Vargas türkçe anlıyor sadece konuşmakta zorluk çekiyor ama konuşabiliyor azda olsa
Ebrar'dan
Bugün takımda bir heyecan vardı çünkü yeni bir smaçör gelicekti sanırım tek heyecanlı olmayan bendim.Üstelik bu heyecan beni sinirlendirmeyi başarmıştı çünkü sabahın köründe mesajlar yüzünden uyanmıştım...
Herkes otobüste nasıl biri acaba diye tartışırken ben her zamanki gibi şarkı dinliyordum.
Antrenman yerine geldiğimizde hâlâ daha herkesin ağzında onun adı vardı Melissa Vargas...
Antrenmana başlıyalı yaklaşık 1 saat olmuştu içeri kısa saçlı bir kız girmişti herkes anında ona döndü bu Vargas olmalıydı.Ama beni ilgilendirmiyor diye düşündüğüm için önüme dönüp antreman yapmaya devam ettim.Santarelli konuşmaya ve Vargas'ı tanıtmaya başladı...
Anlıyabiliyordum ama pek takmadığım için dinleme gereksinimi duymadım.Santarelli "Ebrar" diye seslendi kafamı onların olduğu tarafa çevirdim.Beni yanına çağırdı ve Vargas'ı tanımamı söyledi.Göz devirip elimi uzattım Vargas ise yüzümde olan gözlerini elime döndürdü.Elimi sıktı ve kafasını merhaba anlamıyla aşağı indirip yukarı kaldırdı.Geri çekilip kızların biraz arkasında durdum.
Antrenmana Vargas'ta katıldı.Güzel oynuyordu zaten kızların konuştuğu en büyük konusuda buydu çok güzel oynuyordu...
Biraz zaman geçtikten sonra sanki birisi bana bakıyormuş gibi hissettiğim duyguyla arkamı döndüm Vargas bakıyordu.Bi sorun mu vardı diye kafamı noldu anlamında salladım.
Bana biraz daha baktıktan sonra önüne döndü çattık ya
Vargas'dan
Geldiğimde herkes benimle konuştu tek bir kişi haricinde Karakurt,Ebrar Karakurt dikkatimi çekmişti.Bakışlarımdan rahatsız olmuş gibiydi ve ben bunu hiç umursamadım ve bakmaya devam ettim..
Güzel oynuyordu,güzel gülüyordu,güzeldi ehh ben bunları neden düşünüyorsam
artık.Antrenmana devam ettim gözüm arada Ebrar'a gidiyordu ama bakmadım.Antrenman bitti kızlar birşeyler içmeye gidiceklermiş benide davet ettiler.Herkes evden kafeye geçicekti..Otobüse en son ben binmiştim boş yer var mı diye bakınırken Ebrar'ın yanının boş olduğunu gördüm ve yanına doğru yürüdüm.Beni farketmemişti çünkü kulağında kulaklık takmış camdan dışarı bakıyordu..Yanına oturduğumda bana baktı ve etrafa göz gezdirdi boş yer olmadığını farkedince eski pozisyonuna geri döndü..
Uykum vardı.Çünkü dün gece uyumamıştım.Uyku tutmamıştı gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.En sonunda dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım ama ilk başta Ebrar'ı denemiştim oda kafamı koyduğuma birşey dememişti işte şimdi gerçekten uyumuştum hemde o güzel kokuyla beraber..
Ebrar'dan
Yanıma birinin oturduğunu farkettiğimde yanıma döndüm oydu neden benim yanıma oturdu ki bu şimdi boş yer varmı diye baktım yoktu.Ondan dolayı oturduğunu anladım ve birşey demeden eski pozisyonuma geri döndüm.
Yaklaşık 5-10 dk sonra omzumda bir ağırlık hissettim o tarafa döndüğümde Vargas'ın kafasının omzuna düştüğünü gördüm sinirle ne yapıyorsun diye sorucaktım ki uyuduğunu farkettim.
Nasıl uyandırıcamki şimdi uyandırsam mı..en iyisi uyandırmamaktı.Cama doğru kafamı çevirdim ve bende gözlerimi kapattım.Şarkı sesi gittikçe azalıyordu azaldı azaldı ve artık duymuyordum ne düşüncelerimi nede şarkının sözlerini....
Duyduğum sesle uyandım.Hande kulağımızın dibinde bağırıyordu..
Ebrar:ne bağrıyorsun be
Hande:uyanın sadece üçümüz kaldık bende inicem şimdi
Ebrar:üçüm-
Yan tarafımdaki Vargas'ı gördüm ve Hande'ye
dönerek konuştumEbrar:tamam sen in ben kaldırırım
Hande:tamam kafede görüşürüz
Gözlerimi sıkıca yumup açtım.Hande inmişti ben şimdi nasıl uyandırıcam.
Seslendim olmadı,dürttüm olmadı bayıldı falan mı acaba diye saçma bi düşünceye kapıldım ve ona yaklaştım.Nefes alıyor mu diye kulağımı burnuna doğru götürdüm ve neden olduysa uyandı bir anda hemen geri çekildim.Nolduğunu anlamamış gözlerle bana bakıyordu..
Vargas'dan
Yüzümde bir nefes hissedince uyandım.Ebrar dibimdeydi gözümü açmamla geri çekilmişti zaten ne olduğunu anlamamıştım.
Şoför:Ebrar evine geldik
Ebrar:saol abi
Dedi ve hemen otobüsten indi.Ne olmuştu az önce hâlâ neden yaklaştığını anlamaya çalışıyordum gerçi işime gelirdi.
Benim evime varmıştık.Bende indim ve eve girince kendimi yatağın üstüne attım.Bi süre gözümü kapalı tuttum.Biraz sonra telefon bildirim sesiyle telefonumu elime aldım Takımın WhatsApp grubuydu.Profil resimlerine bakarak kaydetmeye başladım.En sonda Ebrar vardı onuda kaydedip telefonu kapattım.Ama hemen sonra mesaj geldi baktım gruptandı.
Türkiye millî voleybol takımı🏐
Hande:evde misiniz Ebrar
Zehra:misiniz?
Hande:ben inerken farkettim bunlar arkada uyuyordular
Melis:bunlar dediklerin kim
Hande:Vargas ve Ebrar
Simge:e ben en son gördüğümde Ebrar uyumuyordu Vargas ona yaslanmış uyuyordu
Cansu:aman neyse eve vardınız mı kızlar
Ebrar:ben evdeyim
Siz:bende evdeyim
Hande:iyi iyi 1 saat sonra kafede buluşuyoruz dimi
Ebrar:evet
Tabiki bilerek yapmıştım.Nasıl bir tepki verecek diye ama sonradan gerçekten uyumuştum tekrarını isterdim çünkü kokusunun güzelliği beni benden almıştı çiçek kokuyordu ve ona çok yakışmıştı..
Evet Ebrar dikkatimi çekmişti hemde fazlasıyla....
_____________________________________________Kısa oldu biraz ama
Beğendiğiniz veya istediğiniz sahneler olursa yazabilirsiniz.
Oy vermeyi unutmayın bacılarım öptümm 🐢