Ο Ιάκωβος με την Αθηνά είχαν παρκάρει έξω από το σπίτι του Ισίδωρου.
Θα ήταν η πρώτη φορά που το έβλεπε ο Αδερφός του και η Ιουλια μετά από την είδηση του "θανάτου" του.
Η Αθηνά είχε παγώσει στην ιδέα ότι θα έμπαιναν μαζί στο σπίτι του Ισίδωρου.
Ο Ιάκωβος το κατάλαβε και της είπε.
Ιακ. Αγάπη μου ηρέμησε.
Αθ. Δεν μπορώ Ιάκωβε.
Ιακ.Πρέπει. Τσάμπα ταραζεσαι τίποτα δεν θα γίνει.
Αθ. Ιάκωβε καλά καλά ο Ισίδωρος και η Ιουλια δεν ξέρουν ότι ζεις. Και μου ζητάς να μπούμε μέσα μαζί;
Ιακ. Ναι στο ζητάω. Δεν θέλω άλλο να κρύβομαι. Δεν είμαι 15 χρονών. Δεν θα μου κάνει κανένας κουμάντο για την ζωή μου. Και κυρίως για την γυναίκα που αγαπάω.Η Αθηνά δεν μίλησε κατέβασε το βλέμμα της και σταμάτησε να τον κοιτάζει στα μάτια.
Ιακ. Αθηνά μου. Κοίταξε με.
Η Αθηνά συνέχισε να μην τον κοιτάζει. Μέχρι που το χέρι του της σήκωσε το πρόσωπο.
Ιακ. Δεν θέλω να φοβάσαι για τίποτα. Και στην τελική αν δεν μπορούν να δεχτούν ότι εγώ εσένα αγαπάω και ότι μαζί σου θέλω να ζήσω όσα χρόνια μου απομένουν ακόμα είναι δικό τους πρόβλημα. Άμα θέλουν ας με ξεγράψουν. Έτσι κι αλλιώς το έχουν ξανακάνει με μεγάλη επιτυχία.
Αθ. Ιάκωβε άλλο τότε άλλο τώρα. Τώρα είμαι και εγώ στη μέση. Δεν θα αντέξω να σε ξεγράψουν για δεύτερη φορά εξαιτίας μου.
Ιακ. Τίποτα δεν θα γίνει. Σε παρακαλώ πάμε μέσα. Και σου υπόσχομαι ότι αν αρχίσεις να μην νιώθεις άνετα θα σε πάρω ω και θα φύγουμε το ίδιο λεπτό.
Αθ. Εντάξει Ιάκωβε. (και του έδωσε ένα φιλί)Ο Ιάκωβος κατέβηκε από το αμάξι και άνοιξε την πόρτα για να βγει η Αθηνά. Την πήρε από το χέρι και έτσι όπως την κρατούσε χτύπησε το κουδούνι.
Ισ. Ανοίγω εγώ.
Ιακ. Καλησπέρα.
Ισ. Ιάκωβε;
Ιακ. Ναι Ισίδωρε εγώ είμαι.
Ισ. Πως;
Ιακ. Θα τα πούμε όλα.Ο Ισίδωρος τον αγκάλιασε. Ο Ιάκωβος τον αγκάλιασε και αυτός με το ένα χέρι. Γιατί στο άλλο κράταγε το χέρι της Αθηνάς.
Ιουλ. Ιάκωβε πόσο χαίρομαι που σε ξανά βλέπω και είσαι καλά.
Ιακ. Όπα το ήξερες;
Ιουλ. Ναι μου το είπε ο Μάνος. Όπως μου είπε και κάτι άλλο. Αλλά θα τα πούμε όλα μετά. Να ξέρεις πάντως δεν έχω κανένα πρόβλημα.Η Ιουλια πλησίασε την Αθηνά και την αγκάλιασε.
Όπως ήταν αγκαλιά της ψιθύρισε στο αυτί.Ιουλ. Χαίρομαι τόσο πολύ που είστε μαζί. Να ξέρεις δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Η Αθηνά δεν απάντησε απλά της χαμογέλασε.
YOU ARE READING
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...