Naber, iyisinizdir umarım.
Uzatmıyorum, iyi okumalar.
Şarkı : Selena Gomez - Single Soon ( Kapanışı tabi ki de Selena ve bu şarkı ile olacaktı )
✼ •• ┈┈┈┈๑⋅⋯ ୨˚୧ ⋯⋅๑┈┈┈┈ •• ✼
" Her teknolojik aleti en iyi sen kullanmayı biliyorsun ama şu telefonunu kullanmayı bilmiyorsun kızım . Aradığımız zaman aç ya da geri dön . " diye sızlandı annem . Merdiven çıkmaktan soluyamadığım havayı durup solumaya çalıştım .
" Annecim meşgulüm " diyebildim sadece .
" Artık bu bahaneye karnım tok küçük hanım . Yıllardır aynı şey ." dediğinde gözlerimi devirdim .
" Anne ya "
" Neyse , mülakatın nasıl geçti . " diye sorduğunda gülümsememe engel olamadım .
" Geçtim , şu an da da geçtiğim belgeleri insan kaynaklarına vermeye çalışıyorum ." dedim , kısa bir çığlık attı .
" Ay ben şimdi Savcı annesi miyim . Tebrik ederim güzel kızım , en sonunda emeklerinin karşılığını aldın ." dedi, merdivenleri tekrar çıkmaya başlamıştım . Lanet girsin bozuk asansöre , ayağımda 8 cm topuklularla 4. kattaydım ve 2 kat daha vardı .
" Annecim ben seni sonra arasam mı " dedim tam o sırada babamın sesini arkadan duydum
" Kızı rahat bırak yarın zaten burada " dediğinde annem birkaç şey gevelese de telefonu kapatmıştı .
Okulu bitirdiğimden beri ilk defa eve gidecektim , haliyle annem de babamda çok mutluydu . Eve dönecek olmam içimdeki buruk duyguyu ortaya çıkarmıştı . 8 yıl , toplam 8 yıl önce aldığım karardan beri onu bir kere bile görmemiştim . Haberlerde , magazinde onu görsem de sadece o kadardı . O hayatına ben hayatıma devam etmiştim . İlk zamanlar çok üzülmüştüm , hatta bir kaç defa aramak istesem de Darcy bana en büyük duvarı örmüştü .
O zaman bir virüs sayesinde dünyada ki karantina sebebiyle okula gitmemiştik ve onu okul vesairesiyle bile görememiştim . Onu görmeyince de gönlümde ki sevgide kaybolmuştu . Şu an ise ona karşı sadece özlem duyuyordum o da bir zamanlar bana iyi vakit geçirdiğimiz arkadaşımı özlüyordum .
Son kata geldiğimde durup nefes almıştım , şu an Kore'de uğraştığım hayalimi tamamlamak üzereydim . Dil zorluğunu , kadına yönelik yapılan zorlukları ve benim kafamdaki sorunların sonuna gelmiş değil de daha her şey yeni başlıyordu .
" Avukat Rossi " diyen sese döndüğüme uzun zaman sonra kalbimin çalıştığını hissettiren adamı karşımda gördüm , Geon Woo . Kore'nin en iyi Savcılarından biri ve buraya ilk son sınıf stajımı yapmak için geldiğimde bana yardım eden nadir insanlardan . Nazik , düşünceli yardım sever ve bir o kadar sert , disiplinli biri tabi ki de söylemem gerek duymadığım kadar yakışıklı . Ne zamandır bilmiyorum ama son bir yıldır onu seviyordum . Tabi ki de o bilmiyordu çünkü beni hiç bir zaman küçük bir kız konumundan çıkarmadı , bir zamanlar yardım ettiği kız dışına çıkamadım . Ayrıca erkek konusunda artık en ufak bir cesaretim ve güvencem yoktu . Uzakta kalmak bazen işime de geliyordu .
" Savcım " dedim ve eğilerek onu selamladım . " Ama artık avukat değil ."Elimde ki kağıda bakarak kocaman gülümsedi .
" Tebrik ederim Katherine ." dediğinde gülümsedim .
" Geçen seneki başarısızlığımdan sonra beni desteklediğiniz için teşekkür ederim . Sizin payınız çok büyük . " dedim , yanıma gelip bir kaç adım kala önümde durdu . Elini omuzuma koyup gülümsedi ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rule ♱
Ficción General🌸26/09/2023 TAMAMLANDI 💦 Elimi üzerinde gezdirmemle resmen çığlık atıp beni yerden kaldırması ve yatağa fırlatması bir oldu. Üstümdeki tişörtü ve atleti çıkartıp kenara attım ki yanıma gelip beni belimden kavradı. " Ketherine, sen nesin böyle " d...