Bugün çok yorucuydu ama bölüm atacağım.-
Attığı konuma bakıp neresi olduğunu anlamaya çalıştım. 2 km uzaktaydı. Okuduğum restoran adı şaşırdım. Hep gitmek istediğim ama uzak olduğu için gidemediğim deniz ürünlü bir restorandı.
Geri dolabıma bakıp hızlıca bir elbise seçtim. Makyaj yapmak istemiyordum ama maskara sürmeden çıkmak istemedim.
Parfümümü sıkıp evden çıktım.
İyi de ben nasıl gidecektim? Arabam burda değildi.
Acaba Jungkook'un arabalarından birini kullansam ne olurdu? Yok ya sormadan alamam en iyisi Eun'nu aramak.
...
"Seni bekliyim mi? Yoksa Jungkook'la mı dönersin?"
Çantamı alıp inerken onu cevapladım.
"Jungkook'la döneceğim sen gidebilirsin bebeğim""Peki"
Bana öpücük attı ve arabayı çalıştırıp gözden kayboldu. Bende geldiğim restorana baktım. Yavaş adımlarla restorana girdim ve yanıma gelen görevliye baktım."Rezervasyonunuz(yanlış yazdım) var mıydı Efedim?"
"Hayır be-"
Sözümü kesen başka bir görevli olmuştu."Bayan Park lütfen beni takip edin. Bay Jeon sizi bekliyor"
Bana gülümsemesine karşılık verip onu takip ettim. Etrafa bakarken ne kadar lüks ve sakin bir yer olduğunu farkettim.Onların olduğu masaya yaklaşınca kaşlarım çatılmıştı. Bu Yabancı esmer kadınla baş başa romantik bir yemek planı falan mı vardı Jeon'nun?
Masanın önünde durunca sonunda Jungkook bana baktı ve hemen ayağı kalktı.
" Gelmişsin.."
Demiş ve ayağı kalkmıştı. Bana bir adımda yaklaştı.
"Geleceğimi söylemiştim."
Gülümsedi ve yanındaki sandalyeye baktı. sandalyeyi çekti. Bende karşımdaki kadına bakarak oturdum.Jungkook'da oturunca konuşmaya başladı.
"Lena sana bahsettiğim arkadaşım. Lily"Kadın beni gözleri ile yerken ben ona gülümsedim.
"Memnun oldum Lily.""Hm bende"
Demiş ve Jungkook'a bakıp gülümsemişti.
"Yalnız olacağımızı sanıyordum kook"Kook demesi aralarında ki samimiyetin ne kadar fazla ve gereksiz olduğunu düşündüm. Üstelik yalnız olmak? Resmen yürüyordu Jungkook'a!
"Lena'nın burda olmasından rahatsız mısın?"
Jungkook'un bir anda ciddileşmesi ile Lily'nin Gülen yüzü soldu.
"H-hayır Tabiki."bana baktı ve konuşmaya devam etti."elbette değilim"Sanırım bu kısacası evetti.
Jungkook bana döndü ve etrafına kısaca göz gezdirip biraz sesizce konuştu.
"Kimseye bakma Lena. Burdaki herkes seni tanıyor"Ve ben hemen etrafa bakmıştım. Şuan bir çok kişi benim olduğum tarafa bakıyordu. Kızlar hariç*
"Önüne dön(!)"
Kulağıma fısıldaması ile hemen önüme döndüm.Lily ellerini birleştirmiş beni izliyordu.
"Çok zorlanıyor olmalısın"
Bana bakarak söylemesi ile arkama yaslanıp cevapladım.
"Ne konuda?""Jungkook kuralcıdır. Şirkette de daha fazla. Çok zorlanıyorsundur"
Gülümsedim ve Jungkook'a kısa bir bakış atıp geri Lily'e baktım."Haklısın Jungkook kuralcı..ama bana karşı değil. Böylelikle zorlanmıyorum. Hatta oldukça kolay geçiyor"
Jungkook'a baktığımda tek kaşı Havada beni izliyordu benim ona baktığımı görünce küçük bir gülüp geri önüne dönüp arkasına yaslandı.
Lily'nin su içtiğini görmüştüm. Kızarmıştı sanki. Sinirden olma ihtimali?
"Lily iyi misin?"
Jungkook'un sorusuna göz devirip Lily'ye baktım."İyiyim. Yüzümü yıkasam iyi olur"
O masadan kalkmaya başlamıştı ki konuşmuştum.
"Makyajın akar bence yapma"Cevap vermemiş ve ilerlemişti. Gülüp önüme döndüm.
"Napıyorsun?"
Jungkook'un gözlerini kısıp bana bakması ile anlamsız bakışlarla ona baktım.
"Napıyormuşum?"Dudaklarını yaladı ve konuşmaya başladı.
"Lily'ye neden öyle davranıyorsun? Kaba olma. O iyi biri"Zorlukla gülümsedim ve önüme döndüm.
"Hıhım. Sana iyi biri. Çünkü senden hoşlanıyor""Biliyorum"
Şokla ona dönüp ciddi olup olmadığını anlamaya çalıştım.
"Ne!?"
O sırada Lily gelmiş ve ben sinirle önüme dönmüştüm. Madem biliyor neden yalnız yemeğe çıkıp ona umut veriyordu!?Yemeklerimiz de gelmişti. Sanırım Jungkook siparişi vermişti. Jungkook tekrar Lily'sinin iyi olduğunu öğrenip yemeğine başlamıştı. Ben trip moduna çoktan girmiş sesizce duruyordum.
Onlar iş eskiler konuşmaya başlamışlardı ki Lily'nin girdiği konu direk şimdide beni öp konusuydu.
"Kook hatırlıyor musun çocukken sadece seni öperdim. Sende buna alışıp seni öpmeyince bana küserdin ahahaha"Elindeki çatalı bırakıp viskiden bir yudum aldım.
"Hatırlıyorum. Çocukken sana fazla alışmıştım"
Bakışlarım Jungkook'u bulurken oda bana bakıp sırıttı."Şuan da bir fark göremiyorum sadece seni öpmüyorum ahahaha"
İğrenç gülüşünden midem bulanırken Jungkook'da gülmüştü.
"Ah gerçi geçen buluştuğumuzda öpmüştüm"Yediğim lokma boğazımda kalırken Jungkook elini koluma koyup su uzattı.
"İyi misin?"
Sadece başımı sallayıp suyu içtim. Lily'nin sırıtan suratını görüp sinirlensemde sakin kaldım."Ee lena. Hayatında biri var mı?"
Sanane.Sorusunu cevaplamak istemiyordum ama son dk aklıma gelen mükemmel fikir ile konuştum.
"Evet. ""Wow beklemiyordum"
Onun bu tepkisine kaşlarım çatılırken Jungkook da bana öyle bakıyordu.
"Kim o?"
Jungkook'un sorusu ile gülümsedim. Elimi yanağına koyup fısıldadım.
"Sensin"Ağzı aralanmış kaşları da havalanmıştı. Onun bu haline gülüp cevap bekleyen Lily'ye döndüm.
"Jungkook ile birlikte olmama şaşırmamam gerek"
Onun kaşları daha da çatılırken keyifle gülümsedim.
"1 aydır birlikte yaşıyoruz"
Yalanlar uydururken Jungkook konuşmuyordu ona baktığımda dudağını ısırmış düşünüyordu.Sanırım böyle bir yalan hoşuna gitmemişti. Gerçi ben niye böyle bir karar almıştım ki kendi kendime triplere girip onun hayatına burnunu sokmuştum.
"Jungkook bana hiç bahsetmemiştin?"Lily'nin sorusu ile Jungkook başını kaldırdı ve önce bana sonra Lily'ye döndü.
"Neden bahsedeyim sana? Özel hayatımın seni ilgilendirmediği söylemiştim"Lily dudaklarını ısırıp önüne döndü sinirlenmişti.
"Sevgilim neden evimize dönmüyoruz?"Dedikleri ile şaşırırken belli etmedim. Bana gülümserken bende ona gülümsedim.
"Daha erken değil mi?"
Madem bu oyunu kabul etmişti biraz daha oynamak istiyordum."Hayır bebeğim. Daha uzun bir gece geçireceğiz burda oturmak olmaz"
-
Kısa ama yapacak bişi yok.
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
Literatura Feminina|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...