Ay ben geldim sabahın köründe kalkıp yazdım yeminle ilham geldi galiba canlarım oy ve yorum yok neden okuma sayısı ile oylar aynı değil bu beni inceden üzüyor emek var arkadaşlar lütfen oy ve yorum .
Yazım hataları varsa affola 🥰Rojhat ve rojin beraber etrafı gezmeye karar verdikten sonra el ele tutuşup yürümeye başladılar.
Rojhat: Bisiklet sürmeyi bilirmisin?
Rojin: Hayır ama hep binmek istemişimdir.
Rojhat:O zaman binelim bebeğim.
Rojin anlamaz gözlerle Rojhata baktı, karşıdan bir adam elinde bir bisikletle onlara doğru geldi.
Adam:Buyur abi
Rojhat:Saol koccum gidebilirsin.
Rojin mutluluktan uçaçakmiş gibi hareketler sergiliyordu Rojhat sonunda dayanamadı küçük karısını öpücüklere boğdu,rojin gülerken çok ama çok güzel oluyordu Rojhat için.
Rojhat:Bak şimdi ben binicem sende önüme biniceksin yatay bir şekilde tamammı.
Rojin:Hıhım
Rojhat bisiklete binip rojinide önüne bindirdi sonra sürmeye başladı ilk öncelikle yavaş yavaş pedalları çevirirken şimdi çok hızlı çeviriyordu.
Rojin kahkaha atıp duruyor ağzı kulaklarına batıyordu.
Rojin:Bu çok güzel.
Rojhat:Senin kadar değil bebeğim.
Ormanlık alanda bisikletle birkaç tur gezdikten sonra nihayetinde indiler ve çimlerin üzerinde oturdular.
Rojin:Çok güzeldi bu gün çok teşekkür ederim sevgilim.
Rojhat rojinin elini tutup öptü.
Sonra beraber uzanıp bulutları izlediler.
Rojin:Bak şu aynı kedi gibi.
Rojhat:Ne kedisi be aynı araba gibi.
Rojin:Arabamı ne alaka çok saçma.
Rojhat: Asıl kedi saçma araba o.
Rojin:Rojhat göz doktoruna git.
Rojhat : Doğru aşkından kör olduk amıma koyayım.
Rojhatın attığı küfürle rojin yüzünü buruştursada aşkından kör olduk cümlesi onu güldürdü.İkiside kalkıp el ele arabaya binip konağa gittiler.Konaga varmalarıyla Rojhat Siirt'te olan kan davasını öğrenip hızlıca evden çıktı eğer vaktinde müdahale etmezse çok can alınacaktı.
Rojinde odaya çıkıp üzerine mavi bir elbise geçirip aşağı indi sefirde oturan kızların yanına gitti ama iki tane yabancı kişi vardı biri genç bir kız esmer yeşil gözlü diğeri ise bir kadındı ama yaşına rağmen çok güzel ve içtenlikle bir gülümsemesi vardı.
Semiha:Gel kızım bu agahın annesi avşin buda kız kardeşi rojda .
Rojin: Tanıştığıma memnun oldum.
Rojin avşin hanımın elini öpüp tojdayada sarıldı aynı sıcak kanlılığı görünce gülümsedi.
Rojda:Demek meşhur rojin srnsin hım adın ta İstanbul'da biliniyo herkes seni konusuyo Mardin sokaklarında rojhat abimle özgürlük istiyoruz diye haykırmışsınız.
Rojin:Evet benim
Avşin: Gurur duyuyorum senin gibi cesur kızlarla bende gençliğımde Mardin semalarında az elbane çalmadım.
Avşin hanımda töreye kurban giden kafınlardandı ama onu hep destekleyen bir Bekir Ağa vardı yani kocası.
Rojin:Ne güzel.
Sanem:Baksana kızım bak bir sürü kadınız şu derneğin temizliğini ve dekorasyonunu yapsak mi artık?
Rojin: Gerçekten mi?
Sanem:Tabiki güzel kızım artık bir yerden başlamak zorundasın bak yine siirtte kan davası başladı.
Rojin: Haklısın o zaman bu hafta halledin şu işi.
Semiha:Olmaz kızım bu hafta kınan olacak yarın değil bir sonraki gün kınan ondan sonraki gün düğün var.
Rojin:Neeee!?
İstemsiz çıkan çığlıkla herkes rojine baktı.
Avşin:Kızım niye bu kadar şaşırdınki?
Rojin:Ben üzür dilerim ama iki gün sonra kinam var ama ben daha ne bindallı ne gelinlik seçtim hem Rojhata damatlık hem hazırlıklar.
Sanem hanım içtenlikle gülümsedi.
Sanem: Hatırlıyor musun rojin küçükken bir dergin vardı düğün dergisi orada gelecekte giyeceğim gelinlik düğün salonunun dekorasyonu ve damadın giyecegi damatlıkı bide bindallı ve son olarak yiyecek ve içecekleri seçip kırmızı bir yok atmıştın o sayfalara işte hepsi hazır hepsini yaptım.
Rojin şaşkınlıkla ağzı açık kaldı.
Rojin:Ama nasıl ben onu seline vermişyim.
Sanem:Rojhat buldu ve aldı zaten bu evlilik işi tam üç hafta önce rojhat bize anlattı ve bizde hallettik ama bu olaylar Azize hanımın konaktan gidişi sana anlatmamıza engel oldu.
Rojin:Rojhatmi yaptı yani.
Semiha:Tabiki oğlan sana kör kütük aşık.
Herkes büyük bir kahkaha attı rojinde utanarak başını yere eğdi.
Rojda:Tamam utanma yengecigim hem beğenmezsen yenisini de alabiliriz.
Rojin: Hayır istemiyorum yenisini ben onları istiyorum.
Herkes rojine gülümseyip keyifli bir sohbet eşiğinde çaylarını yudumladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
RomansaMARDİNİN YAKIŞIKLI VE EN SERT AĞASI ROJHAT ŞAHMERAN VE AYAKLARIYLA HAYATA TUTUNAN ROJİN KARAHANINAŞK MASALI❤️🩸