BEKLEYİŞ

162 10 19
                                    

Sanırım hafif uykudaydım.Birazdan uyanırdım.Yanımdan sesler geliyordu.İki tane adam fısıldayarak (!) ne zaman uyanacak bu gibi şeyler söylüyordu.Yattığım zemin sert ve soğuktu.Sanırım yerde yatıyordum.Ne halde olduğumu bilmiyordum ama içimden bir ses nefes alll siktir et ve uyu diyodu.Sanırım ona uyacaktım.

🌆🌆🌆

Gözlerimi açtığımda yerde yatıyordum.Off başım da çok pis ağrıyo ya şerefsiz çok sert vurdu.Pis ve çok soğuk bir odadaydım.Belki de üzerimde sadece sweatshirt olduğu için üşüyodum.Laaaaaaağğğğğnnnnnn üzerimde hello kitty li sweatim var ve kurumuş kan lekeli gitti güzelim sweatshirt...

Neyseğğğğ

Ulan koyun can derdinde kasap et derdinde.Gerçi koyun da kasap da ben oluyorum ama neyseeğğğğ

Ben öyle etrafa boş boş bakarken odanın kapısından kilit açılma sesi geldi."Oooo naber Alaca hanım?"dedi serseri tipli üzerinde kaban altında da siyah eşofman vardı ve yaklaşık 1.79'du.Adamı tanımıyordum."Sen kimsin?"dedim gözümü ovalayarak."Ben Mavi."dedi sırıtarak.Laaaağğğğnnnn Mavi şarkıcı değil miydiiiğğğğ valla oysa nikah basılıığğğğrrr"Maalesef o Mavi değilim ama istersen nikah kıyabiliriz"dedi.Laaaaaağğğnnn dışımdan mı söylemişim onu...neyyseeeğğğğ 2 gün sonra görmeyeceğim insanlar."Üff boş yapma derdin ne ne istiyon?"dedim.

"Lan senin korkup 'beni lütfen bırakın' tribal enfeksiyonlarına girmen gerekmiyor muydu?"dedi şaşırarak.Soğukkanlılığıma şaşırmıştı ama asıl şaşırması gereken gücümdü.Tabii ki de gücümü ona göstermeyecektim yoksa kapıyı kilitlerdi ama neyseki salaklar kapıyı kitlememişlerdi."Rol yapmada iyiyimdir ama uğraşamam şekerim."dedim."Nasıl yaniiğğğ şekerin miyimm şimdiğğğ???" Dedi pick me girl gibi işaret parmaklarını birbirine sürterek."Ya bi siktir git ya."dedim.Tam bir şey söyleyecekken kapı açıldı ve bir erkek daha geldi.Bu adam öbür salaktan yaklaşık 15 cm daha uzundu yani 2 metre falandı.Yanlarında minyon kalıyordum.Ve bu adamın kasları vardı."Boş yapma Mavi çık git odadan."dedi.Mavi denen salak kapıya doğru ilerledi ve kapı kapanma sesi geldi.Önümde yeni gelen salak olduğu için kapıyı göremiyordum.Sırtımı duvara dayamış dizlerimi kendime çekmiştim.Yukarı adamın yüzüne bakıyordum."Sen kimsin?"dedim klasik soruyu sorarak."Ben Siyah.Sen de Alaca olmalısın."Mal mısınız amk."dedim.

"Ne dedin sen?" Dedi sert bir ifadeyle.Dediğimi az önce söylediğimden daha sesli söyledim.Asla korkmazdım böyle şeylerde."Bir daha böyle bir üslupla bana yaklaşırsan kötü olur."dedi.Güldüm.İçimden he kanka öylemi olmuş diyesim geldi ama neyyseeğğğ ilk günden sinirini hoplatmayalım.

"Bugün izinlisin yarından itibaren her gün buraya gelip seni bayılana kadar döveceğim."dedi sert bir sesle."Ne istiyorsunuz?"dedim sert bir sesle.Az önceki halimden eser yoktu."Baban Karanlı Holding kurulma aşamasındayken bizim işime çomak soktu.Ve biz işimize çomak sokanlardan hiç hoşlanmayız."dedi.

Oooo çok havalı!!!Ben şahsen inandım havalı olduğuna.Siz de inandınız dimi dimi? hadi hadi inandınız he he hadi hadi.

"Tam olarak ne yaptı?"dedim.Babam ne yapmış olabilirdi de bu adamları bu kadar sinirlendirmişti?"Örgütümüzün en büyük teslimatını berbat etti.Bizi ihbar etti.Çoğu yoldaşımızı mapus damlarına yolladı.Biz de..."sözünü tamamlayacakken ben tamamladım"Tek kızı ben olduğum için beni kaçırarak intikamınızı alabileceğinizi düşündünüz."dedim."Ne kadar para istiyorsun?"dedim.Soruma kahkaha attı."Canını istiyorum parası batsın o şerefsizin."dedi."Babamla doğru konuş!"dedim ve bir hışımla ayağa kalktım."Başınızda kim var?"dedim."Başları benim."dedi.Buradan kurtulunca bu bilgiler onu ele verecekti."Teslimattan kastın ne?"dedim."Silah."dedi.Büyük ihtimal bütün terör örgütlerine silah satışlarını bu salaklar yapıyordu."Buradan çıkamayacağın için bu kadar bilgi veriyorum sana.Yoksa yüzümü bile göremezdin.Benim lakabım hayalettir.Nereden ne zaman nasıl çıkacağım hiç belli olmaz."dedi.Sonra telefon çalma sesi geldi.Telefonu vardı.Kapının tam karşısındaydım ve sağımda bidon tarzı büyük plastik şeyler vardı.Onların üstündeki köşede de odadaki tek kamera vardı ve orası kör noktaydı.Eğer onların ayaklarının kenarına koyarsam göremezdi.Ve bunun için biraz dayak yiyecektim ama sorun değildi.Yine kapı açıldı ve elinde tepsi olan yaklaşık 23 yaşlarında bir adam geldi.Bu da kaslıydı ama boyu 1.70 civarındaydı."Aslanım ben gidiyorum sen bakarsın."dedi Siyah."Tamam abi ben de geliyorum şimdi sen git" dedi.Siyah da kafasını olumlu anlamda salladı ve gitti.Bu adam da kimdi şimdi garson falan mı?"Şimdi güzelce yemeğini ye sonra uyu." dedi.Tepside ennn sevdiğim yemek yani tavuklu pilav ve hazır açılmamış ayran vardı.Bu oyuna gelecek kadar iradesiz sanıyorlardı beni sanırım.Yemezler o oyunları haydeee

"Nereden bileceğim ilaç koymadığınıza?Size güvenmiyorum."dedim kendimden emin bir sesle.Kameraya arkası dönüktü ve kapı da kapalıydı."Yemezsen hasta olursun."dedi ve göz kırptı.Ayrıca eliyle tabağın altını gösteriyordu.Tabağın altında kağıt kenarı gördüm.Neden benimle bu kadar yumuşak konuşuyordu.Bak eriyicemm şimdii ay tövbe haşa bismillahirrahmanirrahim bir tetöriste erimek yapacağım en en en son şeydi."Şimdi sen aniden ayağa kalk ve beni ittir falan ben de senin boynuna iğne saplayacağım ama korkma çok acıtmaz"dedi fısıldayarak.Ona güvenmekten başka çarem yoktu.Dediğini yaptım ve iğneyi sapladı.Sonra arkasını dönüp gitti.

🌆🌆🌆

Uyandığımda tepsiyi solumdaki duvara doğru ittim ve onun oturduğu gibi kameraya sırtımı döndüm.Dirseğimi hareket ettirmeden belli etmemeye çalışarak sanki tepsiye boş boş bakıyormuş gibi yapıp tabağı kaldırdım ve kağıdı açtım.

"Merhaba Alaca ben Binbaşı Emre Mertoğlu.Şuan bu notu kampın bodrum katındaki en alt kattaki odadan okuyorsun.Buraya görev için sızdım.Askerim.En kısa zamanda seni de alıp buradan gideceğim.1.5 yıldır buradayım.En yakın arkadaşından tut büyüdüğünde asker olmak istediğine kadar her şeyini biliyorum.Kaçmak için hiçbir şey yapma ve benden haber bekle.Ve hiçbir şey belli etme.Benim dışımda bu kampta başka güvenebileceğin kimse yok.Bu arada buradaki adım Turkuaz.Başkanın sağ koluyum.Burada baştakiler dışında herkesin ismi türkçe.Ama baştakiler renkleri lakap edinmiş ve buna ben de dahil.Buranın doktoru da benim ama sadece ilk yardım yapılacak şeyler geldiği için sıkıntı yok lâkin kırıkları ve çatlakları da anlayabiliyorum.Aklındaki bütün soru işaretleri gitmiştir umarım.Sen bu notu okurken başkan yarım saat ya da 1 saate gelir yani acele et.Ve başkan seni döverken hiçbir tepki verme!Tepki verirsen daha sert vurur.Yalnızca bitmesini bekle.Seni dövmemesi için onunla konuşacağım.Şimdi yemeğine bu kağıdı parçala ve kağıtla beraber ye.Yemeği ben yaptım ve içine hiçbir şey katmadım.Sakın yememezlik yapma.Hoşçakal♡"

Bu da neydi şimdi???Offf şimdi aşık olabilirim işteeeğğğğ asker varsa ben de varımmm

Dediği gibi kağıdı parçaladım ve soğumuş pilavla yedim.Eğer saklamaya çalışsaydım deşifre olurdu ve bu hem onun için hem de benim için hiç iyi olmazdı.Yemeğimi bitirince tüylerimin diken diken olduğunu farkettim.Off çok üşüyorum ya.Lanet kapı yine açıldı.Başkan,Emre abi ve Mavi geldi.Beni kollarımdan tuttu havaya kaldırdı ve yere fırlattı.Ne zannediyor lan bu beni top mu???

Ayağa kalkmadım.Yanıma yaklaştı.Beni kaldırdı ve duvara itti.Emre abi ile Mavi de film izler gibi izliyorlardı.Önüme geçti.Eli omzuma gitti ve köprücük kemiğimin arkasındaki boşluğa bastırdı.Yine tepki vermedim.Dirseğimi görünce güldü.Sargıyı bir çırpıda çıkarttı ve kan alınan yere bastırdı.Dişlerimi sıktım ve kendimi kastım.Sonra karnıma sert bir yumruk geçirdi.Hala ayaktaydım ama son yumruğunda sendelemiştim.Tekrar karnıma öncekinden daha sert vurdu.Refleks olarak Dirseğinin üstünden ona tutundum.O ise karnıma son yumruğunu indirdi ve yere düştüm.Sonra beni tekmelemeye başladı.Karnımın üstüne birkaç kez sert tekmelerinden attı.Sanırım Kaburgam kırılmıştı çünkü nefes almakta zorluk çekiyordum.Gözlerim çoktan kapanmıştı."Başkanım bu kadar yeter." Dedi Mert abi."Sen karışma.Bu salağın babası örgütümüzü mahvetti."dedi sert bir şekilde.Emre abi pes etmedi."Başkanım ilk günden kızı öldürmeyelim."dedi. Başkan birkaç kere de sırtıma tekmelerini geçirdikten sonra gitti.Gözlerimi bayılmadan son kez açarken başkanın arkası dönük,Mavi ile gidiyorlardı.
Emre abi ise üzgün bir şekilde bana bakıyordu.O da onların arkasından gitti.Sanırım başkanla konuşacaktı.Gözümü kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bitttiiiiiiğğğğğ

Baya yazmışım he

Ben neyimmm beğğğğğ bennn neyimmm beğğğğğ

Offf harikayımmm yaaağğğğ

Neyyyyseeeeğğğğ

Tşk

Alacalı GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin