Oy vermeyi unutmayınız lütfennnn🐢❤️🔥
Ebrar'dan
Herkes içiyordu çünkü hemen sarhoş olmayacaklarını biliyorlardı fakat ben belki tek belkide ikinci bardakta sarhoş olucaktım.Ama içecektim kararlıydım..
İçkiyi elime aldım yavaş yavaş içmeye başladım.
Vargas bana bakıp tüm bardağı kafasına dikmişti gözümü ondan ayırdım ve bitmiş olan bardağıma yenisini doldurdular bende aptal gibi onuda içiyordum yarısındayken kafamın gittiğini hissettim fakat kendimi durduramadığım için tek dikişte diğer yarısını içtim..
Sarhoş olmamıştım mutluydum çünkü olsam hiç iyi şeyler olmaya bilirdi.
Kızlar pistte dans etmeye başladılar.Ben ve Vargas oturuyorduk Vargas 7. bardağınıda kafasına diktikten sonra 8.ye geçecekti acaba uyarsamıydım belkide sarhoş olmuştur çoktan ama olmamışsa uyarmam lazımdı en iyisi uyarmak.
Ebrar:daha fazla içme istersen
Nedenini bilmediğim halde ismini söylemek istemiyordum garip geliyordu..
Vargas'dan
Ebrar öyle söyleyince aklıma bir fikir geldi.Sarhoş gibi davranicaksin
Vargas:ha
Ebrar:daha fazla içme diyorum
Vargas:fazla içmedim kii
(Sarhoş gibi konuşuyo)
Ebrar:ohoo olmuşsun bile
Vargas:hayır değilim
Ebrar:belli belli
Ebrar etrafına bakındı kızlarda sarhoş olmuştu.
Ebrar:kızlarda sarhoş napicam ben ya
Yavaş adımlarla Ebrar'ın yanına ilerledim tam yanında durdum ve ona bakmaya başladım.
Yakından çok daha güzeldi.Gözleri,beyaz teni ve her zerresi çok güzeldi.
Ebrar:iyi misin
Gözümü açıp kapatıp aynı zamandada kafamı haraket ettirdim.
Biraz daha Ebrar'a baktıktan sonra omzuna kafamı koydum sarhoş olduğumu sandığı için birşey demedi.
Sonra geri çekilip sarıldım kokusu her zamanki gibi çok güzeldi.
Sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı gözüm doldu ve daha fazla kendimi tutamadım ve sessizce ağlıyordum.
Biriktirdiğim hisler üzüntüler,kırgınlıklar,sevgiler,kıskançlıklar hepsi için sevdiğim kızın omzunda ağlıyordum..
Ebrar biraz geri çekildi ve yüzüme baktı yüzümden akan göz yaşlarını görünce acınası gözlerle baktı.Tekrar sarıldı ve başımı okşamaya başladı..
Bu hareketi ağlamanın yanında gülümsetmiştide
Sonra sustum sadece sessizce sarıldık.Ebrar beni kendinden ayırdı ve tuvalete götürmek için ayağı kalktı.
Evet sarhoş değildim rol yapıyordum ama bir anda kalkınca gerçekten başım döndüğü için Ebrar'a tutundum beni tuvalete götürdü..
Elimi yüzümü yıkadım ve Ebrar'a döndüm yüzümü kuruladım.Ebrar öyle şefkatli bakıyordu ki
Dayanamıyordum onu öpmek ve dokunuşunu hissetmek istiyordum.
Biraz yüzüne baktım ve onu hızlıca öptüm donmuş bir şekilde kalmıştı haraket etmiyordu.Sadece duruyordu geri çekildim yüzümde sırıtış vardı aynadan kendime baktığımda gerçekten sarhoş gibi duruyordum..
Ebrar'dan
Bir anda dudağımda hissettiğim sıcaklık ve yumuşaklık hissiyle donmuştum gözlerim açılmıştı buda neydi böyle..
Geri çekilmedim çekilemedim çünkü beynim durmuş kalbim atmıyordu sanki ölü gibiydim geri çekildi hâlâ donmuş bir şekilde ona bakıyordum..
Sırıttı ve bana arkasını dönüp aynaya baktı gerçekten çok sarhoştu ama...
Ama sarhoş olsa bile bu öpücüğü istiyerekmi vermişti yoksa beni başkası yerine mi koydu veya sadece zevk için miydi bu şey?!
Bilmiyordum....
_____________________________________________
Okuldan gelince okuyun diye erken atıyım dedim
Saçma mı oldu sanki biraz??
Umarım okulunuz iyi geçmiştirr:)