"Kutsal Hazretlerini görmeye geldim. İlk buluşmamız ben canavar formundayken gerçekleştiği için özür dilerim ama Azize'nin beklenmedik bir yanını gördüğüme sevindim."
Sözleri garip bir şekilde sinirlerime dokundu ve yavaşça gözlerimi kırpıştırdım.
Durumu yatıştırmaya çalışıyormuş gibi görünüyordu ama ben onun bahsetmeye tenezzül etmediği bir gerçeğe dikkat çektim.
"Genç lord Tereven, öğrendiğim tüm görgü kurallarına göre, karşı tarafı önceden haber vermeden ziyaret ettiğinizi hiç duymadım. Yanılmış mıyım?"
"Hatalıyım ve eğer beni cezalandırmak istersen bunu anlarım."
Bu ifadeye biraz şaşırdım.
Çay fincanını yavaşça bıraktım ve söylediklerini düşündüm.
Cezalandırılırsa itaatle kabul edeceğini iddia ediyordu.
'Söylemesi kolay olmalı.'
Bakışları kendinden emindi ve böyle bir şey yüzünden aceleci bir şey yapmayacağımdan emin olduğunu söylüyor gibiydi.
Elbette bu sözleri beni yardımsever bir aziz olarak gördüğü için olabilir. Ama sanki benim içimi görüyormuş gibi hissettim.
Gerilim tüm vücudumu sardı.
Ben cevabımı seçmeye çalışırken Genç Lord Tereven gülümsedi, sanki bana daha fazla düşünmememi söylüyordu.
"Kasıtlı değildi. Tapınağa vardığımda küçük bir çocuk beni sürükledi ve ben de onu takip ettim, ancak Kutsal Dalai Lama'yı orada buldum. Benden hoşlanıyor gibiydin, bu yüzden birlikte harika vakit geçirdik.
'Benden hoşlanmadın mı?' diyor gibiydi.
Tam olarak hatalı değildi. Hayvanları ve çocukları seviyordum, dolayısıyla Chen'in getirdiği masum köpek yavrusunu da seviyordum.
"Lütfen kabalığımı bağışlayın."
Aynı zamanda resmi bir özürde ne diyeceğini bulmaya çalışan biri gibi dudaklarını büzdü.
Çay fincanını tekrar kaldırdım.
Karnımı sıcak çayla ısıttıktan sonra bir daha kaymasına izin vermeyeceğimi açıkça belirttim.
"Bu son sefer olacak. Lütfen bunun bir daha olmayacağından emin olun."
Bu sadece tapınağa girişi değildi; Veliaht prensin önünde yaşadığım utancı da düşününce... Bunun bir daha asla yaşanmayacağını umdum.
İkisinin de söyleyecek başka bir şeyi yok gibiydi.
Tuhaf bir sessizlik geçti, sonra Veliaht Prens yavaşça koltuğundan kalktı.
"Tamam, gidelim."
Bunun üzerine Genç Lord Tereven de ayağa kalktı.
"O zaman özür dileyeceğim. Umarım başka bir gün yollarımız kesişir."
Ve böylece ikisi koltuklarından kalktılar ve ben de neden geldiklerini merak ettim.
Veliaht prens arkasını döndü ve uzaklaşmaya başladı, ardından da gözlerini kısıp gülümseyen Genç Lord Tereven geldi.
Zaten bana sırtını dönmüş olan Veliaht Prens'in aksine eğildi, gözlerimin içine baktı ve kulağıma fısıldadı.
"Ve sana şunu söylemek istedim."
"...Hım?"
"Ben de altımdaki Aziz'i sevdim."
Bir anda atmosfer değişti. Zaten sertleşmiş yüzümden tüm duyguları sildim ve ona ölü gözlerle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emilone'nin Günaha Labirenti/ARA VERİLDİ
Chick-Lit|BIRAKILDI| Bu dünyaya gelip bir Azize olan Emilone olmadan önce popüler bir oyuncuydum. Bana "boyutu değiştiren kadın" lakabı verildi. Buna rağmen özel bir ilgi görmedim. Tüm dikkatler Prenses Ronella Nestro'nun üzerindeydi. Sonuç olarak hayatımı b...