☆
♡Patlama değil Mavi Kız can aldı
Partide yapılan patlamadan sonra ortaya çıkan yaratık 47 can aldı
Bombalı saldırıyı kimin yaptığı bilinmiyor
Saldırıyı O kız mı yaptı?
Avengerler Diana'yı kuledeki hastaneye götürmüşlerdi.
"Friday durumu ney?" Diye sordu Tony
omurgasında 2 kaburgasında 3 ve ayağında ise 1 kırık var. Derin yaraları ve felç olma riski var.
"Bizimle savaşırken oldu dimi."diye konuştu Steve, cevabını biliyordu zaten.
"Büyük ihtimalle!" Dedi sinirle Tony
18 yaşındaki bir kız'ı yaralamışlardı belki de felç olucaktı."Haberleri gördünüzmü Herkes kız'ı arıyor" dedi Barton
Herkesin gözleri Clint'e dönmüştü.
"Bizim elimizde olduğunu öğrenirlerse başımız derde girebilir." Dedi Romanoff
"Fury ne zaman gelecek?" diye sordu Rogers
♤
♧2 AY SONRA
♤
♧Avengerler kahvaltı yapıyor ve Diana hakkında konuşuyorlardı.
Ailesi ile konuşmuş ve zorda olsa Avengers kulesinde kalmasına ikna etmişlerdi.
"Ne zaman uyanacak?" Diye sordu Wanda
"Şuan komada ne zaman uyanacağı belli değil 10 yılda sürebilir 1 haftada sürebilir. Tabi.. Diana 2 aydır komada." Dedi Bruce.
"Tony nerede?" Diye sordu Steve.
"Garajında tabi." Diye cevapladı Clint bir yandanda ağızına yemekleri tıkıştırıyordu.
♤
♡Tony zırhları ile uğraşırken Friday'ın sesini duydu.
Patron Diana Hanım uyandı.
Tony'nin gözleri şokla açılırken elindekileri bırakıp Kulenin sağlık katına ilerledi.
Jarvis diğer Avengerlar'a da haberi verince onlarda geldi.
Hepsi Diana'nın kaldığı odaya girdi.
Diana yerinden kıpırdayamazken gözlerini etrafta gezdiriyordu.
Ona bakan Avengerler'ı görünceye kaşlarını çattı .Birşeyler söylemek için dudaklarını aralamıştı ama konuşamamıştı. Tony sürahideki suyu bir bardağa koydu Diana'yı yatağında dikleştirdikten sonra suyu uzattı.
"İyimisin?" Diye Sordu Steve
Diana kafasını kaldırıp onun mavi gözlerine baktıktan sonra yavaşça kafasını salladı.
Herkesin ona dik dik bakmasından sıkılmıştı.
En sonundan dudaklarından bir kaç kelime çıktı. "Ne oldu bana?" Sesi fazlasıyla kısıktı ama herkes onu duymuştu.
"En son baloda patlama olmuştu, sonrada içindeki şey ortaya çıktı ve heryeri dağıttı." Dedi Natasha.
Diana olanlari hatırlamıştı.
"Ölen ya da yaralanan oldu mu?"
Bir süre kimseden ses çıkmadı en sonunda Tony konuşmaya başladı.
" oldu" kısa bir cevaptı ama Diana için bu kelime fazlasıyla zordu insanları öldürmüştü yine."Kaç kişi?"
"Boşver onu açsındır, 2 Aydır birşey yemedin kahvaltı yapalım." Dedi Clint
"2 Ay mı?"
♡
☆Bitti yine yazarız aga kısa oldu ama
Kafiyeli oldu la
Herneyse yeni kitap yazasım var aga aklımda mükemmel bir şey var ama yazmak bir zaman sonra sıkıcı geliyor bide yorum atın bee..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZAYEDE
Fanfiction"Benimle yarışamazsınız güzel bayan" dedi Müzayede salonundan sesler yükseliyordu, teklif veren sadece iki kişi vardı Tony ve Diana. Tony yine teklif verdi "2 milyon dolar" Diana yanındaki adama baktı. "Üzgünüm bayım ama bu arabayı alıcağım" Tony g...