37

12 4 0
                                    

Ринок Геслот гудів від розмов. Всі вони були про величезний будинок, щедро пофарбований зеленою фарбою, — що була далеко не з дешевих, варто зазначити. І тепер замість скромного чотириповерхового будинку нині там величів новий: розкішний та непритаманний загальному образу ринку. Тож серед регулярних відвідувачів вже гуляли чутки про те, для чого ж він призначений.

Хтось казав, що то буде розкішний шинок, інші — розкішна корчма. В чому всі безумовно погоджувалися, так це в тому, що це місце буде неймовірно дорогим.

І сьогодні, нарешті, на таємничій будівлі з'явилася вивіска. «Магазин одягу Ґалагана». Люди, що бігли у своїх справах, повсякчас зупинялися, аби краще її роздивитись.

Вивіска була розписана прекрасним почерком, що більше пасував би району дворян, Седакюні.

— Магазин одягу? — дивлячись на неї пробурмотів Гансен, власник великої фруктової лавки неподалік.

— Хіба се не бутик? — зупинився й собі Роберт, власник хлібного одразу за Гансеновою лавкою.

— Бутик то бутик, але про магазин одягу я вперше чую.

— А відкіля мені се знати? — пробурмотів Роберт. Його дратував яскравий фасад будинку на тлі інших, зношених та бідних.

— Хіба ж хто буде тут такий величезний бутик робити? — приєдналася Марґарет, власниця посудної лавки.

— Його б на Седакюні побудувати, але тут, на ринку Геслот?..

Решта погодилась з Гансеном. Та втім, так і не могли відірвати очей від темно-зеленої будівлі.

А тоді двері магазину раптово відчинилися, і молода жінка з усмішкою привітала інших власників магазинів:

— Добридень!

На відміну від аристократів, вона не була з ніг до голови обвішана рюшами та шовками, але все ж її вигляд привертав стільки ж уваги, скільки й сама будівля.

— Я Віолета, менеджерка «Магазину одягу Ґалагана»! Рада вас всіх вітати!

Колись вона була посередницею в текстильному відділі Ломбарді, але Клеріван запропонував їй приєднатись до проєкту. Досвідчена у роботі з поставниками з усієї імперії, як же вона могла відмовити в такій пропозиції?

Від енергійного привітання Віолети інші торговці теж пожвавішали.

— Невже магазин одягу це такий шикарний бутик?.. — схвильовано спитала Феліція, власниця пекарні.

В цьому житті я стану ВолодаркоюWhere stories live. Discover now