Güneş in Anlatımından
Rüzgar ın odasındaki sesleri duyunca odasına koştum. Rüzgar ayakta yerdeki cam kırıklarına bakıyordu.
Güneş : Rüzgar noldu burada
Rüzgar : Güneş gidelim buradan lütfen
Güneş : Tamam gidicez ama önce bana ne olduğunu anlatıyosun.
Rüzgar : Güneş lütfen dedim
Güneş : Tamam hadi düzenleyelim eşyalarını
Yarım saat sonra otelden ayrıldık. Ne olduğunu anlayamamıştım fakat iyi iyi şeyler dönmüyordu burada. Korkuyorum ama bunu Rüzgara belli etmemeliydim. Annem ve babam eve döndüğümde çok şasirdilar .
Emin Amca : Noldu kızım oteli mi beğenmediniz.
Güneş : Hayır baba otel harikaydı fakat Rüzgar anlayamadiğım şekilde garip davrandı.
Nermin Teyze : Nasıl yani
Güneş : Ya telefonu çalıyor açmıyor bir sürü mesaj geliyor mesaj geldiğinde garip davranıyor odasına gittiğimde bile yerde bir sürü cam kırıkları vardı.
Nermin Teyze: Çok garip
Bütün bu olanlara anlam veremiyordum. Rüzgar çok sert biri olmadı hiçbir zaman ama o günden sonra tatilden döndüğümüzde çok değışti . Sert davranıyordu. Kırıcıydı. Başı beladan kurtulmuyordu. Ne olduğunu sorduğumda tersliyordu onun böyle davranması beni o kadar üzüyordu ki. Ortada birşey vardı ve ben bunu çözecektim. Buluşmamız gerektiğini bildiren bir mesaj attım. Sahile gittiğimde o da oradaydı.
Rüzgar : Ne var niye çağırdın beni?
Güneş : Görmek istedim seni çok özledim ne zamandır düzgünce görüşemiyoruz.
Rüzgar : Onca işim gücüm varken seninle mi uğraşıcam
Güneş : Nasıl konuşuyosun sevgilinim ben senin
Rüzgar : Olabilir sevgilimsin bu istediğin yere beni sürükliycen anlamına gelmiyor
Güneş : Ne oldu sana eski Rüzgara noldu beni çok seviyorum kıyamazdfın dayanamazdın hani
Rüzgar : Değiştim işte
Güneş : Sevmiyor musun
Rüzgar: Ne önemi var
Güneş : Rüzgar sevmiyor musun
Rüzgar : Sevmiyorum lan oldu mu?
Güneş : Nee niye ayrılmadan o zaman niye noldu böyle birden
Rüzgar : Haklısın niye ayrılmadıysam bitti Güneş herkes kendi yoluna hadi eyvallah
Arabasına binip gitti. Gözümden akan yaşlarla öyle kalakaldım. Yıllar önce Kerem un beni terkettiği gibi Rüzgar da bırakmıştı beni. Nasıl olurdu hani çok seviyordu. Ben herkesten sonra yine ona güvenmiştim. Ben ilk defa birine aşık olmuştum. Şimdi yine yalnız ve birbaşımaydım.
Rüzgar ın Anlatımından
Yatağa uzanmış yatarken telefonum çaldı. Arayan Emin Amcaydı.Bu sıralar en çok konuştuğum insan.
Emin Amca : Alo Rüzgar Güneşten haberin var mı yanında mı?
Rüzgar : Yoo hayır sahildeydi en son noldu ki
Emin Amca : Her yere baktık yok
Rüzgar : Ne demek yok ben geliyorum hemen
Güneş i orda öyle bırakıp gittiğim için kendimi suçlu hissediyordum.Ona birşey olursa kendimi affetmiycem. Arabayla her yere gitmistim.
Aramadiğim yer kalmamışti. Ama yoktu işte hiçbir yerde. Güneş in evine gittim. Herkes kötüydü benim yüzümden oldu. İkinci defa ona birşey olmasına izin veremezdim. Çalan telefonla hepimiz yerimizden sıçradık. Güneş olmasını umuyorduk. Bu sefer ona zarar gelmiycekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEĞİM OLUR MUSUN?
ChickLitSevmek , mesafelere engellere tüm zorluklara rağmen sevmek gerek . Gözlerine baktığında kendini görmek en ufak bir zorlukta çekip gitmemek sevmek .