Veliaht prens olmasa bile Dük'ün soyluların ruhlarını öldürmeye yeteceğini düşündüm.
'Prensesin partneri olması da önemli.'
Ve Dük'ün babasının günahlarına dayanamayıp bana gelmesi mükemmel bir zamanlamaydı.
"Bu... sorun değil ama..."
Çayın tadı damağımda kaldı.
Dük'ün buraya gelme nedeni iblislerden gelecek zararı azaltmak olmalı.
Kanepeye hafifçe yaslanıp bacaklarımı uzattım. Bu şekilde kanepeye uzandığımda kendimi o kadar rahat hissettim ki, birdenbire uyumak istedim. Belki boynum tutulduğu için yanlış uyudum.
Saygısız görünmeden mümkün olduğunca rahat oturmaya çalıştım.
Çok geçmeden Dük'ün yüzündeki tereddüt silindi. Sonra hiç tereddüt etmemiş gibi cevap verdi: "Aziz'e ortak olmaktan memnuniyet duyarım."
Aşırılık ifadesine hafifçe gülümsedim. Bir taşla iki kuş vurmak buna denir.
"Sizinle çalışmayı sabırsızlıkla bekliyorum Dük Cassian."
İlk kez bu şekilde özür dileyen biriyle nadiren konuşan inatçı ve soğukkanlı Dük'ü görünce biraz üzüldüm.
En azından Dük Cassian Hanesini yeniden canlandırdı ve halkına daha iyi bir yaşam sağladı.
Hafifçe soğumuş çayımı Dük'e doğru ittim. Hareketlerimden dolayı biraz rahatladığını görebiliyordum ama sanki prensesin adını söylüyormuş gibi dudakları hafifçe hareket ediyordu. Neredeyse bilinçsizce yapılmış gibi görünüyordu.
Prensesi ve dükü düşündüğümde birdenbire meraklanmaya başladım.
Reneben'in durumunda, 2 yaşındayken ilahi güçlere sahip olduğunu öğrenmiş ve 15 yıl boyunca tapınakta yaşamış. Böyle yaşadıktan sonra prensesle tanışmak bana temiz hava almış gibi gelmiş olmalı, anlıyorum.
Peki dük neden prensesi seviyor?
Evet, çocukluk arkadaşlarıydılar ama bir noktada ona aşık olmuş olmalı. Elbette prensesi sevmemesi daha tuhaf olurdu.
"Meraktan soruyorum, Majesteleri Prenses Ronella'yı neden seviyor?"
Her ne kadar saf niyetle onun adını anmış olsam da Dük'ün yüzü utançla boyanmıştı.
"Bu..." Dük cevap vermeye başladı, sonra yüzü çarpıklaştı. Ağzını kapattı ve başını eğdi, sonra ifadesi tuhaflaştı, "Eh, aniden..."
"Ne?"
"...Ha?"
Dükün yüzü ciddi biçimde çarpıktı. Alnını tutarak yalnızca kendisinin duyabileceği bir şeyler mırıldandı.
Gözlerinde kafa karışıklığı ve bilinmeyen bir suçluluk karışımı vardı. Sonra şaşkınlıkla bana baktı ve sanki bir vidası gevşemiş gibi mırıldandı.
"...Nella'yı neden seviyorum?"
'Aşkın bir nedene ihtiyacı var mı?' Cevap verecektim ama Dük bir şeyin farkına varmış gibi göründüğü için söyleyemedim.
Onu neden sevdiğini bilmediğini söylemesini beklemiyordum. Dük'ün şaşkınlığı uzun sürmedi. Sanki az önce yaşananlar bir yanılsamaymış gibi her zamanki sakinliğine geri dönmüştü.
İyi olup olmadığını öğrenmek için ona ulaştım. Elimi çekti ve gözlerini hızla açtı.
"Hayır bu hiçbirşey. Nella'yı sırf Nella olduğu için seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ
ChickLit|BIRAKILDI| Bu dünyaya gelip bir Azize olan Emilone olmadan önce popüler bir oyuncuydum. Bana "boyutu değiştiren kadın" lakabı verildi. Buna rağmen özel bir ilgi görmedim. Tüm dikkatler Prenses Ronella Nestro'nun üzerindeydi. Sonuç olarak hayatımı b...