Oy vermeyi unutmayınız efenimmm🐢
Ebrar'dan
Hâlâ bakıyordu.Rahatsız olmuştum ama tabiki herkesin arasına ona bağırıp ne bakıyorsun demicektim.
Herkes üstünü değiştirdi ve salona geçtik.Ben Zehra'yla çalışıyordum normalde tek çalışırdım bunu ben isterdim fakat Hande ve Zehra kavga ettiği için Zehra benle çalışmak istedi bende kırmadım kıramadım..
Gülüyorduk topu atıp tekrar gülüyorduk.Her zaman böyleydik Zehra'yla o benim en yakınımdı kardeşimdi..
Vargas'dan
Gülüyordu gözleri kısılıyor yok oluyordu o kadar güzel ve tatlıydı ki ona bakmamak elde değildi.Bakıyordum ve her zaman bakıcaktım.
O güzel gülümsemeyi yakından görmeden ölmiyecektim.O benimdi ve benim olarak kalacaktı şuan kendiside bilmiyordu.Ama çok yakında ya acı yada mutlu öğrenecekti bu ona bağlıydı tek değişmeyen şey benim olması olacaktı ya zorla yada isteyerek..
Ebrar bana döndü göz göze geldik beni onun gözlerine gömerlermi acaba çünkü öldüğümde bile onun gözlerine bakmak isterim.
Bu sefer gözümü çekmedim.Bana garip garip bakıp önüne döndü Zehra elini onun omzuna koydu ve kulağına bişey söyledi.
Kalbimdeki o acı hissi hissetmiştim belki yakın arkadaşlardır ama ikisinden birinin diğerini sevme ihtimali bile beni çıldırtmaya yetiyordu.
Ebrar bunu şimdilik bilmesede elbet bir gün öğrenecekti ya beni sevecekti yada nefret edicekti ama her türlü benim olucak.
Hande yanıma geldi elini omzuma koydu ve birşeyler söylemeye başladı onu dinlemiyordum dinliyemiyordum Ebrar'a bakıyordum sadece ona..
Hande:beni dinliyor musun
Hande:mile
Hande:heyy
Vargas:hah ne
Hande:ohoo yinemi Ebrar'a bakıyorsun
Vargas:ne
Hande:boşuna saklama ilk gördüğünde aşık oldun ona dimi
Vargas:o kadar mı belli
Hande:aslında belli değil sadece aynı durumu yaşıyoruz
Gülümsemiştim sadece gülümsedim çünkü bazı gülümsemeler acıları barındırır.
Hande sırtımı sıvazladı.
Ebrar ve Zehra bize bakıyordu büyük ihtimalle Hande için bakıyorlardı.Fakat Ebrar'ın gözleri benim gözlerime kilitlendi..
Ebrar'dan
Hande Vargas'ın sırtını sıvazlamıştı.Zehra bunu görünce üzülmüştü ve Hande'ye bakıyordu ama benim gözlerim Vargas'daydı..
Bana bakmasının sebebi neydi neden sapık gibi sürekli bana bakıyordu.Gözlerim sulanmaya başladı çünkü gözümü kırpmadan bakmıştım.Gözlerimi kırpıştırdım ve önüme döndüm Zehra'yıda önüne döndürdüm ve
çalışmaya devam ettik..2 saat sonrasında Cansu bizi yanına çağırdı ve hepimizi bara davet etti.Pek istemesem de herkes gittiği için bende gitmeye karar verdim.Ama bir sıkıntı vardı.
Ben hemen sarhoş olan bir insandım ve bu benim başıma bela açabilirdi ama kızlar yanımdaydı birşey olmaz diye düşündüğüm için kabul ettim.
Eve geçtik ve hazırlanmaya başladık hazirlaninca İlkin beni almaya geldi Vargas,Zehra,Hande'de arabadaydı Vargas'ın yanına oturdum sıkışmıştık rahatsız olmuştum ama diğerleri halinden memnun gibiydi hele ki Vargas..
Bara girdiğimizde etrafta yoğun bir içki kokusu vardı hemen bizim kızların olduğu masayı bulup yanlarına geçtik.
Biraz sonra garson geldi ve siparişleri aldı.Herkes en ağırından aldığı için bende ondan aldım güzel değildi tehlikeliydi hele ki yanımda beni yiyecek gibi bakan takım arkadaşım varsa...
____________________________________
Oy vermeyi unutmayınız bacılarım 🐢
Nasıldı?
İstediğiniz sahne varmıdır??