1

55 5 4
                                    

Четвъртък 4 Април

Непознат номер

Дълго обмислях варианта да ти пиша и да се престоря, че съм объркал номера. Просто защото не знам как иначе да започна разговор с теб. Но това би било лъжа, а не искам първото което съм ти казал да не е самата истина. И тя е, че те харесвам. И то много. Но нямам куража да ти го кажа в очите. Честно казано губя ума и дума когато видя усмивката ти и се чувствам като влюбена тинейджърка. Но хей, това са последиците от любовта нали? Към този момент най вероятно си се запитал, кой е човека който ти пише това безкрайно дълго съобщение. Ами това ще си остане тайна, защото както казах вече, ми липства кураж. Мога да ти говоря на дълго и на широко за това колко невероятен човек си, но мисля че вече го знаеш. Затова вместо това искам да те помоля да ми дадеш шанс. Шанс да те опозная по добре, както и ти мен. Пък и кой знае, може някой ден мечтите ми да се сбъднат и да отвърнеш на чувствата ми. Мога ли да поискам това от теб, Сан?

Хонгджунг прочете съобщението няколко пъти, преди да заключи телефона си и да го остави настрана. Тъкмо се бе зарадвал на това, че някой е признал чувствата си към него, все пак кой не би. Когато осъзна, че човека не говори на него, а на най-добрият му приятел - Сан. Номерата им са почти еднакви, и то толкова че ги различава само едно число. Затова не му отне дълго време, преди да се усети защо съобщението не е достигнало до правилния човек.

Хонгджунг погледна към Сан, който внимателно слушаше разказа ,на Уйонг, друг техен близък приятел. Дори и слепец би могъл да види любовта в очите му. Затова и Хонгджунг се зачуди как да постъпи. Можеше да покаже съобщението на Сан и да каже на непознатия, че е объркал номера. Но това нямаше да промени факта, че непознатия ще остане с разбито сърце. Все пак Сан нямаше очи за никой друг освен Уйонг. При тази мисъл му стана жал. Все пак непознатия бе излял сърцето си в това съобщение. И на Хонгджунг му се стори като човек с добра душа, не искаше да му разбие сърцето.

Би ли било твърде егоистично да му пише от името на Сан? Все пак той самия каза, че ако се опознаят може да се влюбят. Или пък можеше да накара непознатия постепенно да загуби чувствата си към Сан, и така нямаше да се налага да му разбива сърцето. Може би така щеше да е най-добре.

Вие

Добре, ще ти дам шанс
Нека се опознаем

Confessions // Hongjoong X Seonghwa Texting Where stories live. Discover now