12. Bölüm

630 51 55
                                    

Selam gençler okullar açıldı ve garın yeine gideceksiniz. Küçük bir hatırlatma yapayım dedim.😍🥰🖕🏻

Taehyung

Taehyung bir yandan üstünü giyerken bir yandanda telefonda Jimin ile konuşuyordu. Bu gün arkadaşları ile korku filmine gidecek ve Jimin ile odunluğun ilerisine geçmiş Yoongi'nin arasını yapmaya çalışacaklardı. Jimin'in bilmediklerini sandığı ama hepsinin bildiği platonikliğine bir son getirip ikisini beraber yapmayı planlamışlardı.

Tae:
Bak geç kalırsan o biletleri sana sokarım ona göre.

Jimin:
Bak o chucky'i izlemem ben! Korku filmine falan gitmiyoruz.

Tae:
Lan komedi diyoruz it. Hem göt kadar bebekten niye korkuyon sen?

Jimin:
O bebe yüzünden kuzenimin oyuncak bebeklerini parçaladım lan ben! Sussun diye tüm paramla gidip yeni oyuncaklar aldım sonrada.

Tae:
Niye korktuğunu açıklamıyor.

Jimin:
Lan velet kasap gibi milleti kesiyo. Niye kokmuyum?

Tae:
Korkak tavuk.

Jimin:
Kes sesinide çık artık evden pezevenk.

Tae:
Kes be. Çıkıyorum zaten kapatıyorum telefonu.

Jimin:
Bi dakika.

Tae:
Ne oldu?

Jimin:
Kırmızıya basınca ne oluyor.

Tae:
Ebenin amı oluyor. Şerefsiz kapatmış.

Tae hemen telefonu cebine koyarak aşağıya indi. Jin koltukta oturmuş Tae'nin hazırlanmasını bekliyordu. Tae'nin aşağı geldiğini görünce telefonu kapatarak ayağa kalktı.

Jin:
Sonunda. Yoongi'yi sana aşık etmeye çalışmıycaz Jimin'e aşık etmeye çalışıcaz hatırlatayım dedim.

Tae:
Boş yapma çay yap.

Jin:
Ne?

Tae:
Ne bilim lan birden öyle aklıma geldi.

Jin:
Of tamam hadi boş yapmada çıkalım.

Tae:
Ceketim nerde benim?

Jin:
Götüme soktum. Ne bileyim ben ya! Bak işte orda bir yerdedir.

Tae:
Yoktur salak.

Jin:
Gerizekalı askıya falan bak.

Tae:
Lan yok diyorum yok. Y-O-K!

Jin:
Giyme o zaman.

Tae:
Götümmü donsun bu soğukta salak!

Jin:
Salak o askıdaki ne?

Tae:
Aaa o benim ceketimmiymiş.

Jin:
La havle.

Tae ceketini giyince anahtarları alarak hemen evden çıktılar. Evlerinin yakındaki bir parkta diğerli ile buluştular. Yol boyunca Jimin'i korku filmi izlemeyeceklerine ikna etmeye çalıştılar. En sonunda korku filmi izlemeyeceklerine ikna ettiklerinde sinemayada gelmişlerdi. Aslında Jimin korku filmlerinden korkan birisi değildi ama oyuncak bebeklerin olduğu korku filmleri onu hep korkutmuştur. Tae,Jin ve Namjoon filmi seçerken Hoseok'da Jimin ve Yoongi ile sohbet ediyordu. Jimin'in filmi görünce girmeyeceğini, Yoongi'ninde Jimin sevmediği için başka film seçtirtecegini bildikleri için film seçimini kendilerinin yapmalırı için ikna etmişlerdi.

ex or next | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin