9. Fejezet -Fekete könyvecskék (+18)

313 8 0
                                    

Másnap reggel Bella kinyitotta a szemét, ami nem ment egyszerűen mert nagyon becsipásodott a tegnapi rengeteg sírástól. Rádaásul olyan kusza álmai voltak, hogy nehéz volt visszarángatni magát a valóságba. Próbált olyan egyszerű dolgokra koncentrálni, mint az öltözködés és elővette a könyveit, hogy átnézze a házi feladatait. Annyira elmerült a tanulásban, hogy észre sem vette, hogy időközben Daphie is felébred és elkészülődött.

-Jó látni, hogy tanulsz. -Mosolygott rá álmosan.

-Addig igyekszem tanulni, amíg fel nem basznak ma a többiek, és nem fogok már tudni koncentrálni az agyvérzéstől amit ma kapni fogok.

-Akkor is mázlista vagy, hogy nem kell többé annyit titkolóznod.

-Lesz ma óránk Pitonnal? -kérdezte és igyekezett mellékes semmiségnek szánni a dolgot.

-Nem. Miért?

-Nem szívesen találkoznék vele. -vont vállat a lány.

-Gondolom közze van ahhoz, hogy egész este hallgattam ahogy bőgsz.

-Piton egy barom...

-Mondanám, hogy előre szóltam..-gúnyolódott Daphie.

-Inkább fogd be és menjünk enni. Koncentráljunk arra, hogy Hagrid állatkái mennyit nőttek egy hét alatt..

Barátnője undorodva elfintorodott, és valami nyögés szerű hangot hallatott. Lementek a nagyterembe és leültek Sally mellé az asztalhoz.

-Jó reggelt. -Köszönt nekik. Bella észrevette, hogy a lány összehúzott szemekkel vizslatja.

-Jó reggelt lányok! -ült le melléjük Terence is. -És Bella. -tette hozzá kaján vigyorral. Bella lenyelte a falat zabkását ami épp a szájában volt, majd összeráncolt homlokkal nézett a fiúra.

-Én nem vagyok lány vagy mi? -kérdezte értetlenül nevetve.

-Mi ez a dolog közted és Wilson között? -terelte a témát Terence. Sally közelebb hajolt, hogy jobban hallja a beszélgetést és Bella észrevette, hogy az asztalnál többen is hegyezik a fülüket. Elvigyorodott.

-Dumbledore már elmondta, hogy randizunk.

-Csak randiztok? Vagy együtt vagytok?

-Mire akarsz kilyukadni Terence? -kérdezte idegesen Bella, de a fiú helyett Sally szólalt meg.

-Mindenki arra kíváncsi, hogy ti már...szóval, hogy csináltátok e? Mivel ő azért jóval érettebb nálad.

Bella körül nézett, most már a melletük lévő hollóhatas asztalnál is többen figyelték őt. Lenyelt még egy falatot.

-Azt akarjátok tudni dugtam e Mr. Wilsonnal? -kérdezte hangosan. Az asztalnál ülők elcsendesedtek, de még a tanárok közül is többen rá néztek.

-Igen lefeküdtem vele. Nem mintha olyan sok közötök lenne hozzá. -válaszolta majd még egy kanállal evett a reggelijéből. A terembe visszatért a megszokott reggeli halk zsivaly. Terence csalódottan nézett a lányra.

-Most meg mi van? -kérdezte Bella és érezte, hogy felmegy benne a pumpa.

-Semmi csak nem gondoltam volna. Meg kell keresnem Fredet és Georgeot. -Azzal felállt és elindult a Griffendélesek felé. Bella elképedve nézte, hogy többen is követik a fiú példáját. Gyanakodva nézett a terem tulsó végében ülő ikrekre, majd Dahpra és Sallyre.

Halálfalók hercegnőjeWhere stories live. Discover now