Ruhun Sarışın

440 44 132
                                    

Selamlar
Özlediğimiz bir shipti bence uzun uğraşlar sonucu aklımdakine benzer bir şeyler yazabildim.
Umarım olmuştur.
Keyif almanız dileğiylee

*

Ezgjan Alioski'den

Avucumdaki kabzayı elimle daha sıkı tutarak sertçe silmeye devam ettim, sürgünün üzerinden bir kez daha geçirdim yağlı bezi. Şarjörü de yerleştirdim ve kuru bir bezle tetiği fazla yağdan arındırdım.

" Ezgjan geç kalıyoruz dostum " 'Altay'ın sesiyle kaşlarımı çatıldı.

" bekleyebilirler, eğer iş yapmak istiyorlarsa bekleyecekler " zihnimdekiler saolsun tehlikeli bir gülüş çoktan oluşmuştu suratımda.

"Çıkarken haber verirsin o zaman ben geçiyorum Funya'ya " Altay'ı kafamı sallayarak onayladım. Seri adımlarla odamdan çıkmış gitmişti.
Barmen sevgilisi bekliyordu sonuçta, piç herif turnayı gözünden vurmuştu.

Funya güzel mekandı, Altay kesinlikle mekan işlerinden anlıyordu. Bar cafe tarzı mekanları Altay'a devretmek aldığım en iyi kararlardan biriydi.

Silahımı dikkatle kutusuna yerleştirdim, bu ay da bakımını halletmiştim çiçeğimin şükür.

Kutuya kilidi geçirdim ve sandalyemle masadan güç alarak kendimi geriye doğru ittirdim, masamın hemen yan tarafında olan kasaya eğilerek önce şifreyi girdim ardından özel kısma parmağımı yerleştirerek parmak izimin algılanmasını bekledim, açılan kasayla kutuyu yerleştirdim ve tekrar kilitledim.

Babamdan yadigar olan bu silahı kullanamıyordum, sanki zarar görecek, başına bir şeyler gelecek gibi geliyordu.
Bu yüzden pekte kısa sürmeyen bir bakım seansıyla özlem giderirdik her ayın üçüncü pazarı.

Ayaklanarak masanın üzerinden genelde kullandığım abimin hediyesi olan silahımı aldım ve belime geçirdim.

Sarı muhtemelen orada olacaktı, iş yapacağımı duymuş bozmak için tüm çabasını harcayacaktı yine..

Aklıma gelmesiyle dudaklarım kıvrıldı, küçücük boyu var türlü türlü huyu var denilen insandı resmen.

Arabama yerleşmiş ezbere bildiğim yollarda sürmeye başlamıştım bile, hızımı arttırarak ilerliyordum ki sevdigim şarkının radyoda baslamasıyla hızımı düşürdüm.

Akmış ter damlaları
Mazgallarıma bacaklarından
Artık istesem de koşamam
Sımsıkı tutmuşsun yakamdan
Ben de vazgeçip kaybolurum
Esmer ıslak vücudunda (nanananna)

Zihnimde güzel vücudu, geçirdiğimiz o gece dönüp duruyordu. Adımı inleyişleri, tırnaklarının tenime geçirişi, sırılsıklam olan vücutlarımız...
Sarı'yla tekrar o hale gelmek istiyordum.

Acıtıyor güzelliğin, farkında mısın?
Tenin esmer, ruhun sarışın
Çağırıyorsun günaha, sen şeytan mısın?
Tenin sıcak, tenin kıvrak, ruhun sarışın

Teni esmer, ruhu sarışın,günahlara çağıran bir davetkardı emre. Zihnimde işlediğim tonlarca günahın ana maddesiydi.

Günler geceler geçmiş
Kaç tane hiç anlamadan
Vücudum seni özlemiş
Hayal etmiş durmadan
Doğru yanlış hiç anlamam
Ruhumu sana sattığımdan (nananananna)

Vücudum delicesine özlemişti onu, aklıma gelmesiyle bile sızlayan kasıklara sahip olmak zordu.

Teoman'a eşlik ettim ben de bu kez

Sarı Kara •  Ezgjan Alioski' Emre MorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin