13 |Max a testőr|

746 29 0
                                    

Max szemszöge:
Mikor megláttam Charlest a recepciónál azt hittem felrúgom. Nagyon felidegesített. Összetörte a lányt akit szeretek a hülyeségével. Egy hülye fasz.
-Jó estét kívánok! Melyik szobában van Melissa Sainz?- már a hangjától fel tudtam volna robbanni. A hülye francia akcentusa meg bolondítja a népet. Ekkor nem tudtam magam tovább tűrtőztetni odaszóltam neki.
-A felképellek számú szobában, Leclerc...
Erre odafordult hozzám látszólag nem számított arra, hogy itt vagyok. Végülis én legalább itt vagyok neki, ha már mással nem lehet. Ez amúgy akkora faszság a saját bátyjával nem találkozhat.
-Te, hogy kerülsz ide?-nézett rám értetlenül
- Ide teleportáltam csak a te kedvedért. Én vagyok a rémálmod Leclerc. Éjszaka kísérteni foglak. Itt lakom egy köpésnyire nem tudom levágtad-e... Csak itt vagyok, amellett a lány mellett, akit szeretek.-erre a mondatra teljesen lefagyott. Én úgy éreztem jóba vagyunk egészen a mai napig. Miután összetörte Melissát egyszerre más lett az álláspontom.
Emlékszem, mikor még Carlos csapattársam volt Melissa sokat volt a paddockban. Már akkor felkeltette a gyönyörű spanyol hölgy az érdeklődésem. Akkor igaz még csak 18 évesek voltunk, de azóta érzek valamit. Bár ezzel nem csak én vagyok így az biztos. Visszatérve Charlesra.
-Hogy tessék? Szereted őt?- ezek szerint akkor te is szereted...
-Rossz a hallásod? Van egy nagyon jó fül orr gégész akit ismerek elküldjelek hozzá?
-De vicces vagy ma Verstappen.-ekkor nekem akart rohanni, de nem sikerült neki, mert a biztonságiak visszafogták.
-Elnézést uram ez egy kórház tűrtőztesse magát.
Na igen én alapból csak a kocsimhoz mentem le, mert lent hagytam a telóm és írni akartam Carlosnak, hogy már jól van Melissa és holnap haza is engedik. Ezért nem is haboztam tovább elmentem a monacói srác mellett, aki ki tudta volna szívni a szemével a lelkemet. Mi ez basszus dementor a Harry Potterből?
Mikorra visszaértem a lány békésen aludt. Ezek szerint ő mindenhogyan szép. Ott feküdt az ágyon és úgy nézett ki, mint Csipkerózsika barna verziója. Egyszerre fel kelt mikor észre vett.
-Mi történt?-szólalt meg fáradt, rekedtes hangon.
-Semmi nem történt, Mijn lifje. Aludj vissza itt maradok veled. Nem megyek sehova.
Éjszaka nagyon lassan és nehézkesen telt. Egy szemhunyásnyit nem aludtam. Csak a mellettem békésen szuszogó spanyol lányt figyeltem. Hét óra körül elkezdete nyitogatni a szemeit. Azok a szemek, amik megnyugvást árasztottak.
-Jó reggelt, Max!
-Jó reggelt Melissa! Hogy aludtál?
-Ahhoz képest jól, de lehet csak azért, mert te itt voltál.
Pillangók bazdmeg ez már egy egész csorda vagy nem tudom.
-Na ennek nagyon örülök! Tegnap este amúgy még beszéltem az orvossal nyolc órakor jön vizitre és ha minden rendben lesz mehetünk is haza.-Charlest direkt nem meséltem nehogy valami baja legyen emiatt.
-Na, de jó! Akkor nagyobb volt az ijedség, mint a baj.-mosolygott rám szeretet teljes mosollyal. Szép fehér fogai csak úgy virítottak a kreol bőre mellett.
Kilenckor már otthon voltunk vagyis hát nála. Az orvos most egy hét pihenőt adott neki. Sajnos a pontos baj nem derűlt ki,csak annyi, hogy pánikrohama volt amit mondjuk kötve hiszek, de mindegy ezért az orvos azt tanácsolta legyek vele egész végig, ha az időm engedi. Rá mindig van időm, bármikor vigyázok rá. Bent feküdt az ágyában és valami nyálas szerelmes filmet nézett. Nem tudom mi volt a neve, de hála égnek pont vége lett mire én beértem hozzá a teával. Ránéztem és egy szeretet teljes mosoly köszönt vissza.
-Milyen érzés az, hogy egy hétig én leszek a bébicsőszöd?-kérdeztem tőle kajánul.
Melissa szemszöge:
Este tizenegy óra lehetett. Mikor Max lement a telójáért a kocsiba. Miközben nem volt fent sokat gondolkoztam. Vajon így mi lesz mikor beállok dolgozni? Max akkor is így fog velem törődni? Vajon Carlos ki tudja majd játszani a rendszert, ahogy ismerem? Vajon Charles megsértődött emiatt? Anyáékkal mi lesz? Egyik hétvége a Red Bull garázsánál a másik hétvége meg Ferrari? Érdekes lesz a legjobban az fájt, hogy a szüleimmel keveset lehettem és beszélhettem... Ekkor már nyitódott is az ajtó Max lépett be. Lehet elaludtam. Elég éber alvó vagyok, ha idegen környezetről van szó. Alszom, de a gondolataim kesze-kuszán járnak.
Másnap reggel mikor mentünk haza végig mértem a monacói tájat megnyugvás volt. Mivel az orvos egy hétre ágyba küldött ezért nem mehettem ki a tengerpartra. Csak egyet sétálni vagy ilyenek. Mikor haza értünk lefürödtem és befeküdtem az ágyamba. Mit ne mondjak elég puha. Ment egy aranyos szerelmes film amit végig néztem és a végére pont Max hozott nekem teát. Átnyújtotta nekem, majd így szólt.
-Milyen érzés az, hogy egy hétig én leszek a bébicsőszöd? -kérdezte kajánul
Köpni-nyelni nem tudtam, de eszembe jutott egy jó visszavágás.
-Neked milyen érzés lesz az, hogy én diktálok a pályán Maxi?
Meglepődött elég rendesen látszott rajta.
Ekkor csengettek. Fogalmam sem volt ki lehetett az meg is ijedtem, hogy Miguel valami bérgyilkost fogadott fel... De nem csak a postás volt az. Aggodalomra semmi ok.
Tiktok: petrawriter_

Két tűz között /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now