Adam başına dökülen suyla uyandı yüzü kanla kaplanmıştı. Öz kanından insanlar karşısına geçmiş ona işkence edilişinin izliyordu.
David nefretle baktı karşısındaki insanlara
"Söyle proje nerde?"
"..."
Sandalyede bağlı olan davidin karsisinda kalıplı sert bakışlara sahip bir adam duruyordu. David ona istediği cevabı vermeyince karnına bir tekme yemişti geriye düşen sandalyeyle başını sert bir şekilde beton zemine vurdu.
Davidin ağzından çıkan acı inlemeyle kenarda durup onları izleyen kız sırıttı.
Abisi madem projeyi kendi isteğiyle vermiyordu onlarda zorla alırdı."Konuş proje nerde hayatına biraz olsun değer veriyorsan çeneni kapalı tutmayı bırak."
Adam biraz geride bekleyen adamlarına işaret verdi.Geride duran adamlar hızla davidin yanına gelip sandalyeyi kaldırdılar.
"Genelde çenemi kapama mi isterler şimdi tam tersi olunca biraz şaşırdım ahahahha-"
Davidin yüzü yediği yumrukla yana düştü. Ağzına gelen kanı tükürüp sırıtarak sinirli adama baktı.
"Bu kadar sinir iyi değil dostum biraz sakin olmayı denemelisin erken yaşlanırsın bak! Zaten tipin bir şeye benzemiyor hepten kısmetini kaçırırsın."
Adamı sinir etmek için her şeyi yapıyordu David bu insanların üstünlüğün elinde olduğuna düşünmesine asla izin vermezdi hem şuan karşısında dişlerini sıkarak ona sinirle bakan adam çok komik duruyordu.
Adam sinirle ona daha fazla vurdu ama David bana misin demiyordu acı içinde bagirmak yerine kahkaha atıyordu zaten hep bunu yapmamismiydi acılarını kahkahalarınin arkasına gizlemişti. Bu güne kadar dimdik ayakta durmayı başarmıştı bugünden sonra da kimseye acı yüzünden yalvaracak hali yoktu hem zaten alışmak zorunda bırakılmıştı acıya mazoşist filan değildi David ama ne zaman acı çekse gülerdi gülüşlerinin ardına saklardi acılarını gözyaşlarını sahi Kaç kere aglayamamıştıki.
David adama bakıp daha çok gülmeye başladı.
"Ahaahhahahhaha ne oldu neden öyle bakıyorsun puahhahahha yüz ifaden çok komik puahhahhaha"
Adam karşısında delirmiş biri var gibi baktı. Yüzünü buruşturup arkada duran üçlüye baktı.
"Kime bulastardiniz lan beni delirmiş bu manyak konuşmaz."
Davidin babasi one çıktı. Bu yüzden bu çocuk hep onu korkutmustu kolay kolay korkmayan ve aklına ne eserse yapan bir tipti David acımasız bir adamdı canını sıkanı ortadan kaldırmak için ne gerekirse yapardı ve her seferinde başarılı oluyordu bu onu korkutuyordu.
"Sana onu konustyr diye para verdik bize hesap sor diye değil!"
Adam sinirle jasonun üstüne yürüdü.
Jason korkuyla adama baktı."N-ne yapıyorsun."
"Ahahhaha merak ediyorum bu Adam nasıl senin oglun olabilir sen tam bir korkaksın ama onun kanından cesaret akıyor eğer bir söz vermiş olmasaydım onun yerine o sandalyede olurdun. Senin gibi korkaklarda nefret ediyorum aptal."
Adam arkasını dönüp deponun kapısına ilerledi.
"HEY NEREYE?"
Adamlarına işaret verip davidi odaya kapatmaları bir kaç saate geleceğini söyledi.
Davidi ellerini çözüp kollarından tutup ayağa kaldırdılar bir odanın kapısını açıp içeri firlattilar.
David acıyla inledi onlar gittiğine göre acısını ifade etmek sorun değildi artık ama kamera olması ihtimaline karşı dikkatlice etrafı inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Formation
ФанфикYa bir adam ölümü beklerken hayatı birden tamamen değişip Tony stark olarak uyanirsa ☆☆☆ David boris dean zeki bir bilim adamıydı amacı superkahramanların gücünü gwrcek dünyada canlandırmaktı ve sonunda insan DNA'sını değiştirecek bir buluş yaptı a...