Ismerkedés

4 1 0
                                    

-De ne aggodjatok Buck ért mindent

-Biztosan? - nézett rám Natasha.

-1000%

-Akkor viszont arra szeretnénk kérni,hogy ameddig vissza kapjuk Jamest addig költözz a toronyba.-mosolygott rám Steve.

-Rendben csak össze szedem pár cuccom.

Ezután felmentem a szobámba és gyorsan bepakoltam egy fekete sporttáskába pár ruhát amikre biztosan szükségem lesz. Meg a régi bevetésekre hordott felszerelésem is.

Miután ezzel is megvoltam felkaptam a mankomat ugyanis a járáshoz szükséges.

Gyorsan elmentem a lépcsőn és indultunk is .

Egy fekete kocsival mentünk. Nem volt annyira messze a torony mint gondoltam.

Félve álltam a bejárat előtt ugyanis érdemes rólam tudni hogy utálom az új embereket. És ismerkedni se nagyon tudok.  Steve észre is vette rajtam ezt.

-Ne félj nem harapnak. Na meg találkoztál már rosszabb emberekkel is.-nézett a szemembe.- ha akarod utána felmérhetjük a harci tudásod.

-Okés - néztem fel rá félénken.

Lassan oda sétáltunk a lift hez és egyenesen a nappalihoz mentünk vele fel nehogy eltudjak bújni. És hogy ne hagyjam ki a megismerkedést kösz Steve.

Mikor kiszálltunk a liftből 5 szempár szegeződött ránk.

-öhm sziasztok?-köszöntem.

-Ki ez a hölgy? - kérdezte egy barna hajú bajszos pasas.

-Ő itt...-probált bemutatni Natasha mikor valaki közbe vágott.

-Beszarás Anna Jackson. Úristen egy autogramot kaphatok?-kérdezte egy másik pasas akinek fura szárnyai voltak (Sam Wilson drága)

-Miért is híres ez a hölgy?-kérdezte egy fiatal srác (nyilván a picipóki).

-Mint ahogy mondtam ő itt Anna Jackson az első szuperkatona projekt tagjai között volt. Hadvezér, és mesteri vezető e mellett Steve Rogers legjobb barátja. Aki 1945-ben meghalt de mégse.- folytatta a szárnyas pasas a mondandóját rólam.

Miért is tud rólam ennyit na mindegy.

-Lényegében úgy van ahogyan mondja-mosolyogtam mindenkire.

-Sam Wilson vagyok a legnagyobb rajongója.-rázott velem kezet Sam.- Esetleg egy randira elvihetem?

A kérdésén nagyon meglepődtem és hogy is mondjam kicsit elszomorodtam mire Steve azonnal terelni próbálta a témát.

-A bajszos irritáló ember Tony Stark, a kis gyerek Peter Parker (Csóró Peter), Natashát és Sam-et már ismered, az ijjas csávó Clint, és a szakállas kalapácsos pedig Thor.-mutatott be mindenkit Steve mire hálás tekintettel néztem rá.

-Tehát te is 100 éves vagy mint az az öreg ember melletted- kérdezte Tony.

-1. Steve csak 93 2. Én négy évvel fiatalabb vagyok mint ő.- válaszoltam.

-Teljesen más-forgatta meg a szemét.

Ezek után még váltottunk pár szót de nem volt valami említésre méltó.

Miután megmutatták a szobámat gyors bepakoltam egy szekrénybe majd Steve jött is hogy felmérjük hogy mennyire vagyok még formában.

Egy edző terem szerű szobába mentünk ahol szerencsére csak ketten voltunk.

Már a ringben álltunk készülve a harcra.

-Készen állsz egy újabb bukásra katona?-kérdeztem tőle vigyorogva.

-Bukás max nálad lesz.

Neki is láttunk a harchoz. Rugással támadt amit azonnal kivédtem megszokásból.

Próbáltam minél több ütést bevinni a hasánál de sajnos ő is védekezett rendesen.

Mikor nem figyeltem hasra akart kényszeríteni de nem sikerült neki mivel fordítottam a helyzetünkön és ő került hasra. Azonnal hátra csavartam a kezét de sajnos nem voltam elég gyors ugyanis a másik kezével valahogyan elkapta a bal bokámat és egy könnyed mozdulattal ledobott magáról én pedig csak egy fájó sóhajt engedtem ki magamból. De ahogy tudtam felálltam és újra támadni kezdtem de lassabban hiszen alig tudtam állni a bal lábamon.

Probálkozásaim ellenére sem tudtam többet harcolni állva így hirtelen térdre estem.

-Anna-szolalt meg ijedten Steve és azonnal legugolt hozzám és probálta felmérni az állapotom-Sajnálom nem akartam.

-Steve nem a te hibád nyugi -mosolyogtam rá.

-De tudhattam volna hogy az neked nagyon fáj ne haragudj - sajnálkozott tovább.

-Steve-mondtam síró hangon.

-Nagyon sajnálom- nézett szemembe mire meglátta hogy sírok- Mi a baj ? Miért sírsz?Ugye nem én miattam?-sorozott meg kérdéseivel.

-Fé-Félek-dadogtam- Hiányzik Buck és vissza akarom kapni. De mi van ha nem emlékszik rám. Mi van ha nem tudjuk vissza szerezni az emlékeit.-Sirtam neki mikor hirtelen megölelt.

-Ne is gondolkodj ilyenek biztosan vissza szerezzük az emlékeit higyj nekem. -nyugtatgatott ami annyira jól sikerült hogy kezeiben elaludtam.

Steve Rogers szemszöge

Anna csendesen, egyenletesen szuszogott amiből arra következtettem hogy elaludt. Ezen mosolyogtam egyet, majd felálltam, felkaptam majd szobájába vittem. Befektettem óvatosan ágyába majd gondosan betakargattam.

Ezek után a többiekhez mentem a konyhába.

-Hogy van?- kérdezte Clint.

-Nehezen fogta fel az egészet, és emellett még fájdalmat is okoztam neki-mondam nekik szomorúan.

Nagyon bántam amit tettem, okés harcoltunk de akkor se kellett volna a lábánál megfogjam. Hisz pontosan tudtam mi van, vagy ,hogy mi történt vele, mivel én is ott voltam akkor.

-Mit kell ezen ennyit hisztériázni? - kérdezte az enyhén részeg Tony.

-Stark azért ez durva volt-mondta Clint.

-Mondjuk minimálisan igaza van, hisz csak barátok voltak.-nézett ránk Nat.

Ekkor kicsit ingerült lettem. Még ha "csak" barátok is lettek volna akkor is normális az, hogy ennyire rosszul fogadta az egészet.

-Anna és Bucky nem csak barátok voltak- válaszoltam nekik.

-Ja bocs legjobb barátok-nevetett szarkasztikusan Tony.

-Jegyesek voltak - néztem rájuk komolyan.- a háború utánra volt szervezve az esküvőjük. De végül mindketten kiestek abból a vonatból.

Válaszomra Natasha, Clint és még az eddig csöndben maradt Bruce is szájahoz kapta kezét és lassan Tony is kezdte megérteni ,hogy mi is történik valójában.

-Mindegy megyek aludni. Jó éjszakát-fordultam meg majd a szobámba sétáltam, gyorsan lezuhanyoztam és befeküdtem a sajnos túl puha ágyamba, majd lassan de biztosan elnyomott az álom.







Igeeen több mint 2 hónapon keresztül nem írtam semmit, vagy épp nem posztoltam. Sajnálom próbálok hamarosan még egy részt hozni.
És emellett igérem hogy Tony nem lesz ilyen bunkó, csak így izgalmasabb de majd megfog békélni Annával. Meg hát Sam rajongása Anna iránt nem tudom hogyan jött nekem de hát jó ez így. Addig is mindenkinek jó éjszakát, vagy jó reggelt vagy épp ami van :DD

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mindent Buckért Where stories live. Discover now