κεφάλαιο 1

845 19 14
                                    

Οι μαύρες γόβες μου από Alexander Mcqueen χτυπάνε δυνατά στα μαρμάρινα πλακάκια του πατώματος της εταιρίας στην οποία εργάζομαι. Προχωράω γοργά στο μεγάλο διάδρομο ενώ οι υπάλληλοι παραμερίζουν για να περάσω φυσικά και δεν έχουν άλλη επιλογή εκτός και αν προτιμούν να απολυθούν. Η οργή ξεχειλίζει από μέσα μου καθώς επιτέλους φτάνω στο γραφείο του Άντονι και μπαίνω μέσα χωρίς καν να χτυπήσω, σηκώνει απότομα το κεφάλι του για να δει ποιος έχει το θράσος να κάνει μια τέτοια κίνηση αλλά, μόλις με βλέπει ξέρει πως δεν μπορεί να μιλήσει. <<ΑΡΚΕΤΑ ΩΣ ΕΔΩ>> φωνάζω έξαλλη και ακουμπάω με δύναμη ένα χαρτί πάνω στο γραφείο του, αναστενάζει ενώ σηκώνεται από την καρέκλα πίσω από το τεράστιο γραφείο του. <<Τι έγινε πάλι Ρόζα ποιος θα απολυθεί αυτή την φορά;>> ρωτάει κάπως ειρωνικά. Τον κοιτάζω συνοφρυωμένη και σφίγγω τις γροθιές μου <<Ο Διευθυντής>> του λέω κοφτά και σηκώνει το φρύδι του και μια υπομειδιά χαμόγελου αχνοφαίνεται στη άκρη των χειλιών του. <<Ρόζα σύνελθε τι βλακείες λες>> απαντάει καθώς έρχεται μπροστά μου και στηρίζεται πάνω στο γραφείο του με τα καστανά μάτια του καρφωμένα στα δικά μου. Φοράει ένα μπλε σκούρο κουστούμι που τον κάνει τόσο σέξι αλλά, για άλλο λόγο βρίσκομαι στο γραφείο του <<Ξέρεις τι έκανε χωρίς έσκισε την αναφορά μου Άντονι>> φωνάζω δυνατά και δείχνω το χαρτί που έχω αφήσει στο γραφείο <<Χωρίς καν να με ξέρει η βοηθός του μου έφερε την αναφορά μου ΚΟ-ΜΜΑ-ΤΙΑ>> λέω και σηκώνει το βλέμμα του προς τα πάνω. <<Πολύ θα ήθελα να μάθω ποιος στο διάολο είναι και κάνει κάτι τέτοιο>> φωνάζω και αρχίζω να πηγαίνω πάνω κάτω.

Έχω τόση ένταση που εάν τον είχα μπροστά μου θα τον έκανα κομμάτια <<Γιατί δεν εμφανίζεται να μάθουμε ποιος είναι εδώ και δυο μήνες που έχει αναλάβει δεν έχει εμφανιστεί και παίρνουμε εντολές από την γαμημένη την βοηθό του>> λέω και με κοιτάζει άναυδος με το λεξιλόγιο που χρησιμοποιώ αν και δεν κάνει καμία προσπάθεια να με σταματήσει. <<Σίγουρα θα έχει τους λόγους του που δεν έχει εμφανιστεί ακόμα Ρόζα>> τον βλέπω να με κοιτάζει <<Και ποιος είναι αυτός που θα βγάζει άχρηστη την δουλειά μιας εβδομάδας Άντονι επί χρόνια πάσχιζα για να γίνω διευθύντρια οικονομικών δεν θα έρθει αυτός τώρα να μου πει πως η αναφορά μου δεν ήταν αρκετά καλά. ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΑΡΚΕΤΆ ΚΑΛΉ>> τον βλέπω να καταπίνει, απλώνει το χέρι του και σταματάει την πορεία μου πιάνοντάς με από την μέση και με τραβάει πάνω του. <<Σε παρακαλώ μωρό μου ηρέμησε θα μιλήσω εγώ με την Έλσα την βοηθό του εντάξει>> μου λέει και νιώθω το χέρι του να χαϊδεύει απαλά την μέση μου <<Όχι Άντονι δεν είναι εντάξει>> του λέω κοφτά και νιώθω το χέρι του κατά μήκος του μηρού μου ακριβώς στο τελείωμα της φούστας μου. <<Ίσως μπορώ μετά την δουλειά να σε βοηθήσω να χαλαρώσεις>> τον βλέπω να με κοιτάζει πονηρά και σηκώνω το φρύδι μου.

Dirty ΤhoughtsWhere stories live. Discover now