Y/N den
Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum. Pelin uyandımı? Kurtlar tekrar saldırdı mı? Jungkook ve jimin iyileştimi? Sadece boş boş tavana bakıyordum.
En sonun da yataktan kalkmaya karar verdim. Gün yavaş yavaş başlıyordu. Elimi yüzümü yıkayıp. Odaya geçtim.
Altıma beyaz eşofman üstünede siyah uzun kollu crop giydim.
Belim hafif dışarıdaydı ama umurumda değildi.Odadan çıkıp pelinin odasına gittim. Hala yatak da uyuyordu. Acaba kaç gündür bu yataklara mahkumuz?
Yada daha ne kadar bu yataklara mahkum kalacağız.Nedensizce içimi kemiren bir konu vardı ve bu beni istemsizce üzüyordu. Jungkook... o gece rm dur demesine rağmen durmamıştı. Ve bana sadece bir özür dilemişti.
Canımın ne kadar çok yandığı orta da olmasına rağmen o dişlerini daha çok batırmıştı vücuduma. Biliyordum yaralıydı qma bu canımı acitacagi anlamına gelmiyordu.
Hem o öyle ısırılsa anlardı ne demek istediğimi. Ama o hiç bir zaman isirilmadi. Çünkü zaten o bir vampir.
Ama bir dakika... benim çektiğim acıları o çekiyorsa beni ısırdığı zaman da onun canı da yanmış olmalı.
Benim canım çok yandiysa onun ki de yanmıştır. Ama neden durmadı. Off y/n ne saçmalıyorsun. Onun için senin çektiğin acı parmağına iğne batmasi ile aynıdır.
Ama neden zoruma gidiyordu. Sonuçta o benim sadece kanı içmek için kullanıyordu. Belki de bir hiç gibi kullanılmak zoruma gidiyordur.
Kanı içilsin sonra da kenara atılsın.
İstemsizce gözlerim dolmaya başladı.
Evet ben Jungkook için bir hiçtim, ona aşık da değildim ama kalbim neden ağrıyor. Neden o gece o kadar acı çekmeme rağmen durmaması kalbimi ağrıtıyor.
Peline son bir kez bakıp odadan çıktım. Kendi odama gidip yatağa oturdum. Gözlerimden yaşlar firar etmişti.
Jungkook'a aşık değildim yada ben öyle sanıyordum. Neler oluyordu bana daha önceler de hepsine karşı soguktum şimdi neden onu düşünüyorum.
Belki o gece onu yaralı bir şekilde yerde yatarken görmem di.
Y/n o seni kaç kez isirdi hiç bir şekil de acımadı. Sen iyi biri olduğun için buradasın fakat o seni umursamıyor.
Bu sözler neden kalbimi ağrıtıyor.
Yada jungkook neden bana karşı bu kadar soğuk.Kapımın tıklanması ile göz yaşlarımı hemen silip arkamı döndüm.
Y/N: girebilirsin.
Gelen sugaydı.
Suga: bu söylediğimi kızacaksın belki ama senin zihnini okudum ve konuşmaya ihtiyacın olabileceğini düşündüm.
Y/N: ahh okumadan daha iyi olurdu. Ama sorun değil hem benim içimi birine gerçekten dökmem gerek.
Yatağı işaret ettim oda oturdu.
Y/N: sen beni dinledin, sıra sende.
Suga: y/n sana şunu söyleyemem lazım. Jimin ve jungkook çocukluktan beri yakın arkadaşlar.
Size bu kadar soğuk davranmalsrınin sebebi onların kardeşlerin insanlar tarafından öldürülmesiydi.Ağzım şaşkınlıkla açılmıştı. Bunu bilmiyordum ve bu beni üzmüştü tam nasıl olduğunu soracakken o konuştu.
Suga: ne soracağına biliyorum. Uzun hikaye hem ikiside bu konunun konuşulmasını pek sevmez. Başka bir yere daha gelirsek y/n ister inan ister inanma ama ben bu zamana kadar jungkook'un şakasına bile olsa da kimseden özür dilediğini duymadım. Sen bayildiktan sonra onu senin üstünden biz çektik çünkü o her ne kadar güçlü olsada kendini fazla tutamayan bir vampir. Fakat ilk defa yaptığı bir şeyden pişman olduğunu bize söyledi. Yani o seni önemsiyor fakat belli etmek istemiyor. Ailesine ihanet edeceğini düşünüyor anlarsın ya eskiler işte.
Yani kısacası sen onun için bir hiç değilsin.Y/N: ben buna pek de emin değilim.
Suga: ben eminim çünkü jungkook 2 yıl önce kanlı ayda bir kız daha ısırdı ve onu bu malikanede sadece 1 hafta tuttu.
Y/N: ne oldu ona?
Duymak istemediğin şeyler söylüyordu bana.
Suga: onun kanini içip öldürdü.yani kısacası anlatmak istediğim şu, jimin ve jungkook sizi buraya getirdiklerin de ikinizin de 1 haftaya kalmaz öleceğinizi biliyorduk ama onlar sizi öldürmedi.
Y/N: bu içimi soğutmalı mi?
Suga: nasıl anlamak istersen o. Hadi ben kaçar ayrıca ne zaman istersen benimle konuşabilirsin. Ve beni kandırma zihninden geçenleri biliyorum.
Y/N: teşekkür ederim bunun için.
Suga: rica ederim.
Dedi ve gitti. Evet bu konuşma iyi gelmişti ve jungkook benim hakkındaki şeylerinden sonra nedense mutlu olmuştum. Bu tavırlarımın sebebini bende bilmiyordum ve şimdilik bilmesem de iyi olurdu.
Aşağıya indiğim de herkes yine aynı işleri ile uğraşıyorlardı. Birden gözüm Pelin ile jimin'e kaydı.
Ne ara uyanmişti ve bana n3den uğramadı. Satildik desenize.
Pelin jimine bakarak gülüyordu. Dur bi dakika. Gözümü kapatim yine açtığım da ikiside telefonda bir şeye bakıp guluyorlardi.
Demekki Pelin alişmisti jimin'e benide hemen sattı. Kaçmadı değil bu gözümden.
Onları rahatsız etmesem iyi olurdu. Cam kenarında ki koltuğun yanına gittim. Ev çok boğucuydu.perdeyi açmaya karar verdim. Ama sonra vazgeçtim dışarıda güneş varsa bu tehlikeli olabilirdi.
Perdeyi çok açmadan hemen dışarı baktım. Güneş tam tepedeydi oflayarak Perdeyi çektim ve yerime oturdum.
Telefonu mu çıkarıp oyalanmaya başladım. Yanıma birinin oturduğunu hissedince telefonu kapatıp yanıma oturana baktım. Jungkook du.
Jungkook:nasıl hissediyorsun?
Y/N: iyi gibi.
Bir süre ikimiz de konuşmadık.
Y/N: neden bana bu kadar soğuk davranıyorsun?
Evet pat diye sormuştum. Suga her ne kadar söylese de onun ağzından duymadan rahat edemezdim.
Jungkook: sana soğuk davranmıyorum.
Y/N: kendini kandırma.
Diyip önüme döndüm.
Y/N: ne zaman bu evden gideceğiz?
Jungkook: bu konuşmayı sana kaç kez daha yapmam gereki-
Y/N: ne diyeceğini biliyorum ama savaş bittikden sonra benle pelin tekrar eski hayatımıza dönebiliriz buna engel olamazsınız hem kana ihtiyacın olduğu zaman gelebilirsin.
Jungkook: gitmeyi çok mu istiyorsun?
Y/N: hayat düzenimi devam ettirmek istiyorum.
Jungkook: sana bir şey soracağım ama bana yalan soylemeyeceksin.
Kafamı tamam anlamında salladim.
Jungkook: ben seni tehdit etmeseydim yada sen bizden korkmasaydın yinede kanını bize verirmiydin. Benden korktuğum için değilde kendin istediğin için ne zaman istersem kanını içmeme izin verir miydin?
Y/N: hiç düşünmedim.
Jungkook: sanırım cevabın hayır olurdu.
Y/N: hayır olmazdı jungkook. Bir yanım size hep yardım etmek isterken diğer yanım bunu istemiyor.
Ne zaman beni ısırmaya kalksan çok korkuyorum çünkü canımı çok acıtıyorsun. O gece... sana dur demelerine rağmen sen durmak yerine daha da canımı acıttın. Tamam yaraliydin ama aynı zaman da kendindeydin. Bazen kendimi sadece kanı için kullanılan bir insan olarak görüyorum.Dedim ve hızla yanından kalkıp odama geçtim. Neler oluyordu bana neden onun bana gösterdiği davranış için ağlıyordum. Böyle olmaması gerekirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR BTS
Randomsatılmış olan malikanesinden unuttuğu eşyayı almak için geri dönen y/n bir daha evine dönemedi... karşılaştığı insanlarla hayatı iyi mi olacak yoksa kötümü, buna zaman karar verecek.