Yazar
Canından çok sevdikleri hyungları onların yanındaydı. Herkes mutluydu ama bir tarafları ise kan ağlıyordu. Seungmin'in hiçbiri unutamıyordu,unutamazdı istemiyorlardı. Chan sevgilisinin mezarına gitti. Diğerleri de gelmek istedi ama Chan yanlız kalması gerektiğini düşündü. Sevgilisi ile konuşacakları vardı.Mezar
"Sevgilim ben geldim. Beni özledin mi? Ben seni çok özledim. Yapamıyorum Seungmin olmuyor. Sensiz çok ruhsuzum. Hayatta kalmaya çalışıyorum, ama hayatım çoktan benden vazgeçmiş bile..
Ama onlar için yaşıyorum. Bensiz çok hırpalanmışlar. Onlara bu bencilliği yapamam biliyorsun değil mi? Seni çok özledim sevgilim.."Chan ağlıyordu hemde deliler gibi..
Kendisini suçluyordu Chan. Ondandı ya bu uzaklaşması. Arkadaşlarını çok özlemişti. Yanlarına gelmişti peki ya sevgilisi onun yanına nasıl gidecekti?
Tanrıdan canını almasını çok kez istedi genç adam ama olmadı işte. Çok kez canına kıymak istedi. Arkadaşları onu öldü biliyordu o yüzden ölebilirdi. Ama şuan ölemez. Onu seven arkadaşları vardı onları bir daha bırakmazdı.
Chan eve gelmişti çok sevdiği arkadaşları ona sarıldılar teker teker daha fazla kendini tutamadı.
Ağlamaya başladı. Aralarından en olgunu Minho Chana sarılıp kafasını omzuna koydu.
"Ağla Chan rahatla yanımızda kendini sıkmana gerek yok"
"Minho ben çok özledim. Deliricem artık. Kıyafetlerinde kokusu kalmadı. Kokusunu unuttum Minho anlıyor musun? Kokusunu,yüzünü, sesini unutmaya başlıyorum. Kahretsin! Unutmak istemiyorum."
"Hyung ağlama lütfen seni ağlarken görmek istemiyorum. Sen hep gül olur mu?" Dedi en küçüğü.
"Jeongin senin için hep güleceğim."
Jeongin minik adımlarla hyungunun yanina gitti sarıldı. Özlemişti oda herkes gibi bu kolları.
"Aaa çıkında bizde sarılak"
"Hyunjin bozma şuan ortamı ağzına sicicam senin"
"Ya ama aşkım-"
"Ya sus bugün koltukta yatıyorsun "
"Aşkım yapma bunu bana senin kolların daha iyi geliyor bana. "
"Afettim seni sapsik"
Changbin onlara igrenmis bir yüz ifadesiyle bakıyordu.
(Yazcak bise kalmadı amk neyse)
°
°
°
°
°
°
"Hyung?""Hm"
"Çiğköfte yoğurdum yicenmi?"
"Ne yaptın ne yaptın "
"Çiğköfte yogurdum"
"Felix Sen brownieden başka bişey yapiomuydun?"
"Öğrendim çiğköfte yaptım işte yicek misiniz?"
"Olur olur yeriz yeriz" dedi Changbin
"Aşkım ben sana evde yaparım."
"Ama aşkım buradada yiyim nolcak"
"Tamam biraz ye bari aç kalma "
"Kimin sevgilisi ya" deyip sevgilisinin yanağını öptü. Jeongin 'benim sevgilim bakışı attu'
Çiğköfte yedikten sonra
"Ayhhh karnım agrio lixim noldu bana ayyy"
Hyunjin yerlere atmıştı kendini ama tek Hyunjin değil herkesin karnı ağrıyordu.
Herkes bir anda tuvalete koşturmaya başladı.
"Felix senin yapacağın çiğköfteyi sikm" dedi Changbin..
Evet final bolumumuz bu şekilde oldu...
Ama merak etmeyin diğer ficlerde beraber olacağız tekrardan..
Sizi özleyeceğim. Yorumlarda beraber güldük hatta beraber ağladık umarım tekrar görüşürüz..
Son kez oy ve yorum?
💗💗💋💝💝💋💝💋💗💝💗💝💝💗💝💗🥺🥺🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Etek Meselesi
ФанфикHerşey Hyunjin'in balkonuna düşen Felix'in eteğiyle başladı...