🦊13.🦊

159 11 6
                                    


Noah szemszöge:

Mikor őfelsége elhívott magával féltem hogy meg akart ő is alázni de mint kiderült utólag csak a hogy létem felöl érdeklődött. Mikor vissza értem a szobába a fiúk megbombáztak a kérdéseikkel.

Olyasmikkel mint például: "Mit szeretet volna?", Adott valami hasznos tippet?", "Mondott valamit rólunk és az esélyeinkről?" és még sorolhatnám.

Nem tudom hogy a csapattársaim hogy vannak vele de én nagyon izgulok a párbaj miatt mi van ha tényleg haszontalan vagyok.  Nem Noah te mindent bele fogsz adni és nem lesz baj. Legalábbis remélem.

Amikor reggel felkeltem a szobában mind a három srác sürgött-forgott és készülődtek. De még ilyet eddig nem láttam.

Én komótosan elbattyogtam a ruhámig (amit már este kikészítettem) felkaptam és mentem volna a fürdőbe ha Chris nem állít meg.

-Noah miért mész mindig a fürdőbe öltözni hisz mind férfiak vagyunk nem? Tudom hogy már megtárgyaltuk egyszer de nem adtál egyenes választ.- kérdezte kiváncsian és szemrehányóan egyaránt.

-Khm... Ömm... Igazából feszéjezve érzem magam mások előtt főleg olyan kiszolgáltatott helyzetben. Én inkább csinálok egy pótcselekvést. Jó jó most ez egy kicsit gyerekesnek hangozhat de ha nektek is lenne plussz testrészetek mint nekem szerintem hasonló képpen éreznétek magatok.- a testrészes résznél róka füleimre és farkincámra mutattam.

-Értem. Nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni csak érdekelt a dolog.- tette hozzá bűnbánóan.

-Nem baj nem haragszok. De ha megbocsájtotok én is elmegyek készülődni.

-Jó jó menj csak.- mosolygott rám.

Folytattam utam a fürdőig. Letusoltam és elvégeztem a reggeli rutint. Felötöztem a ruha maga fekete volt hogy ha piszkos lesz akkor könnyű legyen kimosni. A felső testhez simuló vállnélküli poló volt alulra egy fekete nadrágot választottam. Cipőnek pedig egy magasszárú sport cipőt vettem fel. Direkt vettem magamnak egy pár ujjatlan kesztyűt hogy védje a kezem a horzsolástól. Hajam kontyba kötöttem fel és a szokásos piros tust vittem fel szemeimre.

Belenéztem a tükörbe. Nem azt mondom hogy jól néztem ki de nem volt rossz. Mikor végeztem kimentem a többiekhez. A levegőben szinte tapintható volt a feszültség.

Amikor körbenéztem mind a három csendben gubbasztott az ágyán és néztek maguk elé.

-Hát veletek mi van?- kérdeztem kicsit vicceskedve.

Nem válaszolta ki kéne őket valahogy zökkenteni. Ááá már tudom is hogyan.

-Hé srácok ide tudtok jönni kicsit.- csaptam össze tenyereim közben.

Megemelkezdtek az ágyról és elkezdtek felém jönni. Normális esetben most frászt kapnék hogy mit akar tőlem ez a három férfi akik kb egy fejjel magasabbak lehetnek nálam. De ezt a szitut én idéztem elő szóval tök nyugott vagyok.

Mikor ideértek elém elkezdtem Dave felé sétálni se szó se beszéd nélkül átöleltem igaz kicsit pipiskedi kellett de ennyit megér én úgy gondolom. Ő egy döbbent arccal díjazta ezt.

Majd oda léptem Richárd elé is öt is megöleltem hasonló képpen fogadta. Chrisnél is megismételtem ezt a cselekvés. Ő se szólt semmit. Kérdő pillantásokat kaptam.

-Szerintem jobban tennétek ha megnyugodnátok nem azt mondom hogy ne izguljatok mert ez ilyenkor magától értetődő de ti hárman vagytok a csapat lelkei. Nélkületek szerintem egy ütést sem tudnék bevinni. -kacagtam kínosan.

Megfakult vörös rókaOnde histórias criam vida. Descubra agora