Bir dakika önce çok yüksek ve kudretli davranan ama şimdi saf dehşet içinde çığlık atan bu soyluların ıstırabını uzatmak için o kadar istekliydim ki...
Ama aynı zamanda onlara yardım edebilecek tek kişinin ben olduğumu da göstermek istedim. Oturduğum yerden kalkıp dışarıya baktım.
İblisler, kırmızı topakların kat ettiği yollarda hiçbir şey bırakmadan kıpırdadı ve hareket etti.
Güzelce dekore edilmiş tapınak yıkılıyordu. Kalın ağaç ve otlarla dolu orman, şeklini koruyamayacak şekilde kırmızı bir sıvıyla kaplanmıştı.
Bu sefer herhangi bir kehanet almamıştım ama bilecek kadar bilgim vardı. Böyle bir şeytan...
"İnsan yiyen biri olmalı."
Bunu mırıldandığımda konferans salonu anında sessizliğe gömüldü.
Aynı zamanda öncekiyle kıyaslanamayacak bir çığlık kulaklarımı boğdu.
Tüm bu insanların hiçbir haysiyet olmadan bana doğru koştuğunu ve benden bir an önce bu şeylerden kurtulmamı istediklerini görünce başımın ağrımasından kendimi alamadım.
Bu sadece bir iblis bile değildi; sanki o kırmızı yumrulardan on tanesi ortaya çıkmış gibiydi. Ve düzinelerce küçük iblis görebiliyordum.
Neden bu günlerde olaylar birbiri ardına gelişiyor? Avlanma rekabetinden düşen avizeye, ardından soylularla yaşanan çatışmalara ve şimdi de bu iblisler tapınağa saldırıyor.
Reneben sessizce yanıma doğru yürüdü. Soyluların beni duymaması için sesimi alçalttım ve ona emir verdim.
"Reneben, sen olası zararlara karşı hazırlık yapmak için diğer rahipleri tapınağın dışına çıkarırken ben tapınakta kalacağım."
"Leydi Emilone."
Yüzü hafifçe çöktü. Tapınakta kalıp bana yardım etmek istiyormuş gibi görünüyordu, ben de tekrar konuştum.
"Eğer o iblisler dışarı çıkarsa işler çok daha kötüleşecek. İnsanları tapınağın dışına tahliye etmek önceliğimizdir."
Gözle görülür şekilde çelişkili görünüyordu ama sonunda tek bir seçeneği vardı. Yüzündeki kararlılıkla başını salladı.
Rahiplerin çoğu dışarı çıktıktan sonra derin bir iç çektim.
Kırmızı yığınlar hâlâ dikenlerini dikiyor, kimsenin yaklaşmasını engelliyordu. Yaptıkları her hareketle çevreleri yavaş yavaş eriyip gidiyordu.
Aniden gözlerim Dük Cassian'la buluştu. O kadar sessizdi ki bir süreliğine onu unuttum.
Dük Cassian bana baktı ve ona sordum. "Sana yardım etmemi ister misin?"
"Lütfen onlarla şimdiden ilgilenin!"
"Kutsal Hazretleri bunu yapmak zorunda, başka kim yapabilir ki?"
Dük Cassian'a soruyordum ama gürültücü bir grup soylu buna karşı çıktı ve ben de Dük'e baktım.
"Seni kurtarmamı ister misin?"
"...Buradaki insanları kurtaran tek kişi sensin."
"Haklısın. Ben olmadan bu mümkün değil."
Kararlılığımı güçlendirmem gerekiyordu çünkü ben olmadan kurtarılamazlardı. Onları kurtarmak için yaralara sarılmak üzereydim.
"Lord Duke, sizden bana yardım etmenizi isteseydim... yardım eder miydiniz?"
Dük'ün gözleri titredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ
ChickLit|BIRAKILDI| Bu dünyaya gelip bir Azize olan Emilone olmadan önce popüler bir oyuncuydum. Bana "boyutu değiştiren kadın" lakabı verildi. Buna rağmen özel bir ilgi görmedim. Tüm dikkatler Prenses Ronella Nestro'nun üzerindeydi. Sonuç olarak hayatımı b...