Під час прогулянки Христі рекомендую увімкнути пісню
«Wicked Game» Chris Isaak.Влад вийшов на вулицю, паралельно запалюючи цигарку. В голові змішалися безліч почуттів. Найболючіше було те, що Христя йому нічого не розказувала, і якби не Ельвіра, він так би й нічого не знав.
Вдихаючи їдкий дим, Влад прямував до себе додому. Йому потрібно обдумати все на самоті. Зараз він не думав, що надто грубим був до Христі, накричав на неї, хоча її вдруге ледь не зґвалтували. Вона в цьому не винна. Проте, його досі дратує той факт, що Христина мовчала. Чому ж вона так не хотіла, щоб він все дізнався?
В голові з'явилися сцени минулої ночі. Те, яка вона була відкрита для нього, ті очі, які були наповненими бажанням. Христя, не дивлячись на минулі події не злякалася інтиму, значить, довіряла Владу.Йому терміново потрібно зустрітися з Мишком.
***Після хлопка дверей дівчина присіла на підлогу, зариваючись руками у своє волосся. Очі моментально наповнилися сльозами. Чи то від обіди, чи від його підвищеного голосу, чи то від безвихідності. Вона знала, що цим все і закінчиться, якщо Влад дізнається. Знала, але продовжувала мовчати.
- Це, певно, Ельвіра йому розказала, - Христя гірко посміхнувся, підвівшись з підлоги й попрямувала у спальню.
На Ельвіру немає сенсу гніватись, вона зробила те, що було необхідним. Тільки от, що між нею і Владом далі буде? Не кине ж він її, правда?
Христя лягла на ліжко й зразу відчула легкий запах одиколону, який залишився на подушці. Від цього відчуття серце боляче стиснулось, а до горла підступив твердий ком.Здається, в цій спальні вона пробуде до самого вечора..
***Влад, схиливши голову, сидів за столом, поки Мишко добавляв у чай цукор. Відхлипнувши із гучним звуком чай, хлопець глянув на Влада.
- Чувак, хоть вона тобі нічого не розказала, проте ти справді надто грубо повів себе. Христя й так жертва насилля, а ти її не вислухав після цього.
- Що б вона мені нового розказала? Точно менше ніж сказала Ельвіра. Міш, - Влад глянув на Михайла, - він міг її убити після того, щоб приховати сліди. А вона про це не подумала!
- Влад, вам потрібно поговорити. Інакше нічого з цього доброго не буде. Бажано сьогодні. Тим більше ви вночі переспали! - Мишко грайливо подьоргав бровами, на що Влад пропустив смішок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання з першого погляду?
RomanceПісля чергового успішно відбутого концерту, хлопці зайшли в невеличке кафе перекусити. Влад навіть не здогадувався, що зустріне там своє кохання