İyi Okumalarr.
☆☆☆
Keremle çocukluktan arkadaştık. Değer verdiğim insanlardan birisiydi. Futbol onu çok yoruyodu. Sıla diye de sevgilisi vardı. Onu gerçekten çok seviyodu, bende sılayı severdim ama Keremi aldatmadan önceydi.
Sıla ve ben linçler konusunda Kereme tam destek sağlıyoduk. Mutlu gibi gözüksede üzgündü, çok üstüne gidiyolardı. Sıla Keremi aldatınca adeta Kerem çokmüştü.
Sılada benim ortaokuldan arkadaşımdı. Keremle konuşmazlardı o zamanlar. Sılayla şans eseri karşılaşıp buluşmuştuk. Keremde gelmişti, onları tanıştırmak istemiştim. Yaklaşık 3 ay sonra sevgili olmuşlardı. Lise zamanlarıydı ve uzun bi ilişkileri vardı.
2 hafta öncesine kadar sevgililerdi ama Sıla bitirmek istediğini başka birisi olduğunu söylemişti.
Biz hoşlandığı kişi sanarken Keremi aldattığını öğrenmiştik.
Aldatma, Linçler, Aile baskısı üst üste gelirken Kerem dibe vurmuştu.
Şuan karşımda uyuyodu dudakları ve burnu kızarmış kirpikleri ıslaktı. Göz altları çıkmıştı.
Keremi böyle görmek beni gerçekten üzüyodu. Antremanlara gitmiyo, maçlara girmiyo, kariyerini bitiriyodu.
Mutfakta bişeyler hazırlamıştım yemek bile yemiyodu. Yine yemiyicekti ama şansımı denemek istemiştim.
Sılayla ayrıldıkları zaman konuşuyodum. Hoşlandığı çocuğuda az çok tanımıştım. Keremi aldattığını Sıla ağzından kaçırmıştı, inkar da etmemişti.
Masadaki telefonum titriyodu. Arayan okan hocaydı, bu zaman boyunca en çok destekleyen kişilerden biriydi ve Keremi soruyodu. Uyuduğunu söyleyince rahatça nefes verdiğini duymuştum.
Uzun zamandır uyumuyodu ve artık kendini toplaması lazımdı. Okan hoca aceleci davranmıyodu.
Tabii arkadaşlarıda geliyodu ama Kerem içeri almamam konusunda ısrar edince onlarada söylemiştim. Arayıp soruyolardı onlarda.
Ayak sesleri duyunca Keremin uyandığını anladım.
Salona gecmiş koltuğa oturmuş sweetinin kollarini inceliyodu. Karşı koltuğa oturdun.
Yağmur Yemek yaptım yiyelimmi?
Kerem istemediğini bekirten mırıltılar çıkardı.
Konuşmuyodu bile gelip yemek yapıp kendi evine gidiyodun. Kereme çıkıcağını söyledin.
Kerem Dibe vurdum iyice birde sen gidersen. Gitme nolur işte, bir tek sen.
CÜMLE KURDU.
Cümle kurduğunamı seviniyim gitme dediğinemi.
Yağmur Sen istediğin sürece asla gitmem. (yer mi anadolu çocuğu.)
Kerem gülümsedi.
(yermiş)Gülümsediğinde Yağmur da mutlu olmuştu.
☆☆☆
İLK KURGUMM
Bu kurguya başlamamın sebebi BU ŞARKI he bide böyle kurgu gördüm kurguyu yazan rahatsız olursa kaldırırım ama sadece adları benzer.brillodeluna0 rahatsız olursan kaldırırım. 💓💓
☆☆☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir tek sen - Kerem aktürkoğlu
FanfictionDibe vurdum iyice, birde sen gidersen. Gitme nolur işte, bi tek sen bi tek sennn.