3~Kim Taehyung

846 42 14
                                    

🚨🚨SMUT UYARISI NANİNANİ🚨🚨

JEONGGUK'TAN...

  Saniyeler içerisinde ikimizde alev alev yanan bedenlerimizi kıyafetlerimizden kurtarmıştık. Taehyung bir o kadar hızlı ve aceleci davranıyordu. Çünkü bu işin bir an önce bitmesini istiyordu. Dudaklarıyla boynumu emip emip bırakırken kulağıma fısıldıyordu. Ama fısıldadığı kelimelerin arasındaki bir cümle oldukça ilgimi çekmişti.

"Beni kurtardığın için seninle kenetlendim Jeongguk. Biz artık birbirimize aitiz."

  Bu cümlesi bende büyük bir etki bırakmıştı. Sıcacık ve yumuşacık dudakları dudaklarıma kapandığında büyük bir iştahla alt dudağını emmeye başladım. Bir eli bacaklarımı iki yana ayırmış ve bacak arama girmişti. Diğer eli yumuşak hareketlerle deliğimi okşuyordu.
Dudaklarının üstüne durmadan inliyordum. Beni kendimden geçiriyordu. Dudaklarımdan ayrıldığı gibi beni aceleci bir tavırla ters çevirip kalçamı kaldırdı. Belime bastırarak kalçalarımı daha çok çıkardığında sıcak nefeslerini kalça aramda, hemen deliğimin üzerinde hissettiğimde bütün gücüm bedenimden çekilmiş gibi inledim.

Hırslı ve aceleci hareketleriyle zaten mest olmuşken birde onun için delicesine kasılıp gevşeyen deliğime değen ıslak ve sıcak dilini hissetmek adeta feleğimi şaşmıştı.

  Dilini deliğime sokuyor ve geri çıkarıyordu. Tekrar dilini deliğime sokup içinde hareket ettirerek duvarlarımı yalıyordu. Hissettiğim inanılmaz zevk ile çarşaflara boşalmaya başladım. Ne olduğunu anlayamadan çığlık çığlığa bağırarak boşalmıştım. Bacaklarım titriyordu.

Taehyung geri çekilip komodinin çekmecelerini karıştırdı. En alt çekmecede dildonun yanında bulduğu kayganlaştırıcıyı alıp çalkalayıp kapağını açarak avucuna döktü. Kafamı çevirip onu izlerken uzun ve kemikli parmaklarıyla penisini avucundaki jel ile kayganlaştırdı.

  Bir o kadar uzun, büyük ve damarlı olan iri penisini kalçalarımın arasında ve deliğimin üzerinde hissettim. Aletini kalça arama sürtüyordu. İkinci kez sertleşmiştim onun için. Penisinin iri ve büyük başını deliğime ittiğinde içimde hissettiğim doluluk oranı ve sıcaklık ile hiç inlemediğim kadar yüksek sesli inlemiştim.

"AAaahhh Taehyuuuung!"

  Beni duymuyor tamamen hızlı ve aceleci bir tavırla penisinin hepsini içime sokup sertçe gitgel yapıyordu.

"Ooohh, bu ne sıcaklık böyle? Mmh daracık..."

Yatak şiddetle duvara çarpıyordu.
Dar duvarlarımı genişleterek ilerleyen, delicesine zevk almakta olduğum penisi birkaç kez seğirdi.

"Ooh Jeon! Oh çok dar-darsın mmh. Çok sıcaksın, çok sıcak. Beni yakıyorsun oh!"

İçimden çıktığı gibi beni ters çevirip bacaklarımı kucağına aldı. Onun zevk sıvılarının aktığı deliğime sertçe girdiği gibi vuruş yaptığında içimdeki ezdiği yer ile çığlık atmıştım

"Aah Taehyuuuung! Oraya dokun!"

Sertçe içimdeki o noktayı birkaç kez daha ezdiğinde tekrar inleye inleye boşalmıştım. Oh,bu ikinciydi!

"Aaahh Jeongguk! İçine boşalacağım ah. Mmh geli-yorum ah! Suyumu içine akıtacağım! Aah!"

İçimde öyle çok hızlanmıştı ki boşalmanın verdiği sersemliği bile hemen üzerimden attım. Boşalacağı için ekstra hızlıydı. Çok, çok hızlı ve sertti. Sert ve büyük hayaları o kadar hızlı ve sertçe çarpıyordu ki kalçalarıma... Sanki bir el kalçalarıma vuruyormuş gibi vuruyordu hayaları derime. İz kaldığına eminim.

THE PUZZLE MAN//taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin