První

54 6 0
                                    

,,Blíž bych nechodil," ,,Teda pokud nemáte potřebu uhořet zaživa," promluvili Charlie a Lucy za zády dvou osob.

Hagrid i madam Maxime se polekaně otočili. ,,Dokážou chrlit na dvacet metrů, až na toho černého, ten to dá na čtyřicet,"

,,Jsou úžasní," rozplýval se Hagrid. Lucy si je oba dva měřila zvláštním pohledem, byli o tolik větší než ona a zvláštní.

,,Proč ste tu?" ,,My jsme tady jenom jako dozor, neví o nás, zakročíme jen když bude nejhůř," vysvětlil Hagridovi Charlie. ,,my tady vlastně ani být nechceme," Lucy přikývla a nesouhlasně zanadávala, když viděla co jejich kolegové dělají, bylo trápení zvířat. ,,Radši bych to neviděla," zasyčela. ,,Rass to zvládá jako vždy," ušklíbl se, když taky se podíval.

Rass byl jediný kdo z těch starších jel, Yannis ho chtěl, aby dohlédnul na bezpečný převoz.

,,Mohl by jim někdo říct, že lékouzelníci tady ještě nejsou," ,,Mohl, ale já to nebudu, nevíš kdy se tady ti dva mají objevit?" povídali si spolu, protože s těma dvěma se neměli moc o čem bavit. ,,Annie říkala, že večer jsou ještě v nemocnici, takže ráno,"

,,Neměla by tady být," zamračil se Charlie a sledoval kroky ředitelky kolem ohrady, i on k ní měl obrovskou averzi, díky tomu co se stalo jejich přítelkyni. ,,opravdu Hagride?" zvednul obočí když poznal jeho pohled na ředitelku. Obr nic neřekl a usmál se.

,,Vím kolik jich je," varoval zrzek, když zaregistroval Hagridův toužebný pohled na dračí vejce.

,,Co tady máte za druhy?" zvědavě se vyptával. ,,Nepoznáváš Norbertu?" uchechtl se, Hagridův pohled změkl a oči se mu zalily slzami, nevěřil, že by ji mohl ještě někdy vidět.

Zatím co se Charlie a Hagrid bavili o tom co asi mají s těmi draky v plánu během prvního úkolu, Lucy se odpojila a nenápadně šla na obhlídku, její kamarád ji sice varoval, že se akorát naštve, přesto to udělala.

Prskala jednu nadávku za druhou, kdyby se zamysleli a na toho draka všichni vystřelili mdloby, pomohlo by to, ale když to dělají po dvou nic mu to neudělá, jen ho to naštve.

,,Jak je na tom Harry?" zajímalo Charlieho. ,,mamka šílí, vypadala, že se rozbrečí," ,,Dobrý," řekl a dál pozoroval vajíčka. ,,Úžasná odpověď," podotkl sarkasticky Charlie. ,,Věříš mu?" ,,Ta hranice byla odzkoušena na dětech, takže věřím tomu, že on to tam nehodil, viděl jsem jak všech šest dětí letělo od poháru a co se týče toho jestli chtěl, aby to tam někdo hodil," odmlčel se. ,,vlastně nevím co si myslet. Na jednu stranu možné to je, ale na tu druhou věřím Susan a ta říká, že ne," ,,Ty na ňu hodně dáš," zamumlal hypnotizovaný obr, Charlie přikývnul. ,,Ano, pokud někomu opravdu věřím, tak jí,"

Harry schovaný pod pláštěm měl dost, bál se prvního úkolu ještě víc než předtím, proto se potichu vytratil, nebylo to tak těžké, protože tam byl neuvěřitelný randál. Ač to nerad přiznal, byl rád, že mu alespoň jeden ze sourozenců věří, že to tam nedal, když už mu nevěřil Caleb, který se přidal na stranu Zmijozelu a byl proti němu.

,,Ani Harry tady neměl být," pokáral Hagrida Charlie. ,,nejsem blbej, vím, že tady pod pláštěm byl,"

,,To je tvá přítelkyně?" zeptal se Hagrid místo toho, Charlie se na něj podíval zvláštním pohledem, než se zasmál, nikdy ho nenapadlo, že by se na toto Hagrid někdy zeptal a už vůbec ne, když před ním stáli čtyři draci.

,,Ne, Lucy není má přítelkyně, spíš velmi dobrá kamarádka, ona sama má přítelkyni," smál se. ,,měl jsem za to, že to všichni profesoři ví. Já mám dvě dcery se svou manželkou, se Susan," ,,Jakože s naší Susan?" dostal ze sebe překvapeně. ,,Už není vaše, už je moje," usmíval se když to říkal.

Who are you? I'm your found woman. Kde žijí příběhy. Začni objevovat