Dugu hala yüzünün alev alev yandığını hissedebiliyordu. Etrafındaki sesler sanki boğuk geliyordu. O anda yerin dibine girse daha iyi olurdu. Öğretmene baktı. Dikkatini derse vermeye çalışıyordu.
"Dış politikada izlenen devleterin eşitliği ilkesi..." öğretmen hiç bir şey olmamış gibi dersine devam ediyordu. Tabii edecekti olanları görmemişti bile.
En sevdiği ders bile onu sıkmaya başlamıştı.
Verimsiz geçen 30 dakika.
Yerlerdeki fayansları saydı, önündeki öğrencinin ensesini izledi ve kalemleriyle oynadı.
"Evet çocuklar bugünlük bu kadardı lütfen sonraki gelişinizde sayfa 59-76'yı gözden geçirmiş olun. Çıkabilirsiniz."
Öğretmen bunları söylerken zil çalmıştı bile.
Dugu herkesin çıkmasını bekledi ama bir kişi ısrarla çıkmıyordu."Ah, lanet olsun." Diye geçirdi içinden. Adrien çıkmıyordu.
Sırasında oturmuş defterine karalama yapıyordu.
Dugy yerine çivilenmişti. Ne yapmalıydı?
Adrien arkasını döndü. "Benimle sınıfta baş başa mı kalmak istiyorsun?" Dudağını ısırıyordu.
Dugu ne diyeceğini bilemeden birkaç saniye bekledi "Ha-hayır, ben aslında şey, kitabı k-kontrol ediyordum. Evet. Kitap."
Adrien ayağa kalkıp sırasında put gibi oturan Dugu'ya eğildi. "Yalan söyleyince kulakların pembeleşiyor." Dedi neredeyse fısıldar bir tonda.
Dugu bir şey demeden Adrien'a baktı. O okyanus mavisi gözlerine. Öylece izledi onu.
Adrien kıkırdayarak sınıftan çıktı.
Dugu sırasından fırlayıp başını avuçları arasına aldı.
"Aman tanrım!"
Kendini düşürdüğü hale inanamıyordu. Daha bu çocukla tanışalı 2 saat ancak olmuşken neden böyle hissediyordu?
Bu hikayedeki ikinci kadın olacaksa hiç olmasa daha iyiydi.
"Aptal!"
Tam sınıfta bağırırken onu kapıya yaşlanmış izleyen bir kız fark etti ona alay edercesine değil aksine yatıştırmak ister gibu bakıyordu.
"Selam." Dedi kız.
"Merhaba. Beni böyle görmeni istemezdim, şey, ben kontrolü yitirdim."
Kız gülümseyerek ona yöneldi "olur öyle sorun değil. Şimdi bana şu çocuğu anlat bakalım."
"Ne çocuğu?"
Kız kikirdedi. "Çok belli kaslı yakışıklı ve muhtemelen sarışın bir çocuk haklı mıyım???"
AKPZIBWPKZBSPMSN KISA BIR BOLUM OLDU AMA ASIEI SURPRIZLI BIR YENI BÖLÜM GELECEK. GERCEKTEN YAZARKEN AĞLADIM ABARTMIYORUM (abartiyorum)
YOU ARE READING
Karakedi Mafya Hikayesi (Mucize Uğur Böceği Ve Karakedi)
RomanceDugu yeni okulunda çevreye uyum sağlamaya çalışırken karşısına çıkan bir yabancı ile hayatı değişir.