Our friendship

35 5 1
                                    

"Твої губи такі гарні, пухкі та великі, а я не можу їх доторкнутись. Ти дивишся на мене своїми карими, такими глибокими і чарівними, очима, а я стою заворожений і просто посміхаюсь. Ти мій світ, а я твій друг - ми точно не пара. Часом нас розуміють неправильно, проте ми разом. Ти і я занадто різні, але наші долі сплетені. Я ціную моменти, проведені з тобою, бо знаю, що це не вічно. Люблю тебе, люби мене, хоч би як друга і я буду з тобою вічно"

-І про кого це? - запитав Хьонджін.
-А ти як думаєш?
-Надіюсь про мене. Мені ще ніхто прозу не присвячував.
-Хочеш, буде для тебе, - всміхнувся Чанбін.
Хван просто усміхнувся.
-Пішли давай, романтик мій.

Хлопці вийшли на вулицю. Їх одяг відрізнявся від одягу інших. Вони були в рожевому:

 Вони були в рожевому:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Куди вони? До школи. Всю дорогу вони йшли за ручку, деколи з підскоками. Люди дивились на них косо. Не кожен день можна побачити таких хлопців.

-Хей, ви, парочка. Чомусь ви рано сьогодні.
Чанбін і Хьонджін зазвичай приходять за кільки хвилин до уроку.
-Щось сталось?
-Просто захотілось прийти раніше.

Вони сиділи разом. Хьонджін обійняв руку Чанбіна і сперся головою на його плече. Чанбін поглажував його по голові.
-Божее, ви ще поцілуйтесь, - сказав хтось з однокласників.
-Ми можемо. Правда, Хьонджін? Поцілуй мене, - Чанбін протягнувся до Хьонджіна за поцілунком.
Хьонджін приклав до губ хлопця свою руку.

Уроки проходять швидко. Тим паче, коли скорочений день. Хьонджін і Чанбін сиділи в кафе, до них під'єдналося двійко однокласників.
-Джіа, не хочеш мене поцілувати? - на губах Хвана залишився крем від заварного.
Дівчина повернулась до Хьонджіна.
-Ей, не смій. Він мій, - встав з місця Чанбін. - Це мої губи.
Всі засміялись.
-Чого смішного? Хьонджін мій.

Додому ця парочка йшла теж за ручки. Чанбін провів Хьонджіна додому і пішов до себе.
У їх дружбі є цікаві моменти, коли Чанбін ревнує Хьонджіна і навпаки.
На фізкультури, якщо треба пару, то Чанбін і Хьонджін вже стоять разом. Якісь змагання - вони разом. В школу й зі школи - разом. Їх неможливо розділити.

Хлопці поверталися зі школи.
-Чому так поспішаєш? - Хьонджін просто доганяв Чанбіна.
-Там мама сьогодні рисові пиріжечки робить. Вони такі м'які і пухкенькі, а на смак божествинно!
-Я їсти хочу, не нагадуй мені про них.
-Я спішу, щоб взяти весь пиріжечок, покласти в рот, заплющив очі і помалу пережовувати.
-Нуу, Чанбіін, я ж просив, - Хьонджін не бачив ще мами Чанбіна, але її періжечки він знає. - Я теж тепер хочу.
-То зайди до мене. Я познайомлю тебе з батьками.

Прийом у батьків Чанбіна був теплим і щирим. Чанбін показав Хьонджіну свою кімнату.
-Переночуй сьогодні у мене, - несподівано сказав Хьонджін.
-То треба ж одяг взяти.
-На одну ніч?
-Я до тебе на тиждень приїду. І познайомиш мене з батьками. Вони ж про мене знають?
-Ти що моя дівчина, щоб я тебе з батьками знайомив?
-Звісно, ні. Ми молода сімейна пара. Ти моя дружина.
-Завершуй з фантазією, муженьок.

Батьки Хьонджіна мають приїхати через два дні, тому поки хлопці самі і могли робити все, що хотіли.

Чанбін вийшов з душу в одному рушнику.
-Ого, які в тебе груди. Дай пожм'якати, - Хьонджін підійшов до хлопця.
-Руки.
-Один раз.
Чанбін лише відкрив рот, щоб щось сказати, як Хьонджін прийняв це за згоду.
-Які пружні..оо..

Хлопці лежали на ліжку і дивились один на одного. Чанбін протягнув руку і доторкнувся до губ Хьонджіна. Хван хотів забрати її, але хлопець його перебив:
-Я тобі дозволив чіпати мої груди..
Хьонджін заплющив очі.
-Твої губи такі гарні..
Хьонджін помалу всміхнувся.
-Я хочу їх собі.
Хьонджін не дуже різко розплющив очі.
-Коли ти вже будеш моїм?
-Спи все, - Хьонджін закинув руку на шию Чанбіна і присунувся до нього блище.

Ранок

Чанбін вже прокинувся і спостерігав за сплячим Хьонджіном. Він провів пальцями по губах хлопця. Хван розплющив очі.
-Знову за своє?
Чанбін промовчав.
-Хочеш поцілувати?
-А ти дозволиш?
-Так.
Хлопці знають, що це прикол.
Чанбін надвис на Хьонджіном, повільно приближаючись до його губ. Між ними залишилось кілька сантиметрів.
-Хлопці, - почувся тремтячий голос жінки.
-Мама? - хлопці перевели погляд до неї.- А..е..коли ти встигла приїхати? Ти ж, наче, завтра мала бути.
Ззаду стояв і батько.
-А я раніше приїхала.
-А це Чанбін. Я саме мав вас познайомити, - "не розгубився" Хьонджін. Чанбін зліз з Хвана і, привітавшись, вклонився.

Хьонджін познайомив Чанбіна зі своїми батьками. Не так то й легко це було, але вони все пояснили.

-----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------

К І Н Е Ц Ь !

🎉 You've finished reading Our friendship 🎉
Our friendship Where stories live. Discover now