[{(17)}]

84 12 0
                                    

"Nolur kurtaralım onları. Felix'i de, Hyunjin'i de..."

~~~

Chan ve Seungmin hızla karakola döndüklerinde daha yemeğe çıkmamış olan Taegyu ikilisi onlara yöneldiler.

"Yemeğe gitmediniz mi komiserim?"

Chan ve Seungmin ikiliyi cevapsız bırakıp hızla Chan'ın odasına geçtiler.

Chan, bilgisayarını açıp Seungmin'e döndü.

"Ses kaydını bana at."

Seungmin'in kayıtlı sesi Chan'a göndermesi üzerine sesi birkaç kez daha dinleyip soruşturma dosyalarına adam kaçırma ve rehin alma unsurlarını da eklediler.

"Taehyun ve Beomgyu'yu soruşturmadan almamız gerekiyor, konuşulan hiçbir şeyi bilmemeliler."

"Tamam, boşta olan dosyalardan birine verelim onları."

"Şuan boşta dosyam yok."

"Benim var sanırım."

Seungmin, odadan çıkıp masasına doğru ilerledi ve elinde boşta duran üç dosyayı da alıp Chan'ın odasına ilerlerken karşısına çıkan Taehyun onu durdurdu.

"Bir sıkıntı mı var?"

"Sonra Tae."

Dosyaları Chan'ın masasına bıraktığında Chan incelemeye koyuldu.

"Bu dosya okulda çocukları taciz ettiği iddia edilen bir öğretmenle alakalı, elime dün ulaştı. Bu elime bugün ulaştı, kamplı bir festivalde tecavüze uğrayan bir kız. Bu da yaklaşık bir haftadır elimde, kayıp bir erkek çocuğu. Hangisini verelim?"

Chan dosyaları alıp teker teker inceledi.

"Sence hangisi daha uzun sürecek?"

"Kayıp çocuk bir haftadır ortalarda yok. Oldukça uzun sürecek gibi geliyor. Annesi ve babası ayrı, kadın eski eşinin kaçırdığından çok emin."

"Bu dosyayı veriyorum, ben onlarla konuşurken sen ekibi toplayıp Hyunjin'in söylediklerine göre yeni bir baskın planlayabilir misin?"

"Hallediyorum, döndüğünüzde planı anlatırım."

Chan masadan kalkıp odadan çıktığında Seungmin onun yerini alıp planlamaya başladı.

"Tae, Beomgyu toplanı odasına gelebilir misiniz?"

Chan, cevap beklemeden toplantı odasına geçtiğinde elindeki dosyayı incelemeye koyuldu.

Tae ve Gyu odaya girip kapıyı kapattıktan sonra Chan, onların endişeli ifadelerine karşı gülümsedi.

"Hwang Hyunjin ve Lee Minho dosyası geçmişte çözülmedi, şuan da çözülecek gibi durmuyor. Soruşturma devam ediyor fakat eskisi kadar üzerinde durmak istemiyorum o yüzden dosyadaki polis sayısının da fazla olması pek bir şey değiştirmeyecek, zaman kaybı olacak sadece. Artık başka dosyalara da yönelmemiz gerekiyor. Sizle birlikte birkaç kişiyi daha çıkardım dosyadan, bu da yeni soruşturmanız."

"İyi de neden biz? Hem bir anda noldu da soruşturmayı küçültme kararı aldınız komiserim?"

"Beomgyu bu soruşturma yıllardır açık ve hiçbir sonuç alınamadı. En iyi memurlarımı sonu olmayan bir soruşturmada harcamak istemiyorum. Bu erkek çocuğu bir haftadır kayıp ve annesi boşandığı eski kocasını kaçırdığından çok emin bu dosya üzerinde çalışacaksınız."

"İyi de komiserim bir haftadır bulunmayan bir çocuğun bundan sonra bulunacağını sanmıyorum, bizi soruşturmadan almayın."

"Taehyun yeni dosyanız önünüzde, ya alırsınız ya da bu karakoldan çıkar bir daha memur olarak giremezsiniz içeri. Soruşturma küçültüldü ve yakın zamanda o tozlu raflarda eskiyen dosyalardan biri olacak. Gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanlara odaklanmalıyız. Konu kapanmıştır."

Chan toplantı odasından çıkarken Taehyun ve Beomgyu şaşkınca önlerine konulan dosyaya bakıyorlardı.

~~~

"Ne demek dosyadan alındınız? Ele verdiniz değil mi kendinizi?"

"Aptal aptal konuşma Minho, kimsenin bir şey öğrendiği yok. Ama mutlu olmalısınız soruşturmanızı kapatmak üzereler."

Hyunjin, Taehyun'un söyledikleri üzerine yayılarak oturduğu sandalyede dikleşti.

"Ne demek kapatmak üzereler?"

"Dosyanız yıllardır açık ve çözülemiyor, Chan'la konuştuğumuzda biz de en başta öğrendiler diye korktuk fakat haklılar. Yıllardır çözülmeyen dosyaları ellerinde tutmak suç oranının düşmesini engelliyor. Çözülebilecek dosyaları ellerinde tutmak istemeleri oldukça olağan."

"Dosya kapanıyor yani?"

Beomgyu'nun söyledikleri ne kadar mantıklı gelse de Hyunjin inanamıyordu. Seungmin ona yardım edeceğine söz vermişti.

"E Felix ne olacak? Hala Jeongin'in elinde."

"Sanırım Chan hala yokluğunu fark etmedi, karakoldan çıkamıyor ki bir türlü."

"Felix'in yokluğu fark edilirse soruşturma tekrardan açılır ve biz biteriz."

Minho hızlıca ayağa kalkıp cebindeki telefondan Jeongin'in numarasını tuşladı.

Boş depoda volta atarken telefona ulaşılamadığını söyleyen telesekreterin sesiyle telefonu sinirle masaya bıraktı.

~~~

171223~560

Fate and Price[]HyunMin, BangInho, Skz, BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin