Bölüm 21

38 6 0
                                    


İlahi güçle insanları kurtarma yeteneğim vardı ama aynı zamanda ceza verme gücüm de vardı.

Dük Prensi bana bu kadar yakın olsa bile büyük bir tehdit değildi. İstesem onu ​​basit bir el hareketimle bu dünyadan silebilirdim.

İlahi cezanın tanımı buydu.

Bu güç nedeniyle kendime pek güvenmiyordum.

Kim bana zarar vermeye cesaret edebilir? Kimin bana zarar verme yeteneği vardı? Allah bana bu gücü verdi. Başka bir deyişle bu dünyada beni kimse yenemez.

Elbette bu gücü daha önce hiç kullanmamıştım ve onu iblisler üzerinde kullanmaya çalıştığımda bile her seferinde başarısız oluyordum, bu yüzden ona pek inancım yoktu.

Yine de bu güce gerçekten ihtiyacım olduğunda işe yarayacağından emindim.

Bakışlarını kaçırmadan Dük Prens Nestro'ya baktım. Gözlerinde bir ışık parladı.

Prens bir eliyle boynumu tutarken diğer elini sıkıyor ve açıyor. Son ana kadar ben tedirginken o sakindi.

"Koku kötüleşiyormuş gibi geliyor..."

Bu Ducal ailesinin ne olduğunu kim bilebilirdi ama görünen o ki çocukların hiçbiri Tanrı'dan korkmuyordu.

Veron yakamı tuttu ve gözlerime baktı, ben de ona baktım.

Davranışının ne kadar kaba olduğunu bilmemesi mümkün değildi.

Kırmızı gözlerimi indirdim ve neler olduğunu anlamaya çalıştım. Ondan şu anda durmasını istemeli miyim? Elini çekmesini istersem Prens Nestro'nun itaatkar bir şekilde bırakacağından emindim.

"Ve bence bu senin yüzünden, Aziz."

Bileğini tuttum ve elini boynumdan çektim. Bir anda sıcaklık kayboldu ve soğuk hava boynuma çarptı.

"Aziz, benimle bir sözleşme imzalamak ister misin?"

Prensin bileğini olabildiğince sıkı tuttum. Bu bir tür intikamdı ama sanki hiçbir şey hissetmiyormuş gibi konuşuyordu. Bunu yaparken planladığımdan daha fazla güç uyguladım ve bileğini çizdim.

Hassas koku alma duyum hemen kan kokusunu algıladı.

"Lütfen kız kardeşimle iletişime geçmeyin."

Bakışlarımı bileğinden kaldırdım.

"Neden?"

Prens artık küçük bir kesik olan bileğini yavaşça kaldırdı ve gözleriyle yarayı inceledi.

Kendimi kışın ortasında soğuk bir banyo yapıyormuş gibi hissettim. Bir anlığına buz gibi gözlerine baktığımda sırtımdan aşağı bir ürperti geçti.

"Sevgili küçük kız kardeşimin sorumluluğunu üstlenmek bir ağabey olarak benim görevimdir."

Ne söylediğini anlamakta güçlük çekiyordum. Kız kardeşiyle iletişime geçmemem gerektiğini söylüyor ve ardından 'Sevgili kız kardeşimin sorumluluğunu almak benim görevim' diyor. Bunun birbiriyle ne alakası var?

Bir an hayal gücüme kapıldım ve adeta ışıltılı gözlerle Veron'a baktım.

Bu imkansızdı.

Dük Prensi ile Prenses buluştuğunda atmosferin ne kadar gergin olduğunu hala hatırlıyorum. Neyin peşinde olduğunu bilmiyordum ama geri adım atamazdım.

Veron'un bileğini yavaşça kendime doğru çektim ve dudaklarımı açtığım yaranın üzerine yerleştirdim.

Prens ani hareketim üzerine elini koparmaya çalıştı ama elini daha sıkı tuttum ve uzaklaştığım zaman minik yaranın iyileştiğini görebiliyordum.

Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin