Taehyung'dan..
~ Toplantı yemeğine bir saat vardı , hızlıca duş alıp kıyafet giymeye koyuldum,sade ve şık olmuştum, kapının önüne çıktım ve bay Jeon'u beklemeye başladım..Jungkook'tan..
~ Miniğimle havuzda yaşadığım beni deli eden andan sonra toparlanmam zor olmuştu, sürekli sırıtarak tavana bakıyordum, aklımı kaçırıyor olmalıyım! Saat 20.00'da yiyeceğimiz yemek aklıma düştüğünde kıyafetlerimi giymek adına dolaba doğru ilerledim, şık bir siyah takım elbise giydim,gold detaylı siyah kol düğmelerimi ve saatimi taktım, hazır olduğuma kanaat getirdikten sonra kapıya doğru ilerledim , kapıyı açtığım gibi görüş alanıma giren miniğim ile gülümsemiştim,bu adam her şeyi ile benim olmalıydı!
Yanına doğru attığım her adımda gözleri beni daha fazla süzüyordu,bu cüretkar tavırları arsız tarafımı tetikliyordu, tanrım o çok güzeldi..
Yanına ulaştığım an lafa girdim,-Beni takip et asistan..
Otel restorantına doğru ilerlemeye başladık..
Taehyung'dan..
~ Bay Jeon tüm odak projeyi anlatıyordu, anlaşmayı imzalayacağımıza kesinlikle emin olmuştum,zaten bir işte onun parmağı varsa o iş kesinlikle kusursuz olurdu , iş disiplinini ve çalışma azmini ayrıca seviyordum ,o herkesten farklıydı , beni çeken de zaten buydu..
Toplantı bitince sözleşmeyi imzaladık,ben ve bay Jeon dışında herkes gitmişti,biz de biraz daha oturmaya karar verdik,yan masadaki beyefendinin beni yiyecekmiş gibi olan bakışlarını saymaz isek her şey mükemmel ileriyordu,bu adam kıtlıktan çıkmış galiba! Bay Jeon'a baktığım zaman adamı fark etmişti ve sinirden evrak dosyasını sıkıyordu,olamaz damarları patlamak üzere!lanet olası adam gözlerini üzerimden çekmiyordu , müdahale etmez isem iş çığrından çıkacaktı,-Bay Jeon isterseniz kalkalım geç oldu.
Jungkook'tan..
~ Karşıda oturan adamın kemiklerini tek tek kırmamak için kendimi zor tutuyordum ,p*ç herif! Benim olana bakmaya nasıl cüret edersin ! Sinirden çıldırmak üzere iken miniğimin sesi ile odağımı ona verdim ,-Bay Jeon isterseniz kalkalım geç oldu.
Bir hışımla kalkıp yan masaya ilerdim ,adamın yakasından tuttum ve yumruk atmaya başladım ,
-NE CÜRETLE BENİM OLANA BAKARSIN! GÖZLERİNİ OYMAZ MIYIM HA SÖYLE SENİ P*Ç !
Her kelimemde daha sert vuruyordum ,
-Bay Jeon lütfen durun LÜTFEN!
kollarımdan tutmaya çalışıyordu, ağlama sesini işittiğim gibi bilincim yerine geldi ,ani bir hareketle arkama döndüm, kafasından tuttuğum gibi kendime çektim ve çıldırmışcasına dudaklarını öpmeye başladım,her öpüşümde kendime daha çok çekiyordum,alt dudağını emerek çekiştiriyordum,onun da birkaç saniye sonra karşılık vermesi ile kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı, üst dudağımı dudakları arasına almıştı,bu ana hapsolmak istiyordum,lanet olsun çok güzel öpüyordu! Yanaklarımı okşayan eli yavaşça boynuma yol aldı ve boynumu okşayarak saçlarımı hafif hafif çekiştirmeye başladı, şu an etrafta olan hiçbir şey umrumda değildi, yalnızca o haricinde.. kalçalarından tutarak odama doğru yol aldım, bugün kaybolmuş bedenim yuvasına kavuşacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİTH YOU FOREVER | TAEKOOK ..
FanficBu benim ilk kurgum, burayı da ilk defa yazmak amacıyla kullanacağım, kusurlarımı mazur görün lütfen,zamanla düzelteceğim ♡ Hikaye sert ve disiplinli Ceo Jeon Jungkook ve onun kişisel asistanı Kim Taehyung'un aşklarını, kısa zaman diliminde ikili ar...