bu bölümle alakalı kanalda pov videosu var isteyen "love at first sight" oynatma listesine bakabilir
Medyadaki videoyu okuduktan sonra izleyin
İyi okumalar ~reallita
"Her şeyi aldınız değil mi?"
"Güneş kremi, havlular, atıştırmalıklar... evet bro her şey tamam"
"Tamam hadi gideli- bir dakika jungkook ve jimin neredeler?"
Namjoon hyung kafasını olumsuz anlamda sallayarak içeriye girdi peşinden içeriye adımladım
"TANRI ASKINA NE BOK YIYORSUNUZ YINE?"
"Tch tch hyung, gücendim. Biz tavan arasına - yani devasa örümceklerin olduğu tavan arasına - gidelim ve bir gitar, sörf ya da geceleri eğlenecek bir şeyler getirelim. Sen bize ne söylüyorsun? Sana Yakısıyor mu?"
Namjoon hyung gözlerini devirip dışarı çıktı, ben de Jimin'in elindeki kutulardan birini alıp arabaya doğru yürüdüm. Ayak seslerinden arkamda olduklarını anlayabiliyordum. Kutuları arabanın bagajına bıraktım ve seyahat koltuklarından birine oturdum.
⚜️
Jin hyung arabayı otelin önüne park etti, hepimiz arabadan indik ve otele doğru taşlı yolu takip ettik.
Otomatik kapılar açıldığında içeri girdim. Geniş ve sade bir yerdi. Kapının sağında ve solunda üçlü koltuklar vardı. hemen önünde cam masalar vardı.
Girişteki danışma masasına doğru ilerledik.
Yoongi hyung tek başına kalacaktı onun dışında Hepimiz iki kişi olacak şekilde eşleştik ve oda kartlarını alıp yerleşmek için asansöre bindik
⚜️
Yerleştikten sonra sahile geldik, Jungkook ve Yoongi hyung güneşleniyor, Namjoon kamp malzemelerini hazırlıyordu, Jin yiyecek stoğumuzu bitiriyordu, ben, Jimin ve Haseok çadır kuruyorduk.
"Tamamdır her şey hazır"
Namjoon hyung Ellerini çarparak ayağa kalktı ve etrafa son bir kez baktı
"Ah siktir"
"Ne oldu hyung?"
"Odun toplamayı unutmuşuz saat geç olmadan toplamaklazım..."
"Ben ve haseok gidip toplaya biliriz"
Namjoon hyung onaylar şekilde kafasını salladı Haseok ile odun toplamak için ormanlık alana doğru yürüdük
"Bence boş yere odun topluyoruz Jin hyung bize bi bok bırakmaz"
İkimiz de gülmeye başladığımızda gözüme çarpan beyaz elbiseli bir kızla durdum. Orman alanının hemen ötesinde, kumsalın herkesten uzak köşesinde yürüyordu.
Giydiği elbise sade olmasına rağmen dikkatimi çekti. Biraz yaklaştığımızda omuz hizasında açık kahve tonlarında saçları, iri ve güzel bir gülümsemesi, dolgun pembe dudakları ve iri kahverengi gözleri olduğunu fark ettim.
Haseok'un beni durtmesi ile bakışlarımı ona çevirdim
"Biraz daha bakarsan yanlış anlayacak"
Haseok'un sözleri üzerine onun da bana baktığını fark ettim. Bana yukarıdan aşağıya baktı ve gülümsedi. Sevimli bir yüzü vardı. Yanımdan gelen kahkaha sesiyle Haseok'a döndüm.
"İçine düştün kızın hadi yürü daha toplanacak odunlar var"
"Saçmalama hyung sadece Dalmışım"
"Öyle diyorsan..hahaha"
Onu geride bırakıp elime bir kaç odun aldım.
⚜️
"HAHAHAHA DEMEK DALDIMISIM HA?"
Jungkook anırmaya tekrar başladığında sinirle elimde ki içkiyi yerine bıraktım
Geldiğimizde belli haesok en az 20 kere anlatmıştı haesok bağırması ile bakışlarımı tekrar onu buldu"TAEHYUNG SENINKI GELIYORRR"
Kelimenin tam anlamıyla omzumu kırıyordu, bakışlarımı işaret ettiği yere çevirdim, gözlerimiz buluştuğunda gülümsedi, ben de ona gülümsedim.
Jimin ona şaşkınlıkla baktı ve "bunlar olmuş." dedi.
Ona ciddiye almadım "yüzelim mi?" Dedim, hepimiz ayağa kalktık ve denize doğru ilerledik.
Üzerimdeki sıfır kol atleti çıkarıp denize girdim.
⚜️
Normalde bölüme devam edecektim, bu kadar kısa bırakmak istemezdim ama biraz hastayım kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love at first sight
FanfictionArkadaşlarıyla tatil yapmak için sahilde bir yere gelen Taehyung, hayatının aşkını bulacağından habersizdir.