. O yüzden geç çıkıcam.

-Tamam o zaman sana yardım edeyim çabuk bitir. Sonra birlikte bir şeyler yaparız.

Jiminin bana olan duygularından haberim var. Ama o bilmiyor. O benim en yakın arkadaşım. Başımı onaylarcasına salladığımda yanımdaki sandelyeyi çekip oturdu.

~~~~~~~
Nihayet bitirmiştik.

- Bara gidelim diyorum Mia eğer istersen. Hem biraz eğlenmiş olursun.

-Çok iyi olur Jimin o zaman eve gidelim hazır olduğumda seni ararım.

-Tamam o zaman hazır olduğunda seni alırım.

İşleri bitirip şirketten çıktık.
Hemen eve gidip duş almam lazım.
Jimin beni eve bırkıp gitti.

Hemen eve girip odaya çıktım.
Üzerimdekilerden kurtuldum yavaş yavaş.
Banyoya girip küveti doldurdum. Zaten Jiminin gelmesine daha var.

Bedenimi yavaştan küvete bıraktım.
Ahhh çok yoruldum. Gözlerimi kapatıp anın tadını çıkarmaya başladım.

İnanılmaz rahatladım. Artık bu kadar yeter. Küvetten çıkıp bornozumu giydim. Yavaştan odaya gidip garderobumu tam açıcakken kapı çaldı.

Galiba Jimin geldi. Zaten ondan başka kim olucak. Üzerimde bornozumla kapıya gittim.

Zaten en yakın arkadaşım ondan utanmıyorum. Hem galiba birazda hoşlanıyorum. Ama kesinlikle aşk değil.

Kapıyı açtığımda gördüğüm yüzle gülümsemem büyüdü. Jimin gelmişti.
Beni öyle görünce biraz şaşırdı. Ama sonra kendini toparlayıp gülümsemeye başladı.

-Hoş geldin Jimin.

Diyip dudağından öptüm. Gülümsemesi sırıtşa döndü. Kenara çekilip içeri girmesi için yol açtım.

-Hala hazır değilmisin Mia?.

-Hayır ama hemen hazırlanırım. Sen burda bekle hemen geliyorum.

-Acele etme. Ben burdayım zaten.

Hemen yukarı odama çıktım. Çok sevdiğim bi elbisem vardı. Kırmızı mini bi elbise. Hemen onu bulup giydim.

Hatlarımı çok güzel ortaya çıkarıyordu. Ve dardı. Hafif bi makyaj yaptım. Dudağıma kırmızı ruj sürdüm.

Saçlarımı dalgalı bıraktım. Ayakkabılarımıda giydim. Bide parfüm sıktım. Olmazssa olmazım.

Jimin bana doğru gelmeye başladı. Bana yiyecekmiş gibi bakıyordu.

Yanıma gelip beni kendine çekti.

- Çok güzelsin bebeğim.

-Sağol. Hadi gidelim.

-Tamam.

Evden çıkıp arabaya gittik. Jimin kapımı açınca bende arabaya bindim.
Kısa süre sonra bi bara geldik. Burası çok meşur bi bar.

Arabadan inip içeri gitmeye başladık. Jimin beni kendine çekip elini belime sardı. Bana gülümseyince bende ona gülümsedim.

İçeri girip bi masaya oturduk. İçeride sigara kokusu ve alkol kokusu ağır basıyordu.

Etrafa göz gezdirdiğimde her köşede bir biriyle yiyişen insanlarda vardı. Ben etrafı incelerken jimin içkileri sipariş etmişti bile.

Side Side~JJK (One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin