20•

607 31 34
                                    



İyi okumalar!




-


"Ah şey omu? Eun erkek parfümü kullanmaya başlamıştı o yüzden"
Kaşlarını çatmış ve oda ellerini benim gibi göğsünde bağlamıştı.

"Ciddi misin?"

"Of Jungkook sanane bundan."

Kollarını indirdi ve bana bir adım yaklaşıp dibime girdi ve gözlerime baktı.
"Senin için ne kadar endişelendim biliyor musun? İyi değildin. Bütün gün seni düşündüm"

Sert ve sinirli söylesede söyledikleri çok anlamlıydı.(sende karar ver Taehyung mu bumu aq)

Onun sinirli yüzüne gülümsedim.
"Çünkü beni önemsiyorsun"

Sinirli yüzü düştü ve yüzümün her yerini dikkatle inceledi ve dudaklarımda durdu.
"Evet..seni fazlasıyla önemsiyorum ve bu konuda kendime engel olamıyorum"
Dudaklarımdan gözleri yukarı çıkıp gözlerimde durdu.
"Neden böyle oluyor? Bana napıyorsun?"

Ona ciddi misin der gibi bakarken o ifadesizdi. Ne olduğunu kendisi bilebilirdi ben nasıl anlayabilirdim.
Beni ne olarak gördüğünü bilmiyordum. Belki benimle oynuyor belki sadece benimle yatmak istiyor.

"Bunları ben cevaplayamam Jeon. Kendin farkına varmalısın"

Alt dudağını dişleri arasına alıp başını eğdi.
"Hislerimden emin değilim ama seninle uyumak istedğimden eminim"

"Emin misin? Sadece uyuyacağız öyle değil mi?"

Güldü ve göz devirdi. Elimden tutup ilerlerken konuştu.
"Uyuyacağız lena ama sen uyumak istersen seni oyalayabilirim"

"Neyle?"
Odamıza girdik ve ben önden ilerledim oda kapıda durup kapıyı kapattı. Dur! Az önce ben odamız mı demiştim¿

"Göstermemi ister misin?"
Ona ne der gibi bakarken o kapıyı kilitledi. Bana aç kurtlar gibi bakıp yaklaşırken ne olduğunu anlayıp hızla yatağa koşup ayakta durdum ve yastığı elime koruma amaçlı aldım.

"Sakın Jeon aklından bile geçirme!"
Sırıttı ve daha da yaklaştı. Ona yastığı fırlattım ki havada tuttu ve bir yere attı.
"Öyle mi? Bana sen mi engel olucaksın?"

Eğilip başka bir yastık alacakken o hızla bana yaklaştı ve beni tutup üstüme çıktı. Onu itecekken iki elimi tutup iki yanımda sabitledi.

Bacaklarımı bacakları arasından sıkıştırdı ve kafasını sallayıp kendini kurtaracağını düşünen bana baktı.
"Ben bırakmadığım sürece altımdan çıkamazsın lena. Boşuna uğraşma"

"Of bıraksana!"
Başımı sallamayı bırakıp yüzüne baktım. Sırıtıyordu. Göz devirdim oda yüzüme yaklaştı ve yanağımı öpüp yanıma kendini attı.

Kalkacakken o belimden tutup göğsüne çekti.
"Uyuyalım çok yorgunum"

"Üstümü değiştirmedim Jeon bırak."
Saçımı kokladı ve bir öpücükde saçıma kondurdu.
"Sorun değil. Böyle uyuyabiliriz"

Bişiler daha mırıldandı. Derin nefes verip bekledim uyumasını. Daha ışıkları bile kapatmamıştı. Üstelik duş almak istiyordum.

Sabırla uyumasını bekledim.

...

Uyumasını beklicektim dün akşam ama bende uyuya kalmıştım ve sabah uyandığımda yanımda yoktu.

You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin