Doğal göründüğü için her şey yolundaydı. Görünüşe göre prenses zaten modası geçmiş bir elbise giyiyordu.
Dük Cassian'ın yanında durduğunu görünce derin bir nefes verdim. Daha önce Reneben'i gördüğümde hissettiğim duygunun aynısıydı. Üniforması içindeki Dük, düzgünce arkaya doğru taranmış saçları ile her zamankinden çok daha yakışıklı görünüyordu.
Bekâr genç hanımlar heyecandan coşup dururken ben prensese baktım. Güzel görünümünü iyi değerlendiriyordu. Her cinsiyet onun güzelliğinden büyülenmişti, bakışlarını başka tarafa çeviremiyordu. Onun gerçek doğası hakkında bildiklerimi göz önüne alırsak, bu bakışlardan keyif alması hiç de garip olmazdı.
Sevimli bir yüzü var ama ifadesini sertleştirip soğuk bir sesle konuşsaydı, ağabeyi Veron'la ikiz olduğuna kesinlikle inanırdım.
"Affedersiniz, Aziz Hanım."
"...?"
Cesur biri benimle konuşmaya başladı.
"Ben Kont Enjena Mosio'nun ikinci oğluyum. Sizinle tanışmak büyük bir zevk."
Kim olduğunu merak ederek başımı salladım ve gözlerimi kıstım. Ama benimle konuştuğundan beri onu kovalayamadım. Oturduğum yerden adama baktığımda Reneben'in huzursuz olduğunu fark ettim.
"Merhaba."
"Ah...Merhaba."
Utanmış gibi kızardığını görünce gözlerim kısıldı ve üst dudağımı ıslattım.
"Hımm, avlanma yarışmasındaydım ve beni hatırlayıp hatırlamadığını merak ediyordum..."
Yüzü kızarmıştı, söylediklerini tamamlayamıyordu.
Ona geniş gözlerle baktım ve basit bir cevap verdim: "Tabii ki."
Elbette hiçbir şey hatırlamıyordum ama uygun şekilde yanıt verecek kadar doğaçlama biliyordum.
"Dün seni selamlamak istedim ama çok çılgıncaydı. Şövalyemizin sizden yardım aldığını duydum... Mütevazi doğumlulara yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim."
Mütevazı doğum sözlerini duyduğumda alnım kırıştı. Görünüşe göre şövalyesi için bana teşekkür etmesi sadece bir bahaneydi. Sadece benimle konuşmak istiyordu.
İç çekip oturduğum yerden kalktım. Elimi uzattım ve Kont ailesinin genç lordunun omzuna ve ensesine dokundum.
"Bana teşekkür etmene gerek yok."
Daha sonra başımı biraz eğdim ve aralık dudaklarımı hafifçe kıvırdım.
Bu yeterliydi.
Genç lordun donduğunu görünce, yanımda Reneben'le birlikte yanından geçtim. Genç lord peşimden gelmek istiyormuş gibi görünüyordu ama Ronella daha hızlıydı.
Beklediğim gibi, Ronella etrafına bakıp beni görünce takırdayan ayakkabılarıyla koşarak yanıma geldi. Beyaz bileklerine ve elbisesinin altından görünen ayakkabılarına son moda süsler asılmıştı.
Pek çok kişi farkına bile varmadan dönüp ona baktı. Ama tabii ki Dük Cassian prensesi örterek onun görüşünü engelliyordu.
(Prenses)"Allah'ın nimetini selamlıyorum."
(Emilone)"Tanrı'nın bereketi üzerinize olsun."
Selamına karşılık başımı salladım ve sanki bir büyü okuyormuşum gibi onu kutsadım.
(Emilone)"Dün olanlardan sonra ikiniz de iyice dinlenebildiniz mi?"
(Prenses)"Ben de tam bunu soracaktım. Umarım Kutsal Dalai Lama benim yüzümden zarar görmemiştir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ
ChickLit|BIRAKILDI| Bu dünyaya gelip bir Azize olan Emilone olmadan önce popüler bir oyuncuydum. Bana "boyutu değiştiren kadın" lakabı verildi. Buna rağmen özel bir ilgi görmedim. Tüm dikkatler Prenses Ronella Nestro'nun üzerindeydi. Sonuç olarak hayatımı b...