"Uyuşturucu b-baronunu..?" "Evet doğru duydun uyuşturucu baronuyum" "peki neden..neden üniversite okuyorsun?" "Hoca ilk önce tuvaletten çıkalım herşeyi anlatırım" "peki.." demişti...
İlk önce ben çıkmıştım ve etrafa bakmıştım kimse var mı diye kimse yoktu hemen jungkooka dönüp "Jeon çıkabilirsin" demiştim oda paytak paytak yürüyerek tuvaletten çıktı boynuna baktığımda izlerle doluydu siktir sınıftakileri halletmem lazım doğru...neyse bunu daha sonra hallederim umarım ki kötü birşey olmazdı, çünkü içime kötü bir his doğmuştu.
Jungkookun özel odası vardı oraya doğru gittik jeon konuşmuyordu sadece yoluna bakıyordu utanıyordu sanırım neyse sonunda gelmiştik jeon kapıyı açıp içeri geçmemi bekledi bende hemen girdim ah böyle deyince bi başka şeye gireceğimi düşündüm...of tae pis zihinliyim sanırım ne bu düşünceler az önce becerdin ya hocayı daha ne istiyorsun.
Jungkookta içeriye girip kapıyı kilitlemişti ve oturma yerini bana koltuğu gösterip "oraya otur taehyung" demişti gittim oturdum oraya kendiside masasına oturmuştu ne yani yer mi yoktu neden masada oturmuştu?
"Hoca koltuğunuz yok mu neden masada oturuyorsun?" "Ah şey..koltuğum eskimişti yeni koltuk sipariş ettim hala gelmedi" "anladım...isterseniz..kucağıma gelebilirsin" demiştim ona bana öcü görmüş gibi bakıyordu daha sonra bakışlarını başka yere çevirdi utanıyordu sanırım bebek."Evet jeon nereden anlatmamı istersin?" "Şey şimdi neden okuyorsun okadar paran varsa?" "Senin için, seni bizim restorantta görmüştüm ozaman sevmiştim seni ve araştırdım seni burada ders verdiğini öğrendim zaten üniversite yaşımdayım kimse garibe almıyor." "Hmm peki..neden bu genç yaşta bu işi yapıyorsun? Sencede fazla genç değilmisin bunun için benim bildiğim uyuşturucu baronları ımm nasıl olur yaşlı olurlar ama sen..sen sadece 20 yaşındasın" jeon bunları anlatırken el hareketleri ile yapıyordu ve ayaklarını sallıyordu...ah sikeyim çok tatlıydı.
"Şimdi bende istemezdim bu genç yaşımda bu işi yapmayı ama bir yerden sonra iyiki yapıyorum diyorum ve babamın babasının işi ve ben o öldükten sonra bu işi yani onun işini ben yapmaya başladım" "hm anladım neden baban yapmıyor ki?" "Hoca babam yok benim o bizi bıraktı" "ops üzgünüm..hatırlattığım için" demişti evim yanıyordu sanırım bir insan bu kadar mı güzel ve tatlı olabilirdi aklım almıyor.."yok sorun değil sevmiyorum zaten o piçi" "Ee şey evlenirsek birlikte mi yaşayacağız..?" "Hocam ciddi misiniz bu soruyla neden evleneceğiz zaten birlikte yaşayıp çocuğu büyütmek için" ve başka çocuklar yapmak için hahahha...ah tae nediyorsun.
"Hm peki şey...başka çocuk isteyecekmisin eyer evlenirsek.." "evet isteyeceğim futbol takımı kurmayı düşünüyorum" demiştim oda far görmüş tavşan gibi bakıyordu bana "Tae! Ne diyorsun sen ben tavuk muyum okadar doğura bileyim" "doğurursun canım" diyerek yanına doğru ilerlemeye başladım yanına geldiğimde ona arkasından sarılıp boynunu öptüm kulağına doğru gidiyordum ki zil çaldı "off sikeyim ya" "hadi dersine git kaplancık hadi hadiii" diyerek masadan indi ve kapıyı açtı benim için tam gidiyordum ki duraksadım ve ona "hocam artık tam puan verirsiniz bana değil mi" diyerek ona gülümsedim oda bana bakıp "bilmiyorum düşünürüz şimdi git hadi" "tamam be gittim daha sonra mesaj atarım sana hadi öptüm" diyerek odasından çıktım.
Sınıfa doğru gitmeye başladım sınıfa girdiğimde herkes bana garip bakıyordu takmadım hep böyle zaten yandan bir söz gelmişti "jeon hocadan hep sürtük vibeı aldım zaten" diye bir ses işte damarıma basmışlardı! "Ne diyorsunuz lan siz kim söyledi onu?" diye sesimle sınıfı inletmiştim herkes kafasını indirmişti "kim dedi onu dedim!" Bir çocuk çıkıp "b-ben" dedi daha sonra birisi oradan "sizi tuvaletten çıkarken birisi görmüş! Daha sonra jeon hocanın odasına gitmişsiniz ve jeonun boynunda izler vardı! Sencede belli değil mi onu siktiğin? Şuanda jeon hocanın okuldan atılacağına eminim" demişti "bana bakın kim tüm bunları görmüş hanginiz? Bu sınıftan mı? Konuşsanıza lan söylesenize" "hayır kim bu sınıftan değil o kişinin hangi sınıftan olduğunu bilmiyoruz" "adını biliyormusunuz?" "Evet ismi choi yeonjun" "tamam şimdi sadece susun sadece! Bu dedikodular yayılmasın jeon hocayı seviyorsunuz diye biliyorum" "Evet belki hepimiz sevmiyoruz ama çoğumuz seviyoruz bu yüzden bu konular bu sınıftan dışarı çıkmayacak buna emin olabilirsin ve eyer jeon hocayla sevgiliyseniz zaten daha güzel olur çoğumuz shipliyoruz" "şimdi ben o choi yeonjunu bulmaya gidiyorum." Deyip sınıftan koşar adımlarla çıktım.
Telefonumu açıp hacker yoongiye mesaj attım
Yoongi & taehyung
Patron:-
Yoongi min.
Bu ismi araştır ve bul bir dakikada her bilgiyi istiyorum ilk nerede olduğunu söyle! İsmi choi yeonjunHacker Min Yoongi:-
Ah tabi efendim hemen söylüyorum
Şuanda bir cafedeTaehyung içinden "ne yani okuldan çıkmışmı" der
Patron:-
Anladım hangi kafede?
Hacker Min Yoongi:-
'Random kafe' bu kafede efendimPatron:-
Anladım.
Bilgilerinide daha sonr E-mail olarak yolla banaHacker Min Yoongi:-
Anlaşıldı patron
(Görüldü)Telefonu kapatıp okuldan çıkmaya karar verdim choi yeonjun...o gününü görecek!
Üniversiteden çıkıp hemen arabaya bindim şoför zaten sürücü koltuğundaydı ona "' random kafe' sür oraya!" Diye bağırmıştım hemen arabayı çalıştırdı ve hızlıca sürmeye başladı....Bittii...
Nasıldı sizce?
Biraz olay olsun istedim
Aslında ilk jungkooku okuldan attıracaktım ama daha sonra çok klasik olur diye düşündüm böylesi daha iyi gibiNasılsınız buarada?
Bugün okullar açıldı jsjsjskHadi diğer ficte yada diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalınn byee ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡